Geometria czy zbieznosc

Data: 2009-08-23 18:17:25
Autor: .Peeter
Geometria czy zbieznosc
"karol" wrote:
po wymianie amortkow to robi sie geometrie czy tylko zbieznosc?

Wszystko zależy od auta, w niektórych wystarczy ustawić samą zbieżność,
w innych po wymianie amorków zmieniają się kąty pochylenia kół i trzeba
całą geometrię ustawiać.

Pozdrawiam
..Peeter

Data: 2009-08-24 10:25:11
Autor: Jakub Witkowski
Geometria czy zbieznosc
karol pisze:
.Peeter pisze:
"karol" wrote:
[...]

Najpierw sprawdzić, czy w samochodzie w ogóle da się regulować
coś poza zbieżnoscią - bo w wielu nie ma takiej możliwości...
Już spotkałem takich co mi bardzo chcieli wyregulować
geometrię w primerze :)

Data: 2009-08-26 18:35:36
Autor: Tomasz Pyra
Geometria czy zbieznosc
Jakub Witkowski pisze:
karol pisze:
.Peeter pisze:
"karol" wrote:
[...]

Nie da to się trzasnąć drzwiami obrotowymi. ;)
Bo jak ta nieregulowana geometria jednak się rozreguluje, to jednak coś z tym trzeba zrobić.

A trochę możliwości jest - śruby mimośrodowe, podkładki, rozpórki, cuda itp. itd.

Geometria czy zbieznosc