Geometria ramy na zimę

Data: 2009-10-14 17:26:04
Autor: CeZ__134
Geometria ramy na zimę

Jaka powinna być geometria ramy roweru do jazdy zimą (rekreacyjnie po śniegu i mieście do przemieszczania się). Może macie swoje typy podając kąt główki, wymiar rury poziomej i podsiodłowej dla wzrostu 180cm. Wydaje mi się, że taki rower powinien mieć nieco opuszczoną rurę poziomą, by łatwo było złapać równowagę, w razie poślizgu. Dodatkowo kąt główki coś pomiędzy 67-69stopni, by kierownica raczej zamulała. Widelec tylko sztywny. Proszę o propozycje.

Rotfl za temat :) Ludzie zobaczyli pierwszy snieg, i zaczelo odpierdalac w postaci durnych pytan :)

CeZ__134

Data: 2009-10-14 15:41:56
Autor: Ryszard Mikke
Geometria ramy na zimę
CeZ__134 <Nuniez__22@poczta.onet.pl> napisał(a):

> [...]

Rotfl za temat :) Ludzie zobaczyli pierwszy snieg, i zaczelo odpierdalac w postaci durnych pytan :)

Etam.

Mi zaczęło odpierdalać już wiosną, ale dopiero teraz kupiłem rower
do przerabiania. Dokładnie tydzień temu...

rmikke

Data: 2009-10-14 17:39:15
Autor: Coaster
Geometria ramy na zimę
CeZ__134 wrote:
[...]

Kazdy ma prawo robic z kasa co mu sie podoba ;-)
Ja ma wspaniala zimowke za 50 zl ;-)

--
PoZdR
"If you find yourself standing to accelerate,

Data: 2009-10-14 19:55:21
Autor: Zygmunt M. Zarzecki
Geometria ramy na zimę

[...]

Opony z kolcami masz?

zyga
--
A fe, A psik, A ha

Data: 2009-10-15 13:11:48
Autor: Coaster
Geometria ramy na zimę
Zygmunt M. Zarzecki wrote:

[...]

Cos Ty? Nigdy nie uzywalem i nie widze takiej potrzeby. Chyba, ze do zabawy ;-)

Data: 2009-10-14 17:44:27
Autor: zcxz
Geometria ramy na zimę
CeZ__134 wrote:
  > Rotfl za temat :) Ludzie zobaczyli pierwszy snieg, i zaczelo odpierdalac w
postaci durnych pytan :)
eee rozsadnie sie rozwinal :)
a poza tym fajnie, ze czlowiek sie interesuje rowerem na miare. w naszym pieknym kraju jak nie masz roweru made in daleki wschod to nie jestes gosc. a jak masz rower firmowany marka polskiego producenta to jestes "wiesniak".
oczywiscie generalizuje ale rodzimych produktow jest tyle co kot naplakal, a szkoda.

--
zcxz

Data: 2009-10-14 20:04:13
Autor: Ryszard Mikke
Geometria ramy na zimę
zcxz <valter@poczta.onet.pl> napisał(a):
CeZ__134 wrote:
> [...]
oczywiscie generalizuje ale rodzimych produktow jest tyle co kot naplakal, a szkoda.

No bez przesady, trochę tych Krossów jeździ...
I Unibiki ze trzy stoją w garażu na dole...

rmikke

Data: 2009-10-16 01:32:46
Autor: zcxz
Geometria ramy na zimę
Ryszard Mikke wrote:
No bez przesady, trochę tych Krossów jeździ...
I Unibiki ze trzy stoją w garażu na dole...
no dobra a gdzie w naszym pieknym stolicznym miescie (+ okolice) moge sobie zamowic rame typu custom do ~1000 pln?
he?

--
zcxz

Data: 2009-10-18 21:51:21
Autor: Ryszard Mikke
Geometria ramy na zimę
Ryszard Mikke wrote:
> [...]
no dobra a gdzie w naszym pieknym stolicznym miescie (+ okolice) moge sobie zamowic rame typu custom do ~1000 pln?

Jakbyś znalazł, nie wahaj się zareklamować...

rmikke

Data: 2009-10-14 23:03:58
Autor: Kuba Stasiak
Geometria ramy na zimę
Ludzie zobaczyli pierwszy snieg, i zaczelo odpierdalac w
postaci durnych pytan :)

To nie będzie pierwsza zima na rowerze. Ponieważ mam już jakieś doświadczenie wiem czego chce. I wiem, że nie chce się męczyć jak dotychczas. Ponadto roweru na bank nie zdąże złożyć tej zimy. Chve aby był gotowy na nastepną.

Geometria ramy na zimę