George Carlin

Data: 2012-10-03 22:22:32
Autor: Grzegorz Z.
George Carlin
"Religia to najgłupsza rzecz, jaką kiedykolwiek wymyślono. Pomyślcie tylko.
Religii właściwie udało się przekonać ludzi, że istnieje jakiś niewidzialny
człowiek, który żyje w niebie, obserwuje wszystko co robisz każdej minuty i
każdego dnia! Ma listę 10 rzeczy których nie chce, żebyś robił. A jeśli
zrobisz którąkolwiek z tych rzeczy, to ma specjalne miejsce: pełne ognia,
dymu, swądu, tortur i katuszy, gdzie ześle cię, żebyś żył i cierpiał, palił
się i dusił, krzyczał i płakał przez całą wieczność, aż do końca czasu. Ale
on cię kocha!"

Data: 2012-10-03 22:31:48
Autor: zdumiony
George Carlin
Użytkownik "Grzegorz Z." <spaggia@mare.org> napisał w wiadomości news:k4i6so$thl$1dont-email.me...
[...]

To nie boisz się że zostaniesz zesłany?

Data: 2012-10-03 22:40:01
Autor: Grzegorz Z.
George Carlin
zdumiony napisał:

[...]

Gdzie i kiedy zostanę zesłany?

--
"Kapłan jest potomkiem maga, choć nie tak dostojnym, gdyż o ile tamten był
czarownikiem - twórcą fałszu i urojeń, ten jest tylko klechą - głosicielem

Data: 2012-10-03 23:14:58
Autor: Grzegorz Z.
George Carlin
zdumiony napisał:

Użytkownik "Grzegorz Z." <spaggia@mare.org> napisał w wiadomości
Nie weksluj tylko odpowiedz na moje pytanie - gdzie i kiedy zostanę
zesłany?

miejsce o którym mówił Carlin :)

Ale on żartował :)

Data: 2012-10-03 23:17:09
Autor: zdumiony
George Carlin
Użytkownik "Grzegorz Z." <spaggia@mare.org> napisał w wiadomości news:k4i9qg$gpt$1dont-email.me...
miejsce o którym mówił Carlin :)

Ale on żartował :)

Ja też żartuję, ale czy jesteś na 100% a nie na 99% pewien że po śmierci nic nie ma?

Data: 2012-10-03 23:19:20
Autor: Grzegorz Z.
George Carlin
zdumiony napisał:

Użytkownik "Grzegorz Z." <spaggia@mare.org> napisał w wiadomości news:k4i9qg$gpt$1dont-email.me...
miejsce o którym mówił Carlin :)

Ale on żartował :)

Ja też żartuję

Szkoda że ci którzy poczuli się obrażeni ostatnio słowami Dody nie
żartowali. Oni chyba faktycznie są poważnie przekonani że takie miejsce
istnieje.

Więc gdzie konkretnie zostanę zesłany?

Data: 2012-10-04 11:15:34
Autor: mkarwan
George Carlin
Użytkownik "Grzegorz Z." <spaggia@mare.org> napisał w wiadomości news:k4ia7h$ijk$1dont-email.me...
"Kapłan jest potomkiem maga, choć nie tak dostojnym, gdyż o ile tamten był
czarownikiem - twórcą fałszu i urojeń, ten jest tylko klechą - głosicielem
urojeń."

Z listów Grzegorza Z. tchórzliwie ukrywającego się za anonymizerem

"O żesz kurwa"
https://groups.google.com/group/pl.soc.polityka/msg/735c8000b655b53a?hl=pl

"Pierdolisz od rzeczy"
http://groups.google.com/group/pl.soc.polityka/msg/d9d7d637e72a5ad4?hl=pl

"A teraz spierdalajcie"
https://groups.google.com/group/pl.soc.polityka/msg/3aca36a9157ed006?hl=pl
"Obyś zdychał długo i boleściach"
http://groups.google.com/group/pl.soc.polityka/msg/7b99cac811db7ebb?hl=pl
"Ty popierdolona kurwo!"
https://groups.google.com/group/pl.soc.polityka/msg/51fafb78319eebaa?hl=pl
"Spierdalaj pedale!"
https://groups.google.com/group/pl.soc.polityka/msg/b3e042ca774655b8?hl=pl

"Przecież już należałem do seminarium duchownego, a wyrzucili mnie za
pedalstwo"
https://groups.google.com/group/pl.soc.polityka/msg/9ebda8b1607f6a0a?hl=pl

"plwam na wasze sakramenta" i na ten wasz kościół.
https://groups.google.com/group/pl.soc.polityka/msg/380f491375cfb03f?hl=pl

"Niechaj będzie przeklęty Bóg Ojciec i Syn, i Duch, i Matka Najświętsza, i
całe królestwo niebieskie"
https://groups.google.com/group/pl.soc.polityka/msg/8ea0b3856782ccb4?hl=pl

"Serdecznie żydów nie znoszę"
https://groups.google.com/group/pl.soc.polityka/msg/2de9105554d4e52e?hl=pl
"spierdalaj Żydu"
https://groups.google.com/group/pl.soc.polityka/msg/58f9dc37842a482b?hl=pl

"Nie lubię dzieci"
https://groups.google.com/group/pl.soc.religia/msg/b96c58e80aad45aa?hl=pl

Data: 2012-10-04 11:04:49
Autor: Bogdan Idzikowski
George Carlin

Użytkownik "zdumiony" <zdumiony@jestem.pl> napisał w wiadomości news:k4ia0l$cll$1node1.news.atman.pl...
[...]

Nie wiem jak inni. Jestem pewny na 100%. Umiera mózg i nie ma nic.

Data: 2012-10-04 12:29:31
Autor: Jakub A. Krzewicki
George Carlin
czwartek, 4 paĹşdziernika 2012 11:04. carbon entity 'Bogdan Idzikowski' <bogdanid@neostrada.pl>
contaminated pl.soc.religia with the following letter:

[...]

Nie wiem jak inni. Jestem pewny na 100%. Umiera mĂłzg i nie ma nic.

Gdzieś indziej w pobliżu zostje spłodzony a następnie rodzi się kolejny człowiek. Być może wychwytuje jakieś informacje od umierającego albo świeżego trupa. Nie wiemy, jak złożone hormony, feromony czy fale elektromagnetyczne modyfikujące DNA wydziela człowiek w czasie śmierci. Fakt faktem, że na tyle złożone iż niektórzy -- - nieraz już małe dzieci -- - mają dokładne wspomnienia z czegoś, co ludzie wierzący w tradycje zwykli nazywać "poprzednim życiem". Czy wiesz, żeniektóre religie zakazują np. ciężarnym kobietom przychodzenia na pogrzeb?

http://lordwinterisle.blogspot.com/

Data: 2012-10-04 20:16:38
Autor: Chiron
George Carlin

Użytkownik "Bogdan Idzikowski" <bogdanid@neostrada.pl> napisał w wiadomości news:506d5138$0$1310$65785112news.neostrada.pl...

[...]

Jeśli chodzi o Ciebie- to zapewne tak będzie
:-)

--

Chiron

Data: 2012-10-04 20:20:13
Autor: zdumiony
George Carlin
Użytkownik "Bogdan Idzikowski" <bogdanid@neostrada.pl> napisał w wiadomości
Nie wiem jak inni. Jestem pewny na 100%. Umiera mózg i nie ma nic.

No dobra, umiera mózg i nic nie ma. Ale na końcu swiata może być
wskrzeszenie.

Data: 2012-10-04 20:24:08
Autor: Bogdan Idzikowski
George Carlin

Użytkownik "zdumiony" <zdumiony@jestem.pl> napisał w wiadomości news:k4kk0s$gqq$1node2.news.atman.pl...
[...]

Może być?
Może uda mi się jutro puknąć sąsiadkę.
Równie pewne.

Data: 2012-10-04 20:50:11
Autor: zdumiony
George Carlin
Użytkownik "Bogdan Idzikowski" <bogdanid@neostrada.pl> napisał w wiadomości news:506dd44f$0$1311$65785112news.neostrada.pl...
No dobra, umiera mózg i nic nie ma. Ale na końcu swiata może być
wskrzeszenie.

Może być?
Może uda mi się jutro puknąć sąsiadkę.
Równie pewne.

Ale zauważ że Jezus sam zmartwychwstał, czego dowodem jest całun i obiecał zmartwychwstanie

Data: 2012-10-04 22:10:25
Autor: Bogdan Idzikowski
George Carlin

Użytkownik "zdumiony" <zdumiony@jestem.pl> napisał w wiadomości news:k4klp2$il0$1node2.news.atman.pl...
[...]

Mówił ci o tym?
Całun turyński ze średniowiecza?

Data: 2012-10-04 22:27:09
Autor: Nemrod
George Carlin
Całun turyński ze średniowiecza?

"W 1988 roku za zgodą kardynała Anastasio Ballestrero mikrobiolog Giovanni Riggi wyciął z całunu próbkę o powierzchni 8 cm² i przekazał jej fragmenty trzem niezależnym zespołom badawczym (Zurich, Oxford, University of Arizona w Tucson). Stosując metodę datowania opartego o radioizotop węgla 14C, wszystkie trzy zespoły wspólnie określiły datę powstania całunu na lata 1260-1390.

W 2002 roku wiarygodność datowania całunu metodą C14 podważyły ustalenia Włocha, dr. Orazio Petrosillo. Kierowani przez Petrosillo eksperci ustalili, że tkanina Całunu Turyńskiego składa się w 40% z włókien datowanych na I wiek naszej ery, a w 60% z czasów późniejszych, z XIII i XVI w. To skutek wielu napraw dokonanych w przeszłości[11].

Również w 2002 roku, po badaniach przeprowadzonych przy okazji konserwacji całunu, niemiecki konserwator Mechthild Flury-Lemberg wyraziła opinię, że splot tkaniny jest identyczny ze splotem stosowanym w całunach pogrzebowych odnajdywanych w żydowskich grobach w Masadzie datowanych od 40 roku p.n.e. do 73 roku n.e.[12].

W roku 2008 ukazały się dwie prace kwestionująca datowanie C14 z 1988 roku: rozszerzona praca Benforda i Marino[16] oraz praca Roberta Villarreala[17].

W 2009 roku ukazała się praca prof. Giulio Fantiego kwestionująca datowanie C14 z 1988[21].

W grudniu 2011 roku włoscy naukowcy z Narodowej Agencji Nowych Technik i Energii oraz Zrównoważonego Rozwoju Gospodarczego po pięcioletnich badaniach stwierdzili, że głębokość barwienia wynosi około 200 nanometrów, co odpowiada grubości ściany komórkowej pojedynczego włókna materiału[23]. Techniki sprzed XXI wieku nie pozwalają na barwienie na tak małą głębokość. Według Włochów taki efekt można osiągnąć tylko za pomocą lasera z zakresu ultrafioletowego o mocy 34 miliardów watów[24]. Podczas badań stwierdzono brak obrazu pod plamami krwi co oznacza, że ślady krwi zostały nałożone na płótno przed otrzymaniem obrazu."

http://pl.wikipedia.org/wiki/Ca%C5%82un_Tury%C5%84ski#Badania_ca.C5.82unu

Tak więc widać, że do nie których nie dociera, że nauka często zmienia zdanie,
a tylko Kościół jest nieomylny. [I czekamy na dalsze badania całunu]. Amen.

--
Nemrod Vargardsson

"Kto wstąpił do nieba i zstąpił? Kto zebrał wiatr w swoje garście?
Kto wody owinął płaszczem? Kto krańce ziemi utworzył?
Jakie jest Jego imię? - A jakie Syna? Wiadomo ci może?" - Prz 30,4

Data: 2012-10-05 09:35:53
Autor: Bogdan Idzikowski
George Carlin

Użytkownik "Nemrod" <nemrod@the.crusader.knights.org> napisał w wiadomości news:k4krf0$gu0$1usenet.news.interia.pl...
[...]

Badanie cłunu należy powierzyć Macierewiczowi. Niechybnie całun osobiście opowie swoje koleje losu.

Data: 2012-10-05 11:33:00
Autor: Adramelech
George Carlin
Nemrod <nemrod@the.crusader.knights.org> Odpowiedz na news:k4krf0$gu0$1usenet.news.interia.pl:

[...]

Jakie źródło kryje się pod 11?
[11]Resch A., Oblicze Chrystusa. Od całunu turyńskiego do chusty z Manoppello, Radom 2006.
To odwołanie do jakiejśc książki. Nie do badań doktora Orazio Petrosillo. Co to za ksiażka?

http://www.poczytaj.pl/53824

W opisie nie ma nic o badaniach dr. Orazio Petrosillo.
Hmm... Doktora Orazio Petrosillo ?

Polska ani angielska wiki nie zna _doktora_ Orazio Petrosillo.
Ale włoska tak.
http://it.wikipedia.org/wiki/Orazio_Petrosillo
Tyle że nie _doktora_ Orazio Petrosillo a dziennikarza, pisarza i eksperta zatrudnionego przez watykan.

Nie wiem jak ty, ale ja mam poważne wątpliwości co do merytoryczności tego wpisu.
Co znowu pokazuje że przyjmowanie czegokolwiek na wiere jest głupie. Trzeba sprawdzać źródła i szukać dowodów. Nawet w wiki wsród moderatorów trafiają się ludzie wiary a nie rozumu.
http://pl.wikipedia.org/wiki/Dyskusja:Całun_Turyński
"Próba edycji tego oczywistego błędu, napotyka na dziwny i niezrozumiały opór niektórych wikipedystów. Wszelkie próby edycji są natychmiast usuwane, a próba nawiązania rozmowy na ten temat w dziale "dyskusja", jest konsekwentnie, przepraszam za wyrażenie, olewana. Moje zdziwienie budzi również natychmiastowe usuwanie z linków zewnętrznych, materiału poświęconego temu zagadnieniu. Jest to materiał obszerny i bogato ilustrowany, zamieszczony na jednym z dużych polskich portali, poświęconych sprawom religioznawczym.

http://www.racjonalista.pl/kk.php/s,6027

Dziwnym zrządzeniem losu, wszystkie linki zewnętrzne (w oszałamiającej ilości aż trzech sztuk, co jest bardzo zastanawiające w przypadku budzącego wiele emocji i dyskusji zagadnienia)prowadzą do stron, które udowadniają bez najmniejszej wątpliwości historyczność całunu. Jak widać na czwarty, przeczący historyczności link, w Wikipedii miejsca nie ma. Czy przypadkiem nie zapomina się tu o jednej z podstawowych zasad obowiązujących na Wiki?"

Piotr Sobolewski
adramel.cba.pl - portfolio 3d

Data: 2012-10-03 23:04:48
Autor: boukun

[...]