Geotermia Rydzyka będzie truć: w godzinę tyle spalin co z 45 tys. aut

Data: 2019-06-17 04:50:00
Autor: japanizer
Geotermia Rydzyka będzie truć: w godzinę tyle spalin co z 45 tys. aut
On Monday, June 17, 2019 at 8:21:37 PM UTC+9, japa...@japanizer.org wrote:
http://torun.wyborcza.pl/torun/7,48723,24898113,torunska-geotermia-na-bakier-z-ekologia-nie-ochroni-przyrody.html#S.main_topic-K.C-B.6-L.1.duzy

  Solanka w geotermii o. Rydzyka ma 64 st. C. Musi mieć 130 st., żeby dać ją do   sieci miejskiej. Podgrzeje ją właśnie budowana ciepłownia, która wyemituje tyle   trującego CO2, jakby w godzinę przejechało w tym miejscu 45 tys. samochodów. I   pomyśleć, że za takie efekty ekologiczne inwestor uzyskał na ciepłownię unijną   dotację 19,5 mln zł.

Opłacało się fałszować dokumentację Pisioraki, co? Dotację dostał Rydzyk, dokopał się do wody o temperaturze 65 stopni, i teraz trzeba będzie truć Polaków.

Jakby te same pieniądze wydać na południu kraju, gdzie woda z geotermii ma odpowiednie parametyr, byłoby czyściej, taniej, i z pożytkiem dla Polski.

Powtórzę jeszcze raz, bo otumanione mgłą smoleńską pisioraki skrzętnie ukrywają niewygodne dla siebie fakty: gdyby te same pieniądze wydać na południu kraju, gdzie woda z geotermii ma dużo większą temperaturę, to nie musiałby powstawać światowy ewenement zwany "geotermia ogrzewana węglem importowanym z Rosji". Nie musiałby również pisowski geolog "mylić" Torunia z Ciechocinkiem, by udowodnić odpowiednią temperaturę wody.

No, ale jak to mówią - to i tak nic w porównaniu z trucizną emitowaną za pomocą fal elektromagnetycznych przez toruńskie radio...

Data: 2019-06-17 13:58:18
Autor: z
Geotermia Rydzyka będzie truć: w godzinę tyle spalin co z 45 tys. aut
Ale unia płaci i jest ekologicznie. Czego się czepiasz? ;-)

Data: 2019-06-17 05:04:49
Autor: japanizer
On Monday, June 17, 2019 at 8:58:19 PM UTC+9, z wrote:
Ale unia płaci i jest ekologicznie. Czego się czepiasz? ;-)

Tego, że jakby kłamcy z PiS nie fałszowali wniosku na dotację, to mogłaby ją otrzymać gminy z południa Polski, a Polaków nie trzeba by truć "geotermią opalaną rosyjskim węglem".

Data: 2019-06-17 14:11:45
Autor: A. Filip
Geotermia Rydzyka ;-) ]
japanizer@japanizer.org pisze:
[...]

To do kurwy nędzy napisz wprost które KONKRETNE gminy "z wyraźnie
lepszymi warunkami" występowały o dotacje w tym samym czasie co Rydzyk i
nie dostały.

"Przecież tu przedszkole mogłoby być, kiedyś w przyszłości"
  -- "Miś" (film)

Te dotacje to geotermii mają sens jako "przecieranie ścieżki" tam gdzie
"tylko ekonomicznie" się nie opłaca.  Nie są po to by "czysto
ekonomiczny" sens odstawić w kąt?

--
A. Filip : Pij mleko (matki)!!

Data: 2019-06-17 05:48:06
Autor: japanizer
Geotermia Rydzyka będzie truć: w godzinę tyle spalin co z 45 tys. aut [A ile spalin bez geotermii to nieważne! ;-) ]
On Monday, June 17, 2019 at 9:13:25 PM UTC+9, A. Filip wrote:

> Tego, że jakby kłamcy z PiS nie fałszowali wniosku na dotację, to
> mogłaby ją otrzymać gminy z południa Polski, a Polaków nie trzeba by
> truć "geotermią opalaną rosyjskim węglem".

To do kurwy nędzy

Nie przynoś tu języka spod budki z piwem, menelu.

Data: 2019-06-17 15:02:35
Autor: A. Filip
Geotermia Rydzyka ;-) ]
> [...]
> truć "geotermią opalaną rosyjskim węglem".

To do kurwy nędzy [...]

Nie przynoś tu języka spod budki z piwem, menelu.

To przynieś tu argumentacje na w miarę przyzwoitym poziomie
demagogiczny _durniu_ . Ja do durni cierpliwości nie mam,
szczególnie zaślepionych durni albo durni za _bezczelnie_
wciskających ciemnotę.

Chcesz dość niezłą ścieżkę dokopania Rydzykowi spierdolić
"nadgorliwością gorszą od faszyzmu"?  Bóg z tobą.

--
A. Filip : Pij mleko (matki)!!

Data: 2019-06-17 06:09:05
Autor: japanizer
On Monday, June 17, 2019 at 10:03:29 PM UTC+9, A. Filip wrote:

> [...]

demagogiczny _durniu_ . Ja do durni cierpliwości nie mam,
szczególnie zaślepionych durni albo durni za _bezczelnie_

Mówiłem ci już - nie przynoś tu języka rodem z twojej bramy, menelu.

https://globenergia.pl/kto-nie-dostal-dofinansowania-na-geotermie/

Przeszukaj też archiwa. Durniu!

Data: 2019-06-17 15:18:50
Autor: A. Filip
Geotermia Rydzyka ;-) ]
> [...]

wciskających ciemnotę.

Mówiłem ci już - nie przynoś tu języka rodem z twojej bramy, menelu.

Kochany komuchu ciężko nieprzystosowany do kapitalizmu:
Ty chcesz przekonywać to płać swoim czasem.  Mi nie zależy na zostaniu
przekonanym tyle by stracić więcej niż góra kilka minut mojego czasu.
Bez w miarę konkretnej "zanęty" nawet na link nie kliknę.
W kapitalizmie ten ma ponosić koszty (np. tracić swój czas) komu zależy,
mi na dowodzeniu _twojej_ tezy nie zależy, swoim czasem za to nie zapłacę.

Jak ty chcesz "przekonywać tylko przekonanych" to jesteś pokazowym
totalnym jełopozycjonistą, marzeniem kaczystów :-)

--
A. Filip : Pij mleko (matki)!!

Data: 2019-06-17 06:39:12
Autor: japanizer
On Monday, June 17, 2019 at 10:19:44 PM UTC+9, A. Filip wrote:

> [...]

Kochany komuchu ciężko nieprzystosowany do kapitalizmu:
Ty chcesz przekonywać to płać swoim czasem.  Mi nie zależy na zostaniu

Widzisz, głupi Andrzejku - i kolejny raz udowodniłeś, żeś dureń.

Data: 2019-06-17 16:11:15
Autor: A. Filip
Geotermia Rydzyka ;-) ]
> [...]

przekonanym

Widzisz, głupi Andrzejku - i kolejny raz udowodniłeś, żeś dureń.

Czy jak ja cię nazwę "kompletnym idiotą" to się uznasz za
kompletnego idiotę? :-)

TY udowodniłeś że twoje opinię można mieć głęboko w dupie.

Over & Out

--
A. Filip : Pij mleko (matki)!!

Data: 2019-06-17 07:23:53
Autor: japanizer
On Monday, June 17, 2019 at 11:12:10 PM UTC+9, A. Filip wrote:

> Widzisz, głupi Andrzejku - i kolejny raz udowodniłeś, żeś dureń.

Czy jak ja cię nazwę "kompletnym idiotą" to się uznasz za
kompletnego idiotę? :-)

Durny Andrzejek, gdy zostanie wypunktowany i leży na łopatkach, to jeszcze zdąży powiedzieć: a linku nie przeczytam, bo nie* i twoje argumenty mam w dupie, i w ogóle zmieńmy temat

* bom durny / niepiśmienny - niepotrzebne skreślić

Geotermia Rydzyka będzie truć: w godzinę tyle spalin co z 45 tys. aut