Gera

Data: 2010-10-18 03:16:18
Autor: waterman
Gera
Ile może być warta taka sprężarka?
85 rok
TYP A3HW 1-32/70 1 BR10
pozdrawiam Jarek

Data: 2010-10-18 10:46:45
Autor:
Gera
waterman <waterman@aster.pl> napisał(a):
Ile mo=BFe by=E6 warta taka spr=EA=BFarka?
85 rok
TYP A3HW 1-32/70 1 BR10

Czas pracy i popyt decyduje o spadku wartości.
Wrzóc więcej informacji bezpośrednio do mnie.

pozdrawiam rc

Data: 2010-10-18 13:30:54
Autor: Zakrzówek Kraken
Gera

Użytkownik "waterman" <waterman@aster.pl> napisał w wiadomości news:295c156b-d546-4470-86b3-94b4224c32bbg13g2000yqj.googlegroups.com...
Ile może być warta taka sprężarka?
85 rok
TYP A3HW 1-32/70 1 BR10
pozdrawiam Jarek
Jak przerabiana przez Piórewicza to 3000 zł
Jak nieprzerabiana 1500 zł

Oczywiście pytanie ile ktoś da

MSC

Data: 2010-10-18 05:04:24
Autor: waterman
Gera
On 18 Paź, 13:30, "Zakrzówek Kraken" <kra...@kraken.pl> wrote:
Użytkownik "waterman" <water...@aster.pl> napisał w wiadomościnews:295c156b-d546-4470-86b3-94b4224c32bbg13g2000yqj.googlegroups.com...
[...]

co to znaczy przerabiana? Była serwisowana przez Pióra ( podobno) ale
jest oryginalna

Data: 2010-10-18 15:33:51
Autor: Zakrzówek Kraken
Gera

co to znaczy przerabiana? Była serwisowana przez Pióra ( podobno) ale
jest oryginalna

Pióro dokładał dodatkowe pionowe filtry i chyba coś tam jeszcze robił (parę lat temu to była taka jego dość standardowa usługa). Nie pamiętam.
Normalna Gera miała takie poziome filtry i pionowe seperatory wody. Jeżeli ma dołożone filtry to są pionowe i z aluminium.
Myślę że weź i zadzwoń do Piórewicza i porozmawiaj z nim. Chyba nie ma lepszego fachowca od zastosować Ger w nabijaniu butli nurkowych.

MSC

Data: 2010-10-18 20:42:47
Autor:
Gera
waterman <waterman@aster.pl> napisał(a):
tak zrobie

Nie ruszyłeś dupy żeby skreślić pare linijek, do mnie.
To powiem tak, Gera nie jest ładną konstrukcją, świadczy o tym chociażby zestopniowanie średnic cylindrów  fi 75, 40, 20 mm. Każdy kto orientuje się w konstrukcji tego typu urządzeń widzi słabe dobranie średnic. Dodatkowo cisnienia na zaworach bezpieczeństwa to pokazują.
W zależności od celu używania tej sprężarki możliwe są różne usprawnienia. Ale nie powiedziałeś do czego ją potrzebujesz, jeśli tylko do powietrza to inna droga jest korzystna, jeśli do mieszanin to też inne warianty można zrealizować. Przy okazji ogrzewać wodę. Bauera z niej nie zrobisz, ale wydatek można znacząco podnieść.
R.Gałach dobrze się zna na nich, dostał ode mnie pierścień na ostatni stopień, A.Sala też kilka.

pozdrawiam rc

Data: 2010-10-20 03:09:57
Autor: waterman
Gera
On 18 Paź, 22:42, " " <demolant.SKA...@gazeta.pl> wrote:
waterman <water...@aster.pl> napisał(a):

> [...]

Bauera z niej nie zrobisz, ale wydatek można znacząco podnieść.
R.Gałach dobrze się zna na nich, dostał ode mnie pierścień na ostatni stopień,

jak nie wysłałem maila jeszcze tego samego dnia.
pozdrawiam Jarek

Data: 2010-10-20 10:39:40
Autor:
Gera
waterman <waterman@aster.pl> napisał(a):
jak nie wys=B3a=B3em maila jeszcze tego samego dnia.

Przejżałem posiadane skrzynki i nie znalazłem.
Wyślę s często używanej poczty.

pozdrawiam rc

--

Gera