Gerard Depardieu został Rosjaninem

Data: 2013-01-03 11:05:59
Autor: Bogdan Idzikowski
Gerard Depardieu został Rosjaninem
http://tiny.pl/h2qh3

Jaja jak berety!!!

Data: 2013-01-04 00:01:54
Autor: leszek niewiadomski
Gerard Depardieu został Rosjaninem
Am 03.01.2013 11:05, schrieb Bogdan Idzikowski:
http://tiny.pl/h2qh3

Jaja jak berety!!!

Jajus z faceta. W telewizorze rodacy byli podzieleni: jedni chwalili, ze wypial sie na socjalistyczne porzadki, inni ganili za brak patriotyzmu. Jeden Francuz zyczyl mu dlugiego i wesolego zycia w nowej ojczyznie oraz pieknej marskosci watroby (jak wiadomo, Ruscy chleja).
Ale ad rem, gosc dostal obywatelstwo rosyjskie, ale nie stal sie Rosjaninem. Poza tym nowe obywatelstwo nie oznacza automatyczna utrate pierwszego. Nie wiem jak we Francji, ale byc moze dozwolone sa podwojne obywatelstwa, byc moze trzeba wybierac, byc moze sa wyjatki ...
Niemadry z niego gosc, bo mogl osiasc w Belgii, Szwajcarii lub Monako. Nie mialby problemow jezykowych, spotkal znajomych i mial blizej do rodziny.
ln.
--
"As an online discussion among Poles grows longer, the probability of a comparison involving a security service, or a calling the opponent an agent of influence, a Volksdeutsch, a Jew or an idiot approaches 1" (The new Godwin's Law)

Data: 2013-01-04 00:37:41
Autor: leszek niewiadomski
Am 04.01.2013 00:01, schrieb leszek niewiadomski:
[...]

"Spiegel Online" zartuje sobie tez z Depardieu, ze robi za tanczacego misia autokratow i przypomina jego wystepy w stolicy Czeczenii Groznym, gdzie uswietnil urodziny rosyjskiego namiestnika Ramsana Kadyrowa, reklamy ketchupu, kart kredytowych i sieci supermarketow w rosyjskiej telewizjii oraz wystep w duecie z corka rzadcy Uzbekistanu Karimowa. Autor komentarza pisze, ze Depardieu od czasow "Asterixa i Obelixa" w niczym znaczacym nie zagral, choc kino francuskie dobrze sie ma. Robi za to wielka przysluge Putinowi, ktory szczegolnie po procesie Pussy Riot ma zla prase na Zachodzie. Dzieki aktorowi Rosja moze sie stac hospicjum dla starzejacych sie slaw, tak jak programy RTL, w ktorych byli celebryci jedza karaluchy w australijskim buszu. Psikusa sprawil Depardieu nie tylko Putin, ale francuski sad konstytucyjny, ktory zablokowal nowa ustawe o podatku dla bogaczy.
Amen.
ln.

Data: 2013-01-06 01:49:30
Autor: jean75020
Gerard Depardieu został Rosjaninem
Zgoda na berety o:)) ale to jest caly depardieu... francja pozwala na podwojne obywatelstwo (sam je mam ) i to raczej Polacy sie krzywia, nie wiem jak no naprawde prawnie wyglada w prawie polskim.. Depardieu przeniosl sie do Belgii ,na granice belgijska (fracuzko-) i mial manifestacje i inne zgromadzenia pod oknami... Co do Monte Carlo no to sa inne utrudnienia ,to samo ze >Szwajcarie.. no jakby nalegal to by sie dalo... jeden wiecej...Inni przenosza sie do Anglii, Irlandii... po cichu... Depardieu  jest prowokatorem...Ciagle gra we filmach ,moze mniejszego kalibru niz Cyrano de Bergerac ,ale jest nawiekszym aktorem francuzkim

Data: 2013-01-06 16:13:45
Autor: boukun
Gerard Depardieu zostal Rosjaninem

Uzytkownik "jean75020" <jeanseraphin@hotmail.com> napisal w wiadomosci news:ec3c6c4e-cf61-47b3-ae25-7d1c3a107364googlegroups.com...
[...]

z najmniejszym fiutem...

boukun

Data: 2013-01-04 00:39:00
Autor: boukun
Użytkownik "leszek niewiadomski" <leszek@invalid.invalid> napisał w wiadomości news:kc52l3$o3o$1online.de...
[...]

A Jurij Diepardienskij z tego powodu w pory szcza...

boukun

Data: 2013-01-04 00:53:09
Autor: the_foe
W dniu 2013-01-04 00:01, leszek niewiadomski pisze:
[...]

jakby nagle został tylko z rosyjskim paszportem to dopiero byłyby jaja... Musiałby aplikowac o wize i pozwolenie o prace na terenie UE. Odprawy lotnicze w długaśnych kolejkach i upokarzajace przeszukania przesiewowe. Zapewne na francuskich lotniskach przypadkowo zawsze trafialoby na niego...

--
the_foe

Data: 2013-01-04 00:47:17
Autor: the_foe
Gerard Depardieu został Rosjaninem
http://tiny.pl/h2qh3

Jaja jak berety!!!

zidiociał chłopina na starość. Przeciez jego (byłe?) panstwo przyznalo mu racje - sad najwyzszy uwalil ustawe. Z perspektywy jego osobistego interesu państwo, jako całość, zdalo egzamin, powinien wiec byc dumny z bycia obywatelem tak madrej organizacji..

--
the_foe

Data: 2013-01-04 10:09:19
Autor: pluton_
[...]

Wspaniale panstwo : zamiast krasc 75% bedzie krasc 70%.

Nullification

Data: 2013-01-04 20:01:43
Autor: the_foe
W dniu 2013-01-04 10:09, pluton_ pisze:
[...]

dlaczego krasc? We Francji kultura, takze kino i teatr jest dotowany przez panstwo na niespotykana skale. Moga wiec oczekiwac, ze do pewnegp stopnia jest to inwestycja od ktorej chca swojej doli? W USA kultury sie nie dotuje, a aktorzy musza i tak placic wysoki podatek - 40%.

--
the_foe

Data: 2013-01-04 20:23:20
Autor: Bogdan Idzikowski

Użytkownik "the_foe" <the_foe@wupe.pl> napisał w wiadomości news:kc78uk$vp0$1news.dialog.net.pl...
[...]

To niech wszystkich oporocentują jednakowo - 50%! Starczy na wszystko i jeszcze zostanie!

rozbawiony

Data: 2013-01-04 20:39:09
Autor: the_foe
[...]

progresja podatkowa osób fizycznych ma dośc mocne argumenty naukowe. Nawet Milton Friedman byl jej zwolennikiem i to w dosc skrajnej wersji, gdzie degresja moze "przekrecic licznik" i stać się ujemną stawka.

--
the_foe

Data: 2013-01-04 20:50:04
Autor: Bogdan Idzikowski

Użytkownik "the_foe" <the_foe@wupe.pl> napisał w wiadomości news:kc7b4r$18m$1news.dialog.net.pl...

[...]

He, he, he...
A gdzież to się pochowali zwolennicy podatku liniowego? Uciekli do Rosji?

ubawiony po pachy

Data: 2013-01-05 00:56:55
Autor: the_foe
Gerard Depardieu został Rosjaninem
He, he, he...
A gdzież to się pochowali zwolennicy podatku liniowego? Uciekli do Rosji?

podatek liniowy jest dobry kiedy jest niski. Kiedy dochody panstwa musza wzrosnac i tzreba podnosic podatki to podatek liniowy zabija skuteczniej
W USA komplikacja progresji federalnego podatku dochodowego jest na poziomie krajów skandynawskich. Kochajacy prostote amerykanie stawiaja na progresje od czasu New Deal. Progresja podatkowa to dobre narzedzie do utrzymywania konsumpcji (umozliwia utzymanie jednostkowej siły nabywczym przy wzroscie obciazen fiskalnych, co nie jest mozliwe przy stawce liniowej).  Podatek z progresywna stawka jest wiec skutkiem nasilonej redystrybucji budzetowej a nie odwrotnie.

--
the_foe

Data: 2013-01-05 09:44:23
Autor: A. Filip
Podatek dochodowy: liniowy v. progresywny [Was: Gerard Depardieu został Rosjaninem]
the_foe <the_foe@wupe.pl> pisze:
[...]

poziomie krajĂłw skandynawskich. Kochajacy prostote amerykanie stawiaja
[...]

A przy podatkach liniowych nie da się zrobić dużej kwoty wolnej od
opodatkowania? Ewentualnie trzy stopniowej skali podatkowej
(0, niska, normalna) z zaliczkami podatkowymi naliczanymi _wyłącznie_ liniowo według procentów skali normalnej?

Bo IMHO zasadniczą zaletą podatku liniowego jest jego prostota
usprawniająca ściąganie, ale da się pokombinować by w jeszcze _dość prostym_ systemie podatku progresywnego mieć dużo zalet
podatku liniowego.

IMHO Jest próg powyżej którego podatek dochodowy przestaje być podatkiem
od dochodu a zaczyna być podatkiem od głupoty (na drodze do zbiednienia).

Data: 2013-01-05 11:51:36
Autor: Bogdan Idzikowski

Użytkownik "the_foe" <the_foe@wupe.pl> napisał w wiadomości news:kc7q88$8o2$1news.dialog.net.pl...
[...]

No to teraz napisz to po polsku!

niekumaty

Data: 2013-01-05 11:05:12
Autor: pluton_
Gerard Depardieu został Rosjaninem
> Wspaniale panstwo : zamiast krasc 75% bedzie krasc 70%.

dlaczego krasc?

Poniewaz zabieranie pieniedzy bez zgody ich wlasciciela z definicji
jest kradzieza.

Jeszcze jako ciekawostke powiem, ze z badan przeprowadzonych w USA
w latach chyba 70 czy 80 wynika, ze na kazdego dolara wydanego przez
rzad 80 centow jest wydawane niecelowo, czyli po prostu marnowane.

Przypuszczam ze ten procent jest podobny w krajach Europy.
Po prostu rzad nie sprawdza sie jako wydajacy kase.

Ale to tylko ciekawostka, ktora ma nas zachecic do placenia
podatkow.

Nullification

Data: 2013-01-05 11:56:27
Autor: Bogdan Idzikowski

Użytkownik "pluton_" <pluton_onet@poczta.onet.pl> napisał w wiadomości news:kc8tp8$60k$1node2.news.atman.pl...
> [...]

Po prostu rzad nie sprawdza sie jako wydajacy kase.

Ale to tylko ciekawostka, ktora ma nas zachecic do placenia

Pieprzenie. Twierdzisz, że podatki są kradzieżą, to postępujesz jak ten francuski aktor.
Ale ty wolisz płakać i płacić. No to sobie daruj żale, bo wychodzisz na chronicznego płaczka nieudacznika.

Data: 2013-01-04 13:04:33
Autor: Antenka
Gerard Depardieu został Rosjaninem
On 3 Sty, 11:05, "Bogdan Idzikowski" <bogda...@neostrada.pl> wrote:
http://tiny.pl/h2qh3

Jaja jak berety!!!

Ciekawe kiedy Putin nada Tuskowi ruskie obywatelstwo :-? Myślę,że w
nadchodzącym tygodniu he he he :-P

Antenka

Data: 2013-01-05 08:57:19
Autor: Przemysław M.
Gerard Depardieu został Rosjaninem
Dnia Fri, 4 Jan 2013 13:04:33 -0800 (PST), Antenka napisaů(a):

On 3 Sty, 11:05, "Bogdan Idzikowski" <bogda...@neostrada.pl> wrote:
http://tiny.pl/h2qh3

Jaja jak berety!!!

Ciekawe kiedy Putin nada Tuskowi ruskie obywatelstwo :-? Myúlć,ýe w
nadchodzŕcym tygodniu he he he :-P

Antenka

Predzej nada je Jarosůawowi Kaczyńskiemu. Jarosůaw dwa lata temu ýebraů o
nie w sůynnym "orćdziu do przyjacióů Rosjan". --

ĽMusimy pamićtaă, ýe aby zwycićýyă, trzeba pamićtaă o maksymie
 Józefa Piůsudskiego  zwycićýyă i spoczŕă na laurach to klćska, byă
 zwycićýonym, a nie ulec to zwycićstwoĄ  - powiedziaů Jarosůaw Kaczyński.

Data: 2013-01-05 09:40:03
Autor: Trybun
W dniu 2013-01-04 22:04, Antenka pisze:

Ciekawe kiedy Putin nada Tuskowi ruskie obywatelstwo :-? Myślę,że w
nadchodzącym tygodniu he he he :-P

Antenka

Bardzo mało prawdopodobne. Lizusi to nikt godny do nadawania im obywatelstwa swojego dumnego kraju.. ;-)

Pozdrawiam;-)

Data: 2013-01-05 13:53:21
Autor: Przemysław M.
Dnia Sat, 05 Jan 2013 09:40:03 +0100, Trybun napisał(a):

[...]

Największe szanse ma J.Kaczyński tyle, że Putin do dziś nie rozpatrzył jego
prośby zawartej w orędziu do przyjaciół Rosjan.

--

Wystąpienie Jarosława Kaczyńskiego dowiodło, dlaczego jest tylko jeden kandydat na przywództwo w PiS. - Chcę zabiegać o to, by stanąć jeszcze raz na czele rządu Rzeczypospolitej - krzyczał donośnie prezes PiS.
Brawo! - odpowiedzieli delegaci, wstając z krzeseł. - Nie dla władzy, ale po to by zrealizować program 2020, zamożna Polska w G20 - zakończył

Gerard Depardieu został Rosjaninem