Geremek tez agent

Data: 2011-02-23 13:54:38
Autor: brat_olin
Geremek tez agent
No i przeciw LUSTRACJI.  Logiczne!

Czy ci z GWna i WSI24 musza zejsc z tego swiata (w asyscie
TW biskupow), by ich teczki tez sie znalazly?

--
Smart questions to stupid answers

Data: 2011-02-23 14:08:08
Autor: jadrys
Geremek tez agent
W dniu 2011-02-23 13:54, brat_olin pisze:
No i przeciw LUSTRACJI.  Logiczne!

Czy ci z GWna i WSI24 musza zejsc z tego swiata (w asyscie
TW biskupow), by ich teczki tez sie znalazly?

--
Smart questions to stupid answers
To przecież zawsze było wiadomo, że był na żołdzie kapitalizmu. Żadne teczki czy ich brak nie maja znaczenia dla prawdy.

Data: 2011-02-23 08:08:10
Autor: brat_olin
Geremek tez agent
jadrys <C...@yahoo.com> wrote:
brat_olin pisze:> No i przeciw LUSTRACJI.  Logiczne!

> [...]

To przecież zawsze było wiadomo, że był na żołdzie kapitalizmu. Żadne
teczki czy ich brak nie maja znaczenia dla prawdy.

A na czyim zoldzie sa ci z GWna i WSI24?  Tez Obama im placi?

--
Smart questions to stupid answers

Data: 2011-02-23 17:15:49
Autor: u2
Geremek tez agent
W dniu 2011-02-23 17:08, brat_olin pisze:
jadrys <C...@yahoo.com> wrote:
[...]

Uwłaszczyli się, tak jak czekiści w Rosji. Nikt im nie będzie śmietanki
spijał, którą sobie przywłaszczyli.

Data: 2011-02-23 19:00:50
Autor: jadrys
Geremek tez agent
jadrys<C...@yahoo.com>  wrote:
[...]

Przypuszczalnie już nie są, a to ze względu że dolę mają na pewno mniejszą niż kiedyś, i to że oni są już ludźmi bogatymi, dla których taki żołd jest śmieszny. .

Data: 2011-02-23 19:19:33
Autor: u2
Geremek tez agent
W dniu 2011-02-23 19:00, jadrys pisze:
Przypuszczalnie już nie są, a to ze względu że dolę mają na pewno
mniejszą niż kiedyś, i to że oni są już ludźmi bogatymi, dla których
taki żołd jest śmieszny. .

W końcu jak patrzę na ich mordy to wcale im nie zazdroszczę ich bogactwa :)

Data: 2011-02-24 11:23:39
Autor: jadrys
Geremek tez agent
W dniu 2011-02-23 19:19, u2 pisze:
[...]

Mordy nie mają tu nic do rzeczy. Lenin pięknym też nie był.

Data: 2011-02-23 16:31:00
Autor: obserwator
Geremek tez agent
jadrys <Che@yahoo.com> napisał(a): To przecież zawsze było wiadomo, że był na żołdzie kapitalizmu. Żadne teczki czy ich brak nie maja znaczenia dla prawdy

to w sowietach byl kapitalizm?

Data: 2011-02-23 17:10:23
Autor: the_foe
Geremek tez agent
[...]

ponoc doniosl ze nie ma o czym donosic na JK bo on tylko pod pierzyna siedzi.

--
the_foe

Data: 2011-02-23 16:32:22
Autor: obserwator
Geremek tez agent
the_foe <the_foe@wupe.pl> napisał(a):
ponoc doniosl ze nie ma o czym donosic na JK bo on tylko pod pierzyna siedzi.

pod pierzyna i do tego w szafie, to siedzi Tusk.

Data: 2011-02-23 17:34:38
Autor: u2
Geremek tez agent
W dniu 2011-02-23 17:32, obserwator pisze:
the_foe <the_foe@wupe.pl> napisał(a):
ponoc doniosl ze nie ma o czym donosic na JK bo on tylko pod pierzyna siedzi.

pod pierzyna i do tego w szafie, to siedzi Tusk.

Podobno winko w samotni popija z rozpaczy, że nie ma już kolegów od
kopania gały.

Data: 2011-02-23 16:39:28
Autor: obserwator
Geremek tez agent
u2 <u_2@o2.pl> napisał(a):
> [...]

> pod pierzyna i do tego w szafie, to siedzi Tusk.

Podobno winko w samotni popija z rozpaczy, że nie ma już kolegów od

on caly czas wyglada jak nacpany frajer;)

Data: 2011-02-23 17:46:43
Autor: u2
Geremek tez agent
W dniu 2011-02-23 17:39,  obserwator pisze:
Podobno winko w samotni popija z rozpaczy, że nie ma już kolegów od
> kopania gały.
on caly czas wyglada jak nacpany frajer;)

Łysiejący i po-marszczony :)

Data: 2011-02-23 16:53:25
Autor: obserwator
Geremek tez agent
u2 <u_2@o2.pl> napisał(a):
> on caly czas wyglada jak nacpany frajer;)

Łysiejący i po-marszczony :)

w oczach ma juz obled i strach:) --

Data: 2011-02-23 17:55:44
Autor: the_foe
Geremek tez agent
W dniu 2011-02-23 17:53,  obserwator pisze:
u2<u_2@o2.pl>  napisał(a):

[...]

a w majtkach gnoj :)

--
the_foe

Data: 2011-02-23 18:02:37
Autor: u2
Geremek tez agent
W dniu 2011-02-23 17:55, the_foe pisze:
w oczach ma juz obled i strach:)

a w majtkach gnoj

Nie wiadomo, może jednak obrzezany.

Data: 2011-02-23 17:59:52
Autor: u2
Geremek tez agent
u2 <u_2@o2.pl> napisał(a):
[...]

Daje odpór wyimaginowanym wrogom :)

Data: 2011-02-23 17:06:48
Autor: obserwator
Geremek tez agent
u2 <u_2@o2.pl> napisał(a):

Daje odpór wyimaginowanym wrogom :)

...dlatego siedzi w szafie?:))

Data: 2011-02-23 18:11:36
Autor: the_foe
Geremek tez agent

u2<u_2@o2.pl>  napisał(a):

[...]

..dlatego siedzi w szafie?:))

http://www.youtube.com/watch?v=ca8B9lUxicU&feature=related#t=0m55s

--
the_foe

Data: 2011-02-23 18:50:39
Autor: u2
Geremek tez agent
W dniu 2011-02-23 18:11, the_foe pisze:
..dlatego siedzi w szafie?:))

http://www.youtube.com/watch?v=ca8B9lUxicU

Ten siedzi w kartonie.

Data: 2011-02-23 18:00:48
Autor: Hans Koss
Geremek tez agent

Użytkownik "u2" <u_2@o2.pl> napisał w wiadomości news:4d6539f7$0$2442$65785112news.neostrada.pl...
> [...]
Podobno winko w samotni popija z rozpaczy, że nie ma już kolegów od
> kopania gały.
on caly czas wyglada jak nacpany frajer;)

Czyli wypisz wymaluj ty! ;)

Czy naprawdę wierzycie, że człowiek, który nie ma własnego konta w banku, nie ma prawa jazdy i zapewne nie umie obsługiwać telefonu bardziej skomplikowanego niż stara Nokia, sam nagle wpada na pomysł prowadzenia blogaska?" - pyta czarny kot; wyczuleni na fałsz blogerzy nie wierzą w internetowe "nawrócenie" prezesa PiS.

HansKoss

Data: 2011-02-23 18:07:44
Autor: the_foe
Geremek tez agent
W dniu 2011-02-23 18:00, Hans Koss pisze:
Czy naprawdę wierzycie, że człowiek, który nie ma własnego konta w banku

freud mnie sie wlaczyl bo przeczytalem "Czy naprawdę wierzycie, że człowiek, który nie ma własnego *kota* w banku" :)))

--
the_foe

Data: 2011-02-23 17:27:43
Autor: u2
Geremek tez agent
W dniu 2011-02-23 17:10, the_foe pisze:
ponoc doniosl ze nie ma o czym donosic na JK bo on tylko pod pierzyna
siedzi.

Teraz trzeba ustalić, czy aby na pewno Bronek nie zginął w zamachu.

Data: 2011-02-23 18:03:29
Autor: matusm
Geremek tez agent

Użytkownik "brat_olin" <brat_olin@yahoo.com> napisał w wiadomoœci news:ik3028$ulg$1news.onet.pl...
No i przeciw LUSTRACJI.  Logiczne!

Czy ci z GWna i WSI24 musza zejsc z tego swiata (w asyscie
TW biskupow), by ich teczki tez sie znalazly?

--
-- Sluzba Bezpieczenstwa moze i powinna kreowac rozne stowarzyszenia, kluby czy nawet partie polityczne. Ma za zadanie gleboko infiltrowac istniejace gremia kierownicze tych organizacji na szczeblu centralnym i wojewodzkim, a takze na szczeblach podstawowych, musza byc one przez nas operacyjnie opanowane. Musimy zapewnic operacyjne mozliwosci oddzialywania na te organizacje, kreowania ich dzialalnosci i kierowania ich polityka." -- Czeslaw Kiszczak, luty 1989 roku z posiedzenia kierownictwa MSW -- -- -- -- -- -- -
pozdrowienia

Data: 2011-02-23 21:12:32
Autor: boukun
Geremek tez agent

Użytkownik "brat_olin" <brat_olin@yahoo.com> napisał w wiadomości news:ik3028$ulg$1news.onet.pl...
No i przeciw LUSTRACJI.  Logiczne!

Czy ci z GWna i WSI24 musza zejsc z tego swiata (w asyscie
TW biskupow), by ich teczki tez sie znalazly?

Musiałby cały POPiSSLD umrzeć, żeby ich teczki się znalazły, w końcu to jest
układ okrągłego stołu... W Polsce nie było rewolucji, Kiszczak dobrał sobie do
stołu tylko zaufanych ludzi...

boukun

Data: 2011-02-23 21:15:43
Autor: u2
Geremek tez agent
W dniu 2011-02-23 21:12, boukun pisze:
Musiałby cały POPiSSLD umrzeć, żeby ich teczki się znalazły, w końcu to
jest
układ okrągłego stołu.

Po części masz rację, ale nie wszyscy to była wraża agentura.

Data: 2011-02-23 21:21:41
Autor: boukun
Geremek tez agent

Użytkownik "u2" <u_2@o2.pl> napisał w wiadomości news:4d656af5$0$2459$65785112news.neostrada.pl...
[...]

Wiadomo, że szeregowy członek nie wie co w trawie piszczy, a dostęp do
materiałów ściśle tajnych ma tylko wiadoma, zaufana nacja..., od czasów NKWD...

boukun

Data: 2011-02-23 21:26:59
Autor: u2
Geremek tez agent
W dniu 2011-02-23 21:21, boukun pisze:
[...]

Powtarzasz się, a cóż takiego tajnego chciałbyś ukrywać ?

Data: 2011-02-23 21:31:44
Autor: boukun
Geremek tez agent

Użytkownik "u2" <u_2@o2.pl> napisał w wiadomości news:4d656d99$0$2487$65785112news.neostrada.pl...
[...]

Pytanie nie do mnie... Ukrywają z jakiego klucza piastują najwyższe funkcje w państwie...

boukun

Data: 2011-02-23 21:43:19
Autor: u2
Geremek tez agent
W dniu 2011-02-23 21:31, boukun pisze:
Powtarzasz się, a cóż takiego tajnego chciałbyś ukrywać ?

Pytanie nie do mnie... Ukrywają z jakiego klucza piastują najwyższe
funkcje w państwie...

Ale bekon na zagrodzie równy wojewodzie ! :)

Geremek tez agent