Geremek tez agent

Data: 2011-02-23 17:10:23
Autor: the_foe
Geremek tez agent
W dniu 2011-02-23 13:54, brat_olin pisze:
No i przeciw LUSTRACJI.  Logiczne!

Czy ci z GWna i WSI24 musza zejsc z tego swiata (w asyscie
TW biskupow), by ich teczki tez sie znalazly?

--
Smart questions to stupid answers

ponoc doniosl ze nie ma o czym donosic na JK bo on tylko pod pierzyna siedzi.

--
the_foe

Data: 2011-02-23 16:32:22
Autor: obserwator
Geremek tez agent
the_foe <the_foe@wupe.pl> napisał(a):
ponoc doniosl ze nie ma o czym donosic na JK bo on tylko pod pierzyna siedzi.

pod pierzyna i do tego w szafie, to siedzi Tusk.

Data: 2011-02-23 17:34:38
Autor: u2
Geremek tez agent
W dniu 2011-02-23 17:32, obserwator pisze:
the_foe <the_foe@wupe.pl> napisał(a):
ponoc doniosl ze nie ma o czym donosic na JK bo on tylko pod pierzyna siedzi.

pod pierzyna i do tego w szafie, to siedzi Tusk.

Podobno winko w samotni popija z rozpaczy, że nie ma już kolegów od
kopania gały.

Data: 2011-02-23 16:39:28
Autor: obserwator
Geremek tez agent
u2 <u_2@o2.pl> napisał(a):
> [...]

> pod pierzyna i do tego w szafie, to siedzi Tusk.

Podobno winko w samotni popija z rozpaczy, że nie ma już kolegów od

on caly czas wyglada jak nacpany frajer;)

Data: 2011-02-23 17:46:43
Autor: u2
Geremek tez agent
W dniu 2011-02-23 17:39,  obserwator pisze:
Podobno winko w samotni popija z rozpaczy, że nie ma już kolegów od
> kopania gały.
on caly czas wyglada jak nacpany frajer;)

Łysiejący i po-marszczony :)

Data: 2011-02-23 16:53:25
Autor: obserwator
Geremek tez agent
u2 <u_2@o2.pl> napisał(a):
> on caly czas wyglada jak nacpany frajer;)

Łysiejący i po-marszczony :)

w oczach ma juz obled i strach:) --

Data: 2011-02-23 17:55:44
Autor: the_foe
Geremek tez agent
W dniu 2011-02-23 17:53,  obserwator pisze:
u2<u_2@o2.pl>  napisał(a):

[...]

a w majtkach gnoj :)

--
the_foe

Data: 2011-02-23 18:02:37
Autor: u2
Geremek tez agent
W dniu 2011-02-23 17:55, the_foe pisze:
w oczach ma juz obled i strach:)

a w majtkach gnoj

Nie wiadomo, może jednak obrzezany.

Data: 2011-02-23 17:59:52
Autor: u2
Geremek tez agent
u2 <u_2@o2.pl> napisał(a):
[...]

Daje odpór wyimaginowanym wrogom :)

Data: 2011-02-23 17:06:48
Autor: obserwator
Geremek tez agent
u2 <u_2@o2.pl> napisał(a):

Daje odpór wyimaginowanym wrogom :)

...dlatego siedzi w szafie?:))

Data: 2011-02-23 18:11:36
Autor: the_foe
Geremek tez agent

u2<u_2@o2.pl>  napisał(a):

[...]

..dlatego siedzi w szafie?:))

http://www.youtube.com/watch?v=ca8B9lUxicU&feature=related#t=0m55s

--
the_foe

Data: 2011-02-23 18:50:39
Autor: u2
Geremek tez agent
W dniu 2011-02-23 18:11, the_foe pisze:
..dlatego siedzi w szafie?:))

http://www.youtube.com/watch?v=ca8B9lUxicU

Ten siedzi w kartonie.

Data: 2011-02-23 18:00:48
Autor: Hans Koss
Geremek tez agent

Użytkownik "u2" <u_2@o2.pl> napisał w wiadomości news:4d6539f7$0$2442$65785112news.neostrada.pl...
> [...]
Podobno winko w samotni popija z rozpaczy, że nie ma już kolegów od
> kopania gały.
on caly czas wyglada jak nacpany frajer;)

Czyli wypisz wymaluj ty! ;)

Czy naprawdę wierzycie, że człowiek, który nie ma własnego konta w banku, nie ma prawa jazdy i zapewne nie umie obsługiwać telefonu bardziej skomplikowanego niż stara Nokia, sam nagle wpada na pomysł prowadzenia blogaska?" - pyta czarny kot; wyczuleni na fałsz blogerzy nie wierzą w internetowe "nawrócenie" prezesa PiS.

HansKoss

Data: 2011-02-23 18:07:44
Autor: the_foe
Geremek tez agent
W dniu 2011-02-23 18:00, Hans Koss pisze:
Czy naprawdę wierzycie, że człowiek, który nie ma własnego konta w banku

freud mnie sie wlaczyl bo przeczytalem "Czy naprawdę wierzycie, że człowiek, który nie ma własnego *kota* w banku" :)))

--
the_foe

Data: 2011-02-23 17:27:43
Autor: u2
Geremek tez agent
W dniu 2011-02-23 17:10, the_foe pisze:
ponoc doniosl ze nie ma o czym donosic na JK bo on tylko pod pierzyna
siedzi.

Teraz trzeba ustalić, czy aby na pewno Bronek nie zginął w zamachu.

Geremek tez agent