Germanwings Flight 4U9525: alone pilot (count)down strike

Data: 2015-03-26 02:02:43
Autor: mcmlxxi.xi.xi
Germanwings Flight 4U9525: alone pilot (count)down strike
Data: 2015-03-26 10:39:23
Autor: Marek Pazio
Germanwings Flight 4U9525: alone pilot (count)down strike
Data: 2015-03-26 02:59:31
Autor: mcmlxxi.xi.xi
W dniu czwartek, 26 marca 2015 10:39:24 UTC+1 użytkownik Marek Pazio napisał:
W dniu 2015-03-26 o 10:02, mcmlxxi.xi.xi@gmail.com pisze:
> http://www.nytimes.com/2015/03/26/world/europe/germanwings-airbus-crash..html?smid=tw-nytimes&_r=0
>
> http://www.wprost.pl/ar/500166/Katastrofa-airbusa-Drugi-pilot-nie-mogl-dostac-sie-do-kokpitu/
>
> http://wiadomosci.onet.pl/swiat/nyt-jeden-z-pilotow-airbusa-wyszedl-z-kabiny-i-nie-mogl-wrocic-reakcja-lufthansy/4k6pl0

No i?

Pierwszy pilot zastrajkowal...albo celowo albo mimowolnie.
....to tak a propo's strajkow niemieckich pilotow...
POkazal co się może dziac jeśli probuje sie POzbawiac pilotow dobrych widokow na przyzwoita emeryture.

Data: 2015-03-26 04:05:03
Autor: mcmlxxi.xi.xi
W dniu czwartek, 26 marca 2015 10:59:32 UTC+1 użytkownik mcmlxx...@gmail.com napisał:

> Pierwszy pilot zastrajkowal...albo celowo albo mimowolnie.
...to tak a propo's strajkow niemieckich pilotow...
POkazal co się może dziac jeśli probuje sie POzbawiac pilotow dobrych widokow na przyzwoita emeryture.

http://wiadomosci.wp.pl/kat,1356,title,Ekspert-samobojstwo-pilota-niewykluczone,wid,17393499,wiadomosc.html?

samobójstwo pilota niewykluczone

akt. 2015.03.26, 10:28
  Skomentuj
 83 kom.
 Popularne
Ruszył sezon na wypalanie traw. Strażacy mają ręce pełne roboty
Ruszył sezon na wypalanie traw. Strażacy mają ręce pełne roboty

Dramatyczna decyzja matki. Chciała sprzedać nerkę, by ratować dziecko
Dramatyczna decyzja matki. Chciała sprzedać nerkę, by ratować dziecko

Pilota nie było w kabinie? Pilota nie było w kabinie? "Nie wiadomo, kto próbował dostać się do kokpitu"

Rodzeństwo sprzeczało się o jedzenie. 13-latek wyjął broń
Rodzeństwo sprzeczało się o jedzenie. 13-latek wyjął broń

Śmierć 8-latka we Wrocławiu. Lekarze usłyszeli zarzuty
Śmierć 8-latka we Wrocławiu. Lekarze usłyszeli zarzuty

- Nie można wykluczyć samobójstwa pilota - tak ostatnie doniesienia prasowe o katastrofie Airbusa komentuje ekspert lotniczy, Leszek Chorzewski. PAP/EPA / Alberto Estevez
Zobacz galerię  Z publikacji "New York Timesa", dotyczącej katastrofy samolotu Germanwings nad francuskimi Alpami, wynika, że po osiągnięciu wysokości przelotowej jeden z pilotów wyszedł z kabiny. Nie mógł jednak do niego wrócić, ponieważ drzwi były zablokowane. Z zapisów w jednej z czarnych skrzynek wynika, że próbował je wyważyć, jednak bez skutku. Próby nawiązania kontaktu z pilotem, który został w kabinie, nie powiodły się. Chorzewski przypomina, że w przeszłości dochodziło już do samobójstw pilotów. Taka tragedia zdarzyła się w 1997 roku, gdy rozbił się samolot singapurskich linii lotniczych Silkair. Ponad wszelką wątpliwość stwierdzono, że była to próba samobójcza pilota, który po wyjściu kolegi z kabiny zablokował drzwi, a następnie skierował maszynę ku ziemi. W ten sposób doprowadził do śmierci ponad stu osób. W 2001 roku, po tragicznych wydarzeniach w Nowym Jorku, kabiny wszystkich samolotów pasażerskich zostały wyposażone w pancerne drzwi, które otwiera się za pomocą kodów. Znają je piloci oraz personel pokładowy. Nie można jednak wykluczyć, że istnieją też inne zabezpieczenia. Chorzewski uważa, że może być to dodatkowa, wewnętrzna blokada drzwi, której zadaniem jest powstrzymanie ingerencji terrorystów czy jakichkolwiek innych, nieuprawnionych osób, które próbują się wedrzeć do środka. Świadomie zablokował drzwi?  Ekspert obawia się, że jeden z pilotów mógł świadomie zablokować drzwi, tak by uniemożliwić koledze powrót za stery.  Zaznacza jednak, że ostatnie doniesienia na temat wydarzeń w kabinie niemieckiego samolotu to tylko spekulacje. Na rzetelne wyjaśnienie przyczyn katastrofy będziemy musieli poczekać co najmniej kilka tygodni, a nawet miesięcy.

Data: 2015-03-26 04:06:16
Autor: mcmlxxi.xi.xi
> [...]
POkazal co się może dziac jeśli probuje sie POzbawiac pilotow dobrych widokow na przyzwoita emeryture.

- Nie można wykluczyć samobójstwa pilota - tak ostatnie doniesienia prasowe o katastrofie Airbusa komentuje ekspert lotniczy, Leszek Chorzewski.   Z publikacji "New York Timesa", dotyczącej katastrofy samolotu Germanwings nad francuskimi Alpami, wynika, że po osiągnięciu wysokości przelotowej jeden z pilotów wyszedł z kabiny. Nie mógł jednak do niego wrócić, ponieważ drzwi były zablokowane. Z zapisów w jednej z czarnych skrzynek wynika, że próbował je wyważyć, jednak bez skutku. Próby nawiązania kontaktu z pilotem, który został w kabinie, nie powiodły się. Chorzewski przypomina, że w przeszłości dochodziło już do samobójstw pilotów. Taka tragedia zdarzyła się w 1997 roku, gdy rozbił się samolot singapurskich linii lotniczych Silkair. Ponad wszelką wątpliwość stwierdzono, że była to próba samobójcza pilota, który po wyjściu kolegi z kabiny zablokował drzwi, a następnie skierował maszynę ku ziemi. W ten sposób doprowadził do śmierci ponad stu osób. W 2001 roku, po tragicznych wydarzeniach w Nowym Jorku, kabiny wszystkich samolotów pasażerskich zostały wyposażone w pancerne drzwi, które otwiera się za pomocą kodów. Znają je piloci oraz personel pokładowy. Nie można jednak wykluczyć, że istnieją też inne zabezpieczenia. Chorzewski uważa, że może być to dodatkowa, wewnętrzna blokada drzwi, której zadaniem jest powstrzymanie ingerencji terrorystów czy jakichkolwiek innych, nieuprawnionych osób, które próbują się wedrzeć do środka. Świadomie zablokował drzwi?  Ekspert obawia się, że jeden z pilotów mógł świadomie zablokować drzwi, tak by uniemożliwić koledze powrót za stery.  Zaznacza jednak, że ostatnie doniesienia na temat wydarzeń w kabinie niemieckiego samolotu to tylko spekulacje. Na rzetelne wyjaśnienie przyczyn katastrofy będziemy musieli poczekać co najmniej kilka tygodni, a nawet miesięcy

Data: 2015-03-26 13:00:40
Autor: Smok Eustachy
Germanwings Flight 4U9525: alone pilot (count)down strike
Data: 2015-03-26 12:16:03
Autor: mcmlxxi.xi.xi
Germanwings Flight 4U9525: alone pilot (count)down strike
W dniu czwartek, 26 marca 2015 13:00:51 UTC+1 użytkownik Smok Eustachy napisał:
Jednak celowe działanie pilota:
http://www.rmf24.pl/fakty/news-katastrofa-samolotu-w-alpach-prokuratura-o-celowym-dzialaniu,nId,1705303

"Jezus-Maria sam(a) lecę".
powiedzenie naszych szybowników
zyskało nowy ponury wydźwięk...

Data: 2015-03-26 12:16:50
Autor: mcmlxxi.xi.xi
Germanwings Flight 4U9525: alone pilot (count)down strike
Data: 2015-03-26 13:29:21
Autor: mcmlxxi.xi.xi
Germanwings Flight 4U9525: alone pilot (count)down strike
Data: 2015-03-27 02:52:55
Autor: mcmlxxi.xi.xi

http://fakty.interia.pl/raporty/raport-katastrofa-airbusa-w-alpach/aktualnosci/news-ekspert-depresja-pilota-malo-prawdopodobna,nId,1705478

http://wiadomosci.onet.pl/swiat/flightradar24-autopilot-airbusa-zaprogramowany-na-zejscie-do-ok-30-m/n1p0bn

http://wiadomosci.onet.pl/tylko-w-onecie/jak-wygladaly-ostatnie-chwile-przed-katastrofa-airbusa-a320/m5llnq

Data: 2015-03-27 03:02:44
Autor: mcmlxxi.xi.xi

http://wiadomosci.onet.pl/swiat/bild-kapitan-samolotu-germanwings-probowal-sila-wejsc-do-kokpitu/e6bswt

Data: 2015-03-27 19:12:50
Autor: KiloSierra
Germanwings Flight 4U9525: alone pilot (count)down strike
KOLINA WYPIERDALAJ

Data: 2015-03-27 13:26:23
Autor: mcmlxxi.xi.xi
Germanwings Flight 4U9525: alone pilot (count)down strike
W dniu piątek, 27 marca 2015 19:13:23 UTC+1 użytkownik KiloSierra napisał:
KOLINA WYPIERDALAJ

Przykro mi ale nie znam gościa. Ale widze ze cie niezle wkurzyl bo wszędzie go od jakiegoś dość długiego czasu widzisz.
Swoja droga co nabroil?

Data: 2015-03-27 21:29:13
Autor: Marek Pazio
Germanwings Flight 4U9525: alone pilot (count)down strike
W dniu 2015-03-27 o 21:26, mcmlxxi.xi.xi@gmail.com pisze:
widze ze cie niezle wkurzyl Swoja droga nabroil

Napisz po polsku to może Ci odpowie.

--
MP

Data: 2015-03-27 21:54:52
Autor: grzech
[...]

  Wklejał debilne linki tak jak ty.

Data: 2015-03-27 23:57:26
Autor: mcmlxxi.xi.xi
W dniu piątek, 27 marca 2015 21:54:55 UTC+1 użytkownik grzech napisał:
W dniu 2015-03-27 o 21:26, mcmlxxi.xi.xi@gmail.com pisze:
> W dniu piątek, 27 marca 2015 19:13:23 UTC+1 użytkownik KiloSierra napisał:

> Swoja droga co nabroil?

  Wklejał debilne linki tak jak ty.

żadne tam debilne tylko POlackie...
ot żeby Towarzystwo szukac nie musiało ;)

Data: 2015-05-05 22:53:05
Autor: mcmlxxi.xi.xi
Germanwings Flight 4U9525: alone pilot (count)down strike
W dniu piątek, 27 marca 2015 21:54:55 UTC+1 użytkownik grzech napisał:

> [...]

Niestety linki czaem sa potrzebne -gdy sa w temacie a wklejanie całej treści nie ma sensu:

Amerykanie nie wystawili Lubitzowi uprawnień od ręki -dopiero po gwarancjach niemieckich lekarzy i to warunkowo:
http://www.tvn24.pl/wiadomosci-ze-swiata,2/lubitz-mial-problemy-z-uprawnieniami-w-usa-katastrofa-germanwings,538345.html

"Bild": drugi pilot Airbusa A320 testował wcześniej zniżanie samolotu:
http://wiadomosci.onet.pl/swiat/bild-drugi-pilot-airbusa-a320-testowal-wczesniej-znizanie-samolotu/txqrmc

Data: 2015-05-06 04:16:04
Autor: TJ_Blues
On Wednesday, May 6, 2015 at 1:53:06 AM UTC-4, mcmlxx...@gmail.com wrote:

> [...]

"Bild": drugi pilot Airbusa A320 testował wcześniej zniżanie samolotu:

Cos tu smierdzi beletrystyka. Gosciu zaliczyl med cat I na CPL i ATP, a odmowiono mu med cat III na PPL, ktora to licencje MUSIAL posiadac PRZED
zaliczeniem CPL? Ktos tu konfabuluje jak mistrz Antonii....

cheers

Data: 2015-05-06 18:52:02
Autor: KiloSierra
Germanwings Flight 4U9525: alone pilot (count)down strike

Ktos tu konfabuluje jak mistrz Antonii....

cheers

kolina cd.

Data: 2015-05-07 14:28:24
Autor: mrbluesky.pl
Germanwings Flight 4U9525: alone pilot (count)down strike
KiloS wez sobie daj spokoj z ta kolina -bo to juz z "lekka" fobia pachnie.
Gosciu sie dawno stracil z lotnictwa, nowi czasem glupstwo szczela a ty tego jednego wszedzie nadal widzisz.
Chcesz na sile slowo kolina wypromowac w zastepstwie terminu troll? ;)

Data: 2015-05-07 23:41:56
Autor: monter.FM
W dniu 2015-05-07 o 23:28, mrbluesky.pl@gmail.com pisze:
[...]

Wszystko OK, ale mistrz Antoni pisze się przez jedno "i" na końcu. No, chyba, że to drugie to laska...
http://tinyurl.com/nbehzz9

--
http://monter.fm/

Germanwings Flight 4U9525: alone pilot (count)down strike