Germanwings - "Przygotujcie się na niespodzianki".

Data: 2015-03-28 15:35:23
Autor: Stachu Chebel
Germanwings - "Przygotujcie się na niespodzianki".
http://www.rmf24.pl/raport-katastrofa-samolot-w-alpach/fakty/news-przygotujcie-sie-na-niespodzianki-germanwings-wycofuje-niefo,nId,1706385

A tak w ogóle, to nie polecam żadnych szwabskich aeroprzewoźników. Na trasie FRA-HKG fruwałem lufą parę razy w te i nazot. 2x miałem "aferę" na pokładzie.

Obie afery bardzo podobne.. OK, opiszę o co poszło. Miejscówkę w B747 dostałem w tym środkowym 4-ro siedzeniowym rzędzie. Po prawej siadł szwab. Tak mniej więcej po 2 gadzinach lotu, sruuuu...  szwab dał mi kuksańca, bo ja się rozpycham i mój łokieć wlazł na "jego teren". Takie są niestety niedogodności fruwania w klasie 'Economy'. Na pytanie, czy nie można tego wyartykuować inaczej, szwab odpowiedział "NEIN". No to wołam Stewkę...  Albo mi tego gostka zabierzesz stąd, albo mnie gdzieś przesadzisz, albo będzie zadyma na pokładzie. Ani ja, ani ty nie chcemy tego..  OK, zabrała gościa i posadziła go w fotelu dla Stewek na cały czas lotu. No nie na aż tak cały, o czym dobrze wiedziałem.. Przed lądowaniem wszyscy pasażerowie muszą siedzieć na swoich "miejscówkach".

Mściwy jestem jak cholera, więc "niechcący" wylała mi się butla wody na siedzisko obok. Buahaha!!!  Usiadł bo musiał, wiedział że ja mu to jajco zrobiłem, ale już nie zaszurał dalej..

A w HKG na lotnisku wzbudzał śmiech z kleksem na doopie.

Germanwings - "Przygotujcie się na niespodzianki".