Gest Sharon Stone w stronę ofiar katastrofy smoleńskiej

Data: 2013-10-23 13:23:13
Autor: miś z okienka
Gest Sharon Stone w stronę ofiar katastrofy smoleńskiej
Amerykańska aktorka Sharon Stone odwiedziła Sejm. Spotkała się z marszałek Ewą Kopacz oraz złożyła kwiaty i pokłoniła się przed tablicą
upamiętniającą ofiary katastrofy smoleńskiej oraz tablicą ku czci posłów II RP - ofiar wojny i okupacji niemieckiej.
http://wiadomosci.onet.pl/warszawa/aktorka-sharon-stone-odwiedzila-sejm/sphcj

Data: 2013-10-23 16:27:29
Autor: Trybun
W dniu 2013-10-23 13:23, miś z okienka pisze:
[...]

Ojejku, a co hołdem pod tablica upamiętniającą ofiary okupacji sowieckiej?

Data: 2013-10-23 21:48:09
Autor: jr

Użytkownik "Trybun" <Ylih@yachu.com> napisał w wiadomości news:l48mcv$prg$2node1.news.atman.pl...

| Ojejku, a co hołdem pod tablica upamiętniającą ofiary okupacji sowieckiej?

Rzeczywiście - trzeba sprawdzić ilu posłów II RP wymordowali sowieci i jeśli trzeba, tablicę poprawić (pewnie jest z peerelowskich czasów).

Data: 2013-10-23 18:39:03
Autor: Mark Woydak

Użytkownik "miś z okienka" <miszokienka@.pl> napisał w wiadomości news:l48c1u$ejm$2node1.news.atman.pl...
[...]

Faktycznie to wielkei wydarzenie. Ciekaw jestem czy motłoch z PiS ogłosi to miejsce świętym?

MW

Gest Sharon Stone w stronę ofiar katastrofy smoleńskiej