Gestapo = Jugendamt

Data: 2013-06-13 18:26:00
Autor: miś z okienka
Gestapo = Jugendamt

Użytkownik "u2" <u_2@o2.pl> napisał w wiadomości news:51b9e7e3$0$1211$65785112news.neostrada.pl...

| http://niepoprawni.pl/blog/6820/niemcy-zabrali-polce-niemowlaka
|
| Niemcy zabrali Polce niemowlaka!
|

| Wojciech Pomorski, 13 czerwca, 2013 - 12:55
|

| Polskie Stowarzyszenie - www.dyskryminacja.de - Wojciech Pomorski
| Świat
|
| Z Wojciechem Pomorskim, prezesem Polskiego Stowarzyszenia Rodzice
| Przeciw Dyskryminacji Dzieci w Niemczech - Dyskryminacja.de, rozmawia
| Robert Wit Wyrostkiewicz
|
| - Po ukazaniu się naszego wywiadu sprzed tygodnia miała miejsce
| dramatyczna sytuacja. Jugendamt odebrał Polce dziecko,

      dorośnie, weźmie do ręki Urbana lub Gazetę Wyborczą i szmata z mózgu. Nie lepiej, jak go wychowają na porządnego Niemca?

Data: 2013-06-13 18:30:23
Autor: u2
Gestapo = Jugendamt
W dniu 2013-06-13 18:26, miś z okienka pisze:
       dorośnie, weźmie do ręki Urbana lub Gazetę Wyborczą i szmata z mózgu. Nie
lepiej, jak go wychowają na porządnego Niemca?

a dookola sami porzadni niemcy ...-;)

--
Istnieją trzy etapy ujawniania prawdy :
najpierw jest ona wyszydzana,

http://telewizjarepublika.pl/
http://www.tv-trwam.pl/index.php?section=live

Data: 2013-06-13 18:51:29
Autor: miś z okienka
Gestapo = Jugendamt

Użytkownik "u2" <u_2@o2.pl> napisał w wiadomości news:51b9f39f$0$1457$65785112news.neostrada.pl...

| a dookola sami porzadni niemcy ...-;)

Spróbój Niemcom zabić prezydenta na obcym lotnisku...
Poza tym Niemcy nie tęsknią za enerdowskim chlewikiem, nie gloryfikują STASI, czerwonych skurwysynów nie nazywają ludźmi honoru, to i swoim dzieciom nie nasrają do główek, tak jak to robią miliony Polaków.
Słyszałeś o dzieciobójcach w Niemczech? Tam dziecko to jest skarb, a jak rodziców nie stać na utrzymanie, zajmuje sie nim Jugendamt (dlaczego w Polsce takiego urzędu nie ma?).

Data: 2013-06-13 19:04:34
Autor: u2
Gestapo = Jugendamt
W dniu 2013-06-13 18:51, miś z okienka pisze:
[...]

ja ja fritzl ist nicht eine deutsch sprachige monster ...-;)

no i porwania cudzych dzieci przez jugendamt swiadcza o niemocy plciowej niemaszkow ...-;)

Data: 2013-06-13 19:22:14
Autor: miś z okienka
Gestapo = Jugendamt

Użytkownik "u2" <u_2@o2.pl> napisał w wiadomości news:51b9fba2$0$1453$65785112news.neostrada.pl...
> [...]
| > |

| ja ja fritzl ist nicht eine deutsch sprachige monster ...-;)
|
| no i porwania cudzych dzieci przez jugendamt swiadcza o niemocy plciowej
| niemaszkow ...-;)

Wolałbym się wychowywać u bezpłodnych Niemców, niż u polskich alkocholików wierzących na dodatek w jaruzelskie zbawienie.

Data: 2013-06-13 22:43:42
Autor: Trybun
Gestapo = Jugendamt
W dniu 2013-06-13 18:26, miś z okienka pisze:

       dorośnie, weźmie do ręki Urbana lub Gazetę Wyborczą i szmata z mózgu. Nie
lepiej, jak go wychowają na porządnego Niemca?

Niestety, porządni Niemcy zniknęli z chwilą upadku NRD.

Gestapo = Jugendamt