Gesty poparcia Holdysa dla JK

Data: 2010-06-10 14:44:26
Autor: awe
Gesty poparcia Holdysa dla JK
Data: 2010-06-10 07:21:00
Autor: J-23
Gesty poparcia Holdysa dla JK
On 10 Cze, 14:44, "awe" <fakej2...@poczta.onet.pl> wrote:
http://www.pudelek.pl/artykul/25286/holdys_o_kaczynskim_ponury_chj_pa...

ale, kto to Kaczynski?

Data: 2010-06-10 08:16:51
Autor: Antenka
Gesty poparcia Holdysa dla JK
On 10 Cze, 14:44, "awe" <fakej2...@poczta.onet.pl> wrote:
http://www.pudelek.pl/artykul/25286/holdys_o_kaczynskim_ponury_chj_pa...

Ch...owy, old Harry Potter polskiej sceny. Tfu!  :-P

Antenka

Data: 2010-06-10 18:41:23
Autor: u2
W dniu 2010-06-10 17:16, Antenka pisze:
Ch...owy, old Harry Potter polskiej sceny.

Tylko Grześ Markowski mi się podoba z Perfectu. Też Żyd. Podoba mi się
jego niespożyta energia, przynajmniej na szklanym ekranie ;)

Data: 2010-06-10 10:01:28
Autor: Antenka
Gesty poparcia Holdysa dla JK

Tylko Grze Markowski mi si podoba z Perfectu. Te yd. Podoba mi si jego niespo yta energia, przynajmniej na szklanym ekranie ;)

Grześ to jest gość :-)

Antenka

Data: 2010-06-10 19:02:27
Autor: raff
W dniu 2010-06-10 19:01, Antenka pisze:

Tylko Grze Markowski mi si podoba z Perfectu. Te yd. Podoba mi si jego niespo yta energia, przynajmniej na szklanym ekranie ;)

Grześ to jest gość :-)

Jego gola klata ci sie podoba, co ? :)

R.

Data: 2010-06-10 10:34:50
Autor: Antenka
Gesty poparcia Holdysa dla JK

Jego gola klata ci sie podoba, co ? :) <

Oj Raffik, Rafiik :D. Wyobraź sobie, że jego naga klata nie robi na
mnie wrażenia. Tylko klata owłosiona może na mnie wywrzeć wrażenie.
Natomiast to, co Grzegorz M. robi na scenie  :

http://www.youtube.com/watch?v=pBG4RsGtguM&playnext_from=TL&videos=xDTurS1sao4

napędza mnie do boju! Ognia! Cel : POlszewia! :DDD

"Czy w milczeniu białych flag zejść z barykady?"

Czy zejść? :-(((

Antenka

Data: 2010-06-10 11:06:30
Autor: Antenka
On 10 Cze, 19:34, Antenka <sweet.blue_e...@wp.pl> wrote:
> [...]

napędza mnie do boju! Ognia! Cel : POlszewia! :DDD

"Czy w milczeniu białych flag zejść z barykady?"

"Czy w milczeniu białych, haniebnych flag zejść z barykady?" - tak
miało być.

Antenka

Data: 2010-06-10 23:00:43
Autor: Adam

Użytkownik "u2" <u_2@o2.pl> napisał w wiadomości news:4c1115b3$0$17094$65785112news.neostrada.pl...
W dniu 2010-06-10 17:16, Antenka pisze:
Ch...owy, old Harry Potter polskiej sceny.

Tylko Grześ Markowski mi się podoba z Perfectu. Też Żyd. Podoba mi się
jego niespożyta energia, przynajmniej na szklanym ekranie ;)
Grześ może sporo opowiedzieć o tym, jak Hołdys wyleciał z Perfektu i dlaczego.
AC

Data: 2010-06-10 14:54:00
Autor: raff
Gesty poparcia Holdysa dla JK
W dniu 2010-06-10 14:44, awe pisze:
http://www.pudelek.pl/artykul/25286/holdys_o_kaczynskim_ponury_chj_parszywy_posraniec/

Mozna olac sikiem prostym tego człenia. To tyle w tym temacie.

Olac tak samo jak Bombelka.

R.

Data: 2010-06-10 14:55:13
Autor: precz z gnomem
Gesty poparcia Holdysa dla JK
"Kampania prezydencka wkracza w decydującą fazę - już 20. czerwca odbędzie się pierwsza tura wyborów. Emocji jest więc coraz więcej. Niestety, głównie tych niezdrowych

.. Serwis piszący o aktualnościach na Facebooku, Fejsik.pl, zauważył, że Zbigniew Hołdys, były muzyk zespołu Perfect, słynacy z ostrego języka i tego, że ma dużo do powiedzenia na każdy temat, skomentował we wpisie na swoim publicznie dostępnym profilu kampanię Jarosława Kaczyńskiego. Zdjęcie przedstawiające puste haki wiszące w szafie zamiast wieszaków Hołdys podpisał: Widok z szafy Jarosława Kaczyńskiego. Ponurego średniowiecznego chuja.

Dalej jest jeszcze ostrzej:

Żaden ubek znany mi z imienia i nazwiska nie narobił tyle gnoju w relacjach między Polakami, co ten posraniec. Najbardziej parszywa postać, jaką pamiętam, a pamiętam nawet Władka Gomułkę dobrze. Powinno się go wpakować do Wastoka i wystrzelić w kosmos bez możliwości powrotu kiedykolwiek."

Trudno się z Hołdysem nie zgodzic. Ma chłop rację!

--

Przemysław Warzywny

--

"Wygrana w wyborach Jarosława Kaczyńskiego może spowodować, że Polska spadnie do rangi Ruandy i Burundi, a rządziłby nią "człowiek, który ma doświadczenie w hodowli zwierząt futerkowych.
Wyrok w procesie apelacyjnym w aferze gruntowej uchylony. Argumenty Mariusza Kamińskiego, b. szefa CBA, i jego zwolenników, że wszystko zgodne z prawem, upadły".

Data: 2010-06-10 06:47:42
Autor: HaMMeR
On 10 Cze, 14:55, "precz z gnomem" <Brońmy RP przed pisem@..pl> wrote:
[...]

To dobrze o tobie swiadczy matole, ze przyznajesz racje 'nikomu',
bo zaiste autorytet u platfonsiarstwa, to ten holdys ma wielki,
 niemalze jak maturzysta Bartoszewski, chociaz ten brzdakajacy
naturszczyk holdys ukonczyl az... podstawowke ...
Gratuluje KUpecki autorytetow, a 'trawersujac' Komorusa, to
takie 'autorytety, jacy ich wyznawcy' !:)

Data: 2010-06-10 17:33:54
Autor: Bogdan Idzikowski

Użytkownik "HaMMeR" <tranzac@aster.pl> napisał w wiadomości news:51dca6aa-fa4f-4f74-963c-338663a50943w31g2000yqb.googlegroups.com...
[...]

Szkoda, że nie ma obozów koncentracyjnych, jak to przed II WS w Polsce było. Taki facet, po podstawówce w sam raz nadawałby się do takiego obozu. No nie? Albo od razu rozstrzelać!

Data: 2010-06-10 18:35:29
Autor: zenek
Bogdan Idzikowski pisze:

[...]

Lepszy Holdys po Podstawowce niz Balcerowicz po Studiach.
Holdys jakby nie bylo wpisal sie w polska Historie na plus a ta Zydowska qrwa powinna dostac nozem w plecy.

Data: 2010-06-10 22:59:45
Autor: Adam

Użytkownik "zenek" <zenek@op.pl> napisał w wiadomości news:hur49a$igu$1news.onet.pl...
Bogdan Idzikowski pisze:

[...]

A od kiedy to Hołdys jest aryjczykiem?
AC

Data: 2010-06-10 17:57:42
Autor: precz z gnomem
[...]

Dla ciebie nikim jest też Piłsudski, a twojego idola zadawala nawet przedsionek jego krypty, nieprawdaż chamek?

Przemysław Warzywny