GetBack, SKOK i KNF przy świtecznym stole

Data: 2018-12-15 09:06:33
Autor: Pajdak
GetBack, SKOK i KNF przy świtecznym stole
https://businessinsider.com.pl/finanse/getback-historia-afery-o-ryzyku-pisalismy-juz-rok-temu/gvqbnht

"Afera GetBacku to jedna z największych afer finansowych ostatnich lat."

https://wiadomosci.wp.pl/padl-rekord-w-aferze-skok-bezrobotny-menel-mial-na-koncie-10-mln-zl-6326475298289793a

"Nie miał pracy, ani żadnych dochodów, a jednak na kilka dni przypadek pozwolił mu zostać milionerem. Chodzi o jedną z osób, będących "słupami" wykorzystywanymi do wyłudzeń kredytów ze SKOK Wołomin. Organizatorzy przekrętu zabrali go wprost z ulicy, aby na swoje nazwisko wziął 10 mln zł."

https://www.money.pl/gospodarka/wiadomosci/artykul/knf-leszek-czarnecki,198,0,2420934.html

"Gazeta Wyborcza: szef KNF chciał 40 mln zł łapówki. Propozycja padła podczas rozmowy z Leszkiem Czarneckim."

Wszystko to wina PO, Tuska, UE i cholera wie kogo jeszcze ale nie PiS, prawda? ;-)))

--
Pajdak

Data: 2018-12-15 02:56:33
Autor: TW Kłapouchy
W dniu sobota, 15 grudnia 2018 09:09:42 UTC+1 użytkownik Pajdak napisał:
[...]

Toż to było klepane pajdaczku tysiące razy. Autokary ze słupami:
https://youtu.be/WcrYcyOVfIc

Skąd komoroski w l.90 miał tyle forsy? Kasa Palucha, pamiętacie pajdaczku?
https://wpolityce.pl/polityka/240937-skad-owczesny-minister-komorowski-mial-3-miliony-zl-na-inwestycje

Data: 2018-12-15 06:58:43
Autor: Bruno Brunowski
W dniu sobota, 15 grudnia 2018 11:56:35 UTC+1 użytkownik TW Kłapouchy napisał:
> [...]

https://youtu.be/WcrYcyOVfIc

Skąd komoroski w l.90 miał tyle forsy? Kasa Palucha, pamiętacie pajdaczku?

O! Nowogrodzka zarządziła przegląd wszystkich pisiorskich teorii spiskowych! Strasznie się boją grzebania w SKOKach. Najpierw pozwali kogo się dało, a teraz wywlekają swoje stare pomówienia. A prawda jest taka że w 2011 roku Kasa Krajowa nagrodziła szefa SKOK Wołomin nagrodą dla najlepszego menadżera, a w 2012 roku tuba Kasy Krajowej - Gazeta Bankowa uznała SKOK Wołomin za drugi najlepszy SKOK. A później do SKOKów wchodzi KNF...

--
Bruno

Data: 2018-12-15 09:20:03
Autor: TW Kłapouchy
użytkownik Bruno Brunowski napisał:

A prawda jest taka że w 2011 roku Kasa Krajowa nagrodziła szefa SKOK Wołomin nagrodą dla najlepszego menadżera

Ale kaskę wyprowadzał/li Polaszczyk z fumflami.

 a w 2012 roku tuba Kasy Krajowej - Gazeta Bankowa uznała SKOK Wołomin za drugi najlepszy SKOK. A później do SKOKów wchodzi KNF...

No i?

Jak było z AG? GetinBankiem?

Data: 2018-12-15 09:53:01
Autor: Bruno Brunowski
W dniu sobota, 15 grudnia 2018 18:20:05 UTC+1 użytkownik TW Kłapouchy napisał:
użytkownik Bruno Brunowski napisał:

> A prawda jest taka że w 2011 roku Kasa Krajowa nagrodziła szefa SKOK Wołomin nagrodą dla najlepszego menadżera

Ale kaskę wyprowadzał/li Polaszczyk z fumflami.

Tak ich Bierecki w Kasie Krajowej nadzorował, ze robili co chcieli.

 a w 2012 roku tuba Kasy Krajowej - Gazeta Bankowa uznała SKOK Wołomin za drugi najlepszy SKOK. A później do SKOKów wchodzi KNF...

No i?

Jak było z AG? GetinBankiem?

W przypadku AG KNF robił co mógł, a mógł niewiele gdyż tego typu instytucje były poza jego jurysdykcją. Ta sama kategoria co SKOKi. BTW szmal na rozkręcenie AG to podobno był z pożyczki w SKOK-u.

GetinBank to pisiory z przejętego KNF chciały łyknąć, a i dla getBack były nad wyraz wyrozumiałe.

--
Bruno

Data: 2018-12-15 11:15:46
Autor: TW Kłapouchy
W dniu sobota, 15 grudnia 2018 18:53:03 UTC+1 użytkownik Bruno Brunowski napisał:
> Tak ich Bierecki w Kasie Krajowej nadzorował, ze robili co chcieli.

Bredzisz. Początkowo  myślałem że nadszyszkownik Bierecki był jakimś guru,
sporo może, jaki prezes A te skoki to w ponad 100 państwach i bez ścisłego nadzoru.
W przypadku AG KNF robił co mógł, a mógł niewiele gdyż tego typu instytucje były poza jego jurysdykcją. Ta sama kategoria co SKOKi.

Przynajmniej w czymś się zgadzamy.

BTW szmal na rozkręcenie AG to podobno był z pożyczki w SKOK-u.

Podobno AG miał ujebać LOT.

GetinBank to pisiory z przejętego KNF chciały łyknąć, a i dla getBack były nad wyraz wyrozumiałe.

Ano, bankierkę trza krócej trzymać.

Data: 2018-12-15 11:44:49
Autor: Bruno Brunowski
W dniu sobota, 15 grudnia 2018 20:15:47 UTC+1 użytkownik TW Kłapouchy napisał:

Bredzisz. Początkowo  myślałem że nadszyszkownik Bierecki był jakimś guru,
sporo może, jaki prezes A te skoki to w ponad 100 państwach i bez ścisłego nadzoru.
Chodzi o polskie SKOKi. Do ustawy z 2009 (tej co weszła w życie w 2011 i zarządziła zwierzchność KNF nad SKOKami od jesieni 2012) jedynym organem nadzorczym była Kasa Krajowa. A Prezesem Kasy Krajowej był Bierecki.  Art 35 Ustawy z dnia 14 grudnia 1995 r. o spółdzielczych kasach oszczędnościowo-kredytowych.: "Kasa Krajowa prowadzi działalność na rzecz swoich członków, a w szczególności: 9) przeprowadza lustrację kas."

Art. 39.
"1. Kasa Krajowa sprawuje nadzór nad kasami w zakresie zgodności ich działalności z przepisami prawa i prawidłowo prowadzonej gospodarki finansowej.
2. Kasa Krajowa lub upoważniona przez nią osoba jest uprawniona do:
1) wstępu na teren nieruchomości, obiektu, lokalu lub ich części, gdzie jest prowadzona działalność kasy, w takich dniach i godzinach, w jakich jest lub powinna być prowadzona ta działalność,
2) żądania pisemnych lub ustnych informacji i wyjaśnień oraz okazania dokumentów lub innych nośników informacji, jak również udostępnienia danych
związanych z działalnością kasy, a organy kasy i jej pracownicy obowiązani
są do udzielania żądanych wyjaśnień i wszelkiej pomocy"

itd.

http://prawo.sejm.gov.pl/isap.nsf/download.xsp/WDU19960010002/U/D19960002Lj..pdf

--
Bruno

Data: 2018-12-15 12:51:31
Autor: TW Kłapouchy
W dniu sobota, 15 grudnia 2018 20:44:50 UTC+1 użytkownik Bruno Brunowski napisał:
> [...]

związanych z działalnością kasy, a organy kasy i jej pracownicy obowiązani
są do udzielania żądanych wyjaśnień i wszelkiej pomocy"

Oki i Biereckie pisali do KNF i podobnie KNF co już wcześniej pisałeś
informował luda w 2009r czym jest/może być AG.

Zerknąłem i tych kas było prawie 2 tysie. Ile padło? Niech będzie powiedzmy
20 więc mamy 1% z całości.

Data: 2018-12-15 16:20:01
Autor: japanizer
On Sunday, December 16, 2018 at 6:11:33 AM UTC+9, TW Kłapouchy wrote:
> [...]
informował luda w 2009r czym jest/może być AG.

Zerknąłem i tych kas było prawie 2 tysie. Ile padło? Niech będzie powiedzmy

Kas padło już na 5 mld zł. Tzn. polskiego luda PiS w SKOKach wydymał na 5 mld zł. Czy to już 6 mld zł?

A szykuje się więcej:

https://www.money.pl/gospodarka/wiadomosci/artykul/skok-i-knf-bfg,204,0,2411212.html

  Aż 24 na 34 działające w Polsce kasy są objęte postępowaniami naprawczymi. W   dwóch porządki robią zarządcy komisaryczni. Za błędy kas płacą głównie banki i   ich klienci.

Data: 2018-12-16 03:14:56
Autor: TW Kłapouchy
W dniu niedziela, 16 grudnia 2018 01:20:02 UTC+1 użytkownik japa...@japanizer.org napisał:
> informował luda w 2009r czym jest/może być AG.
> 20 więc mamy 1% z całości.

Kas padło już na 5 mld zł. Tzn. polskiego luda PiS w SKOKach wydymał na 5 mld zł. Czy to już 6 mld zł?

A widzicie japa, też wszystkiego nie piszecie:
Gdy gościłem w programie byłego szefa KNF, spytałem go, ile z tych trzech miliardów wyłożonych na upadłe SKOK-i wróci do BFG, ocenił, że minimum 80 procent, ale raczej więcej.
https://fakty.interia.pl/opinie/ziemkiewicz/news-skok-czyli-montaz-i-antymontaz,nId,1705826

Data: 2018-12-16 04:01:04
Autor: Bruno Brunowski
W dniu niedziela, 16 grudnia 2018 12:14:58 UTC+1 użytkownik TW Kłapouchy napisał:

> [...]
Gdy gościłem w programie byłego szefa KNF, spytałem go, ile z tych trzech miliardów wyłożonych na upadłe SKOK-i wróci do BFG, ocenił, że minimum 80 procent, ale raczej więcej.

To jest kolejna g... prawda Nocniczku: "Syndyk SKOK Wołomin zmierza do sprzedaży wszystkiego, co pozostało po kasie. Klienci kasy - ci uczciwi - zwrócili około 200 mln złotych z zaciągniętych pożyczek. Reszta majątku to drobnica, kilka nieruchomości oraz 2,75 mld nieściągalnych długów."

Tak wygląda w praktyce "odzyskiwanie" pieniędzy przez KNF. Ale nie ma się co redaktorowi Ziemkiewiczowi dziwić, od zawsze ciągnęło go w stronę fantastyki.
https://natemat.pl/212019,jak-sledztwo-bylych-czlonkow-skok-wolomin-doprowadzilo-do-paniki-w-pis

--
Bruno

Data: 2018-12-16 16:50:55
Autor: Pajdak
pajac "TW Kłapouchy" <bytomir.kwasigrochowy@gmail.com> napisał w wiadomości

"Gdy gościłem w programie byłego szefa KNF, spytałem go, ile z tych trzech
miliardów wyłożonych na upadłe SKOK-i wróci do BFG, ocenił, że minimum 80
procent, ale raczej więcej."

Buuuuhahahhahahahhaaaa!

Skromny koleś! Powinnien POwiedzieć że 99,99%.
inokio obiecuje to i on też POwienien. Co mu zależało?

--
Pajdak

Data: 2018-12-16 12:04:41
Autor: Pajdak

Oki i Biereckie pisali do KNF i podobnie KNF co już wcześniej pisałeś
informował luda w 2009r czym jest/może być AG.

Temat dotyczy złodziejstwa w GetBack, SKOK i KNF.

PiS siedzi w tym szambie po kocie uszy.

Masz coś do powiedzenia w temacie? Jak nie to won!

--
Pajdak

Data: 2018-12-15 20:27:50
Autor: Pajdak
GetBack, SKOK i KNF przy świtecznym stole
pajac "TW Kłapouchy" <bytomir.kwasigrochowy@gmail.com> napisał w wiadomości news:1c7bb5c7-5248-47d1-9c88-d22c0118ac37googlegroups.com...

Podobno AG miał ujebać LOT.

Podobno to ty jesteś katolik żarliwy i gorący patriota.

--
Pajdak

Data: 2018-12-15 16:16:39
Autor: japanizer
On Sunday, December 16, 2018 at 2:20:05 AM UTC+9, TW Kłapouchy wrote:

 a w 2012 roku tuba Kasy Krajowej - Gazeta Bankowa uznała SKOK Wołomin za drugi najlepszy SKOK. A później do SKOKów wchodzi KNF...

No i?

Jak było z AG?

https://natemat.pl/211911,pieniadze-na-amber-gold-pochodzily-ze-skok-ow-posel-brejza-staje-sie-coraz-problemem-dla-prawa-i-sprawiedliwosci

cyt.

  Pieniądze na Amber Gold pochodziły ze SKOK-ów.

Aj waj. Widzicie pisowski trollu. Czy więcej kręcicie w pisowskim gównie, tym bardziej śmierdzicie.

Data: 2018-12-15 20:45:05
Autor: Pajdak
użytkownik Bruno Brunowski napisał:

A prawda jest taka że w 2011 roku Kasa Krajowa nagrodziła szefa SKOK
Wołomin nagrodą dla najlepszego menadżera

Ale kaskę wyprowadzał/li Polaszczyk z fumflami.

Wszystkie drogi jak w temacie prowadzą do PiS ;-)))

--
Pajdak

Data: 2018-12-15 17:01:06
Autor: Pajdak
GetBack, SKOK i KNF przy światecznym stole
[...]

Bez pieszczot ciotka! PiS udaje, że sprawy nie ma.

Autokary ze słupami: https://youtu.be/WcrYcyOVfIc

Wieźli te słupy na budowę nowej linii energetycznej? ;-))

Skąd komoroski

KOMOROWSKI smieciu!

w l.90 miał tyle forsy?

Wygrał w Toto?

Kasa Palucha, pamiętacie pajdaczku?

Bez piszczot ciotko! Patrz temat. Masz coś do powiedzenia w temacie? Jak nie
to WON!

https://wpolityce.pl/polityka/240937-skad-owczesny-minister-komorowski-mial-3-miliony-zl-na-inwestycje

3 miliony. A coż to za pieniądze.

google -- > gliński tuczy Rydzyka -- -- > poczytaj sobie ;-)))

--
Pajdak

GetBack, SKOK i KNF przy świtecznym stole