GetBack vs Amber Gold czyli SKOK

Data: 2018-06-03 07:11:18
Autor: Protekcja i Stołki
GetBack vs Amber Gold czyli SKOK
http://wyborcza.pl/7,75398,23480210,pis-chce-schowac-getback-ma-to-zalatwic-byly-ekonomista-skok-ow.html

"Po naszych publikacjach Platforma złożyła wniosek o powołanie komisji śledczej w sprawie afery, w której straty przekraczają 2,5 mld zł. Jednak PiS na to się nie zgodzi."

"GetBack to spółka ludzi PiS z parasolem ochronnym służb specjalnych - mówił w środę w Sejmie Krzysztof Brejza (PO), uzasadniając wniosek o powołanie komisji śledczej."

To, że K.Berejza ma rację swioadczy podpalenie mu mieszkania. Przeczytajcie całość. Amber Gold to pikuś.

CL

Data: 2018-06-03 04:15:05
Autor: bytomir.kwasigrochvelkarbonylek
użytkownik Protekcja i Stołki napisał:

"GetBack to spółka ludzi PiS z parasolem ochronnym służb specjalnych - mówił w środę w Sejmie Krzysztof Brejza (PO), uzasadniając wniosek o powołanie komisji śledczej."

Brejza to pajac jakich mało.

https://www.pb.pl/leszek-czarnecki-sprzedal-getback-824710

Get Back został kupiony przez Idea Bank za 270 mln zł w 2014 roku.. Idea Bank i Getin Bank dotychczas zlecały windykację niespłaconych kredytów zewnętrznym firmom. Get Back był zatem bardzo mądrym zakupem, bo zamiast oddawać zysk zewnętrznym firmom, setki milionów mogło zostać w kieszeni właściciela Getinu i Idea Banku - Leszka Czarneckiego.
https://rekinfinansow.pl/zaplanowane-bankructwo-get-back/

Kim jest Czarneci? Kękuś o nim mówił na YT.

Data: 2018-06-03 04:20:47
Autor: bytomir.kwasigrochvelkarbonylek
GetBack vs Amber Gold czyli SKOK
Kim jest Czarneci? Kękuś o nim mówił na YT.

Ajajaja. Niestety ciekawe filmy znikają z YT:)

Ale ślad pozostał:
https://www.monitor-polski.pl/afera-getin-banku-setki-razy-wieksza-od-amber-gold/

Data: 2018-06-03 04:24:47
Autor: bytomir.kwasigrochvelkarbonylek
GetBack vs Amber Gold czyli SKOK
Ten Czarnecki to razem z Pieńkosko z tefauenów:)

Jolanta Małgorzata Pieńkowska-Czarnecka (ur. 20 listopada 1964) - polska dziennikarka i aktorka, związana obecnie z TVN24 BIS.
 W 2008 roku została żoną biznesmena Leszka Czarneckiego.

Widzicie Pajdaczku jak wszystko się zazębia? Oczywiście pisiorstwo
też może być umoczone, ale na razie ja nic nie wywąchał:)

Data: 2018-06-03 14:09:37
Autor: u2
W dniu 03.06.2018 o 13:24, bytomir.kwasigrochvelkarbonylek@gmail.com pisze:
Ten Czarnecki to razem z Pieńkosko z tefauenów:)

pewnikiem jakiś krewniak Czarnieckiego, Ryśka Czarnieckiego, tego od Hermaszewskiego, no i trop pisoski się znalazł:)))))))

--
General Skalski o zydach w UB :

tworza mowe nienawisci".

Data: 2018-06-03 05:34:46
Autor: bytomir.kwasigrochvelkarbonylek
użytkownik u2 napisał:
> [...]

pewnikiem jakiś krewniak Czarnieckiego, Ryśka Czarnieckiego, tego od Hermaszewskiego, no i trop pisoski się znalazł:)))))))

Wszędzie "ż" i biznes na zadłużonych eurogojcach, niefajnie
to to wygląda.

Czarnecki ten od banków już wcześniej zakombinował żeby podatku bankowego nie płacić.

Data: 2018-06-03 06:16:26
Autor: japanizer
On Sunday, June 3, 2018 at 9:34:47 PM UTC+9, bytomir.kwasigr...@gmail.com wrote:
użytkownik u2 napisał:
> Wszędzie "ż" i biznes na zadłużonych eurogojcach, niefajnie
to to wygląda.

Czarnecki ten od banków już wcześniej zakombinował żeby podatku bankowego nie płacić.

Ale wiesz, że Czarnecki sprzedał tą spółkę parę lat temu i nie ma z nią nic ws?ólnego, poza tym, że Getback mu wisi kilkadziesiąt milionów?

A Getback już za PiS wszedł na giełdę, w światłach jupiterów GPW wszystkie pisiory się fotografowały, co to za spółka nie wchodzi, wszystkie Rydzykowe gazety się rozpisywały, KNF "zbadał", i mucha nie siadała. A teraz takie aj waj, kolejny przekręt na miliardy, i okazuje się, że znowu pisiory ukradły. I jak to ciemnemu ludowi sprzedać? Najlepiej ani słówka w TVPiS.

Data: 2018-06-03 07:27:34
Autor: bytomir.kwasigrochvelkarbonylek
użytkownik japa...@japanizer.org napisał:

[...]

To tak jak ze sprzedażą 11,5% akcji Agory Sorosowi, albo sprzedażą
tefauenów amerykańcom:)  .... a ryjki pozostały te same:)

Komu pajdaczku chcesz wcisnąć te swoje rewelacje?

Data: 2018-06-03 07:33:04
Autor: japanizer
On Sunday, June 3, 2018 at 11:27:34 PM UTC+9, bytomir.kwasigr...@gmail.com wrote:
> [...]

To tak jak ze sprzedażą 11,5% akcji Agory Sorosowi, albo sprzedażą

Klasyczna zmiana tematu przez nocniczka, jak jest temat o złodziejstwie pisiorów. Tym razem niebagatelnie, bo 2,5 miliarda zł ukradli.

Data: 2018-06-03 18:27:53
Autor: Protekcja i Stołki
GetBack vs Amber Gold czyli SKOK albo gdzie się podziało 2,5 mld zł?
warchoł  <bytomir.kwasigrochvelkarbonylek@gmail.com> napisał w wiadomości
użytkownik japa...@japanizer.org napisał:

To tak jak ze sprzedażą 11,5% akcji Agory Sorosowi, albo sprzedażą
tefauenów amerykańcom:)

TRZYMAJ SIE TEMATU SIEROTO OPLUTA!

CL

Data: 2018-06-03 14:48:18
Autor: u2
W dniu 03.06.2018 o 14:34, bytomir.kwasigrochvelkarbonylek@gmail.com pisze:
użytkownik u2 napisał:
[...]

płacą tylko frajerzy, banksterka nie płaci:))))))))

Data: 2018-06-03 18:26:03
Autor: Protekcja i Stołki

Użytkownik <bytomir.kwasigrochvelkarbonylek@gmail.com> napisał w wiadomości news:571cc4cf-5bc2-4903-8258-43cc0e78e6c8googlegroups.com...
Ten Czarnecki to razem z Pieńkosko z tefauenów:)

A nie ten: https://www.fakt.pl/wydarzenia/polityka/europosel-pis-ozenil-sie-z-corka-kosmonauty/5bmr16c ? ;-)))

CL

Data: 2018-06-03 18:24:36
Autor: Protekcja i Stołki
pajac <bytomir.kwasigrochvelkarbonylek@gmail.com> napisał w wiadomości news:67858b44-528d-4f30-9aee-8a53e49b5eecgooglegroups.com...
[...]

Gdyby był "pajacem" to byście mu chałupy nie podpalali. Czy to nie on nadepnął wam na "pieniądze nam sie należały"? ;-))

CL

Data: 2018-06-03 09:54:07
Autor: Zenek Kapelinder
GetBack vs Amber Gold czyli SKOK
To on w sraczu mieszka?

Data: 2018-06-03 19:04:14
Autor: Pazerność i Stołki
GetBack vs Amber Gold czyli SKOK
karaluch "Zenek Kapelinder" <4kogutek44@gmail.com> napisał w wiadomości news:9bef431b-4b76-437c-85ae-1277543c1c11googlegroups.com...
To ja w sraczu mieszkam?

;-))))

Do awantury i przepychanek doszło w sobotę podczas spotkania polityków PiS z mieszkańcami Kalisza. Kaliski KOD twierdzi, że poturbowano wówczas niepełnosprawnego mężczyznę. Europoseł PiS Ryszard Czarnecki nazwał sprawę "prowokacją".

CL

Data: 2018-06-03 14:17:55
Autor: Zenek Kapelinder
GetBack vs Amber Gold czyli SKOK
Sadzisz taboret ze jak tutaj cos napisales lub napiszesz bedzie mialo wplyw na wyniki najblizszych wyborow? PIS zgarnia w wyborach prawie cala pule. Informowanie kilku osob ktore tutaj wchodza nie zmieni wynikow wyborow. Ale jak lubisz to mozesz machac szabelka.

Data: 2018-06-04 03:25:04
Autor: stevep
[...]

To po kiego ch.. zdzierasz jape, aż piana cieknie?

--
stevep

GetBack vs Amber Gold czyli SKOK