GetBank 艂ykn膮艂 Allianza i...

Data: 2011-06-26 21:50:17
Autor: Pawe艂 Hadam
GetBank 艂ykn膮艂 Allianza i...
.... wtopa!

Uda艂em si臋 w ostatni pi膮tek w godzinach popo艂udniowych do oddzia艂u Allianz Banku (Rzesz贸w) w celu zamkni臋cia konta, a tu Pan nudz膮cy si臋 za biurkiem m贸wi, 偶e oni ju偶 zako艅czyli migracj臋 i mimo tego, 偶e dopiero 24-ty, to obs艂ug臋 Allianz realizuje pobliski oddzia艂 Getinu. Udaj臋 si臋 wi臋c z nadziej膮 na za艂atwienie sprawy... Niestety, na miejscu dowiaduj臋 si臋, 偶e do obs艂ugi Allianz upowa偶niony jest JEDEN pracownik, akurat nieobecny z powodu sesji egzaminacyjnej na jego uczelni... Nikt inny nie mo偶e go zast膮pi膰. Proponuj膮 przyj艣膰 w poniedzia艂ek rano, bo po po艂udniu znowu jakie艣 egzaminy... Niestety ja rano nie mog臋, wi臋c dowiaduj臋 si臋, 偶e we wtorek egzamin贸w ju偶 nie ma i mog臋 przyj艣膰 o dowolnej porze :).

Super! Je偶eli norm膮 jest (i pozostanie), 偶e klient贸w Allianz obs艂uguje tylko jeden pracownik w jednym oddziale w mie艣cie, to chyba dobrym posuni臋ciem jest to zamkni臋cie konta...

Pozdrawiam,
Pawe艂

Data: 2011-06-26 22:01:13
Autor: osa
GetBank 艂ykn膮艂 Allianza i...
W dniu 2011-06-26 21:50, Pawe艂 Hadam pisze:
[...]

Nie wr贸偶y to dobrze... ale mam nadziej臋, 偶e kontakt z oddzia艂em ju偶 zako艅czy艂em i ponownie b臋d臋 tam je艣li zajdzie konieczno艣膰 likwidacji konta ;) Je艣li 1 pracownik na oddzia艂 ma by膰 norm膮 to b臋dzie bardzo ciekawie... jak mu co艣 wypadnie (jak teraz - sesja) to klienci b臋d膮 odprawiani z kwitkiem :/ Mam nadziej臋, 偶e to sytuacja przej艣ciowa i mo偶e jak odpal膮 nowy system i stron臋 transakcyjn膮 to b臋dzie to zintegrowane w istniej膮cym system getinu i zmigrowani klienci b臋d膮 obs艂ugiwani przez wszystkich pracownik贸w...

Pawe艂, a mo偶esz napisa膰 dlaczego rezygnujesz? Na razie bank zapewnia, 偶e 偶adne warunki nie ulegaj膮 zmianie (nie zmienili przecie偶 regulamin贸w ani TOiP) wi臋c chyba sam rebranding nie jest powodem ucieczki? Chyba 偶e tak bardzo nie lubisz L.Czarneckiego? ;)

Data: 2011-06-26 22:32:55
Autor: Pawe艂 Hadam
GetBank 艂ykn膮艂 Allianza i...
W dniu 2011-06-26 22:01, osa pisze:

[...]

Og贸lnie u偶ytkowanie tego konta by艂o dosy膰 przyjemne, szczeg贸艂y oferty pewnie znasz (ja mam pakiet Optimum). Przez ponad rok by艂o to moje g艂贸wne konto. W zasadzie to likwiduj臋 rachunek z powod贸w ma艂o istotnych:
1. Poniewa偶 przez d艂u偶szy okres czasu musz臋 posiada膰 konto i przelewa膰 wynagrodzenie bezpo艣rednio do innego banku (warunek oferty promocyjnej kredytu), to nie chce mi si臋 偶onglowa膰 pomi臋dzy kontami w celu spe艂nienia warunku zwolnienia z op艂aty.
2. Brak niezale偶nego dost臋pu internetowego dla pe艂nomocnika - uci膮偶liwe troszk臋, jak 偶ona chcia艂a wykona膰 jaki艣 przelew, a "odbiornik" hase艂 SMS by艂 ze mn膮 w zupe艂nie innym miejscu. Z tego co wiem to nie ma tego problemu w przypadku rachunku wsp贸lnego.
3. Sprzeda偶 Allianz Banku skasowa艂a darmowe ubezpieczenie od utraty pracy, kt贸re dok艂adano do konta. Chocia偶 wy艂膮czenia by艂y dosy膰 szerokie, to jednak by艂a to jaka艣 warto艣膰 dodana.
4. No i Pan Czarnecki... troch臋 si臋 cz艂owiek naczyta艂, nas艂ucha艂... Wol臋, 偶eby okres fuzji, transfer贸w, dopasowania oferty odby艂 si臋 bez mojego udzia艂u. Maj膮c kredyt贸wk臋 Opena lepiej mie膰 konto gdzie indziej, jakby ca艂y system mia艂 pa艣膰 podczas tej operacji. Osobi艣cie poza KIS'em nie mia艂em styczno艣ci z bankami p. Czarneckiego, cho膰 i tutaj przy wyrabianiu karty by艂y ma艂e zgrzyty, na szcz臋艣cie generuj膮ce tylko zb臋dne okresy oczekiwania.

Podsumowuj膮c, nie skre艣lam Allianz Banku pod nowym dow贸dztwem, nie wykluczam powrotu w przysz艂o艣ci do GetBanku (czy czegokolwiek co powstanie) jak oferta si臋 ju偶 ustabilizuje i b臋dzie mi odpowiada艂a. Na pewno nie rezygnuj臋 z my艣l膮 "nigdy wi臋cej".

呕ycz臋 zadowolenia z nowego banku! Je艣li nie dotycz膮 Ci臋 podane przeze mnie punkty i przenosiny do Get nic nie popsuj膮, to powiniene艣 by膰 usatysfakcjonowany.

Pozdrawiam,
Pawe艂

Data: 2011-06-26 22:40:36
Autor: osa
GetBank 艂ykn膮艂 Allianza i...
W dniu 2011-06-26 22:32, Pawe艂 Hadam pisze:
[...]
nie dotyczy ;)
[...]
nie korzysta艂em wi臋c... nie dotyczy ;)
[...]
U Czarneckiego mam tylko kilka lokat wi臋c na razie (cz臋ste) problemy ich system贸w mnie nie dotkn臋艂y... mam nadziej臋 偶e tak pozostanie w Get Banku a migracja nie odstrzeli konta w kosmos w czasie mojego pobytu poza granicami naszego kraju ;)
[...]
To mnie uspokoi艂e艣, jako (prawie) by艂y klient Allianz Banku kt贸ry ich ju偶 przetestowa艂e艣

呕ycz臋 zadowolenia z nowego banku! Je艣li nie dotycz膮 Ci臋 podane przeze
mnie punkty i przenosiny do Get nic nie popsuj膮, to powiniene艣 by膰
usatysfakcjonowany.
Dzi臋ki za 偶yczenia i informacje, mam nadziej臋, 偶e b臋dzie tak jak piszesz :)

Data: 2011-06-30 20:35:55
Autor: osa
GetBank 艂ykn膮艂 Allianza i...
W dniu 2011-06-26 21:50, Pawe艂 Hadam pisze:
Niestety, na miejscu dowiaduj臋 si臋, 偶e do obs艂ugi Allianz upowa偶niony
jest JEDEN pracownik

"Klienci Allianz Banku ju偶 teraz s膮 delegowani przez pracownik贸w do wyznaczonych plac贸wek Getin Banku (...) Jak si臋 dowiedzieli艣my, w plac贸wkach Getin Banku jest tylko jedna osoba do obs艂ugi klient贸w Get Banku."

"W momencie og艂oszenia decyzji o sprzeda偶y Allianz Bank posiada艂 58 plac贸wek bankowych, zatrudnia艂 650 os贸b i obs艂ugiwa艂 73 tys klient贸w"

za: http://prnews.pl/wojciech-boczon/allianz-bank-pomoze-uporzadkowac-biznesy-leszka-czarneckiego-62360.html

Taki b臋dzie standard, jeden wyznaczony pracownik na jeden oddzia艂 Getinu, kt贸ry przej膮艂 obs艂ug臋 klient贸w Allianza :( Wcze艣niej na jednego pracownika przypada艂o wi臋c ~110 klient贸w, a teraz ~1250. Zmiana o rz膮d wielko艣ci, wi臋c ca艂kiem spora zmiana... ale nie mam poj臋cia czy 110 to ma艂o, a 1250 to du偶o ;) Wiecie jak wygl膮da ten stosunek w innych bankach? I jaka liczba klient贸w jest optymalna (nie ma kolejek, ale pracownicy si臋 nie nudz膮)?

Data: 2011-07-01 17:01:03
Autor: Pawe艂 Hadam
GetBank 艂ykn膮艂 Allianza i...
W dniu 2011-06-30 20:35, osa pisze:
[...]

Hehehe, ale za to to nie Getin przejmuje Allianz, ale Allianz po zmianie nazwy na Getbank przejmie Getin i zmieni nazw臋 na Getin :)

http://forsal.pl/artykuly/527287,getin_noble_bank_ma_polaczyc_sie_z_get_bankiem_w_kwietniu_2012_r.html

Zamieszanie b臋dzie pot臋偶ne :) Miejmy nadziej臋, 偶e nie skupi si臋 na klientach...

Pozdrawiam,
Pawe艂

GetBank 艂ykn膮艂 Allianza i...