Data: 2011-06-26 22:01:13 | |
Autor: osa | |
GetBank Å‚yknÄ…Å‚ Allianza i... | |
W dniu 2011-06-26 21:50, Paweł Hadam pisze:
.... wtopa! Nie wróży to dobrze... ale mam nadzieję, że kontakt z oddziałem już zakończyłem i ponownie będę tam jeśli zajdzie konieczność likwidacji konta ;) Jeśli 1 pracownik na oddział ma być normą to będzie bardzo ciekawie... jak mu coś wypadnie (jak teraz - sesja) to klienci będą odprawiani z kwitkiem :/ Mam nadzieję, że to sytuacja przejściowa i może jak odpalą nowy system i stronę transakcyjną to będzie to zintegrowane w istniejącym system getinu i zmigrowani klienci będą obsługiwani przez wszystkich pracowników... Paweł, a możesz napisać dlaczego rezygnujesz? Na razie bank zapewnia, że żadne warunki nie ulegają zmianie (nie zmienili przecież regulaminów ani TOiP) więc chyba sam rebranding nie jest powodem ucieczki? Chyba że tak bardzo nie lubisz L.Czarneckiego? ;) |
|
Data: 2011-06-26 22:32:55 | |
Autor: Paweł Hadam | |
GetBank Å‚yknÄ…Å‚ Allianza i... | |
W dniu 2011-06-26 22:01, osa pisze:
Paweł, a możesz napisać dlaczego rezygnujesz? Na razie bank zapewnia, że Ogólnie użytkowanie tego konta było dosyć przyjemne, szczegóły oferty pewnie znasz (ja mam pakiet Optimum). Przez ponad rok było to moje główne konto. W zasadzie to likwiduję rachunek z powodów mało istotnych: 1. Ponieważ przez dłuższy okres czasu muszę posiadać konto i przelewać wynagrodzenie bezpośrednio do innego banku (warunek oferty promocyjnej kredytu), to nie chce mi się żonglować pomiędzy kontami w celu spełnienia warunku zwolnienia z opłaty. 2. Brak niezależnego dostępu internetowego dla pełnomocnika - uciążliwe troszkę, jak żona chciała wykonać jakiś przelew, a "odbiornik" haseł SMS był ze mną w zupełnie innym miejscu. Z tego co wiem to nie ma tego problemu w przypadku rachunku wspólnego. 3. Sprzedaż Allianz Banku skasowała darmowe ubezpieczenie od utraty pracy, które dokładano do konta. Chociaż wyłączenia były dosyć szerokie, to jednak była to jakaś wartość dodana. 4. No i Pan Czarnecki... trochę się człowiek naczytał, nasłuchał... Wolę, żeby okres fuzji, transferów, dopasowania oferty odbył się bez mojego udziału. Mając kredytówkę Opena lepiej mieć konto gdzie indziej, jakby cały system miał paść podczas tej operacji. Osobiście poza KIS'em nie miałem styczności z bankami p. Czarneckiego, choć i tutaj przy wyrabianiu karty były małe zgrzyty, na szczęście generujące tylko zbędne okresy oczekiwania. Podsumowując, nie skreślam Allianz Banku pod nowym dowództwem, nie wykluczam powrotu w przyszłości do GetBanku (czy czegokolwiek co powstanie) jak oferta się już ustabilizuje i będzie mi odpowiadała. Na pewno nie rezygnuję z myślą "nigdy więcej". Życzę zadowolenia z nowego banku! Jeśli nie dotyczą Cię podane przeze mnie punkty i przenosiny do Get nic nie popsują, to powinieneś być usatysfakcjonowany. Pozdrawiam, Paweł |
|
Data: 2011-06-26 22:40:36 | |
Autor: osa | |
GetBank Å‚yknÄ…Å‚ Allianza i... | |
W dniu 2011-06-26 22:32, Paweł Hadam pisze:
1. Ponieważ przez dłuższy okres czasu muszę posiadać konto i przelewaćnie dotyczy ;) 2. Brak niezależnego dostępu internetowego dla pełnomocnika - uciążliwenie dotyczy ;) 3. Sprzedaż Allianz Banku skasowała darmowe ubezpieczenie od utratynie korzystałem więc... nie dotyczy ;) 4. No i Pan Czarnecki... trochę się człowiek naczytał, nasłuchał...U Czarneckiego mam tylko kilka lokat więc na razie (częste) problemy ich systemów mnie nie dotknęły... mam nadzieję że tak pozostanie w Get Banku a migracja nie odstrzeli konta w kosmos w czasie mojego pobytu poza granicami naszego kraju ;) Podsumowując, nie skreślam Allianz Banku pod nowym dowództwem, nieTo mnie uspokoiłeś, jako (prawie) były klient Allianz Banku który ich już przetestowałeś Dzięki za życzenia i informacje, mam nadzieję, że będzie tak jak piszesz :) |
|