GetInOnLine - ile na kart臋 i PIN?

Data: 2012-01-23 09:19:00
Autor: Dominik & Co
GetInOnLine - ile na kart臋 i PIN?
W dniu 22-01-2012 22:42, b1op.SKASUJ@gazeta.pl rzecze:
Ile czekali艣cie na kart臋 i PIN w GetInOnLine???
Aktywacja konta we czwartek, a status dla karty, nadal "wniosek"....

Kt贸r膮 kart臋? U mnie debet贸wka niemal "od r臋ki", kredyt贸wka (GET)
jakie艣 4 miesi膮ce od wniosku do aktywnej karty.

--
Dominik (& k膮pany)
"Wszyscy chc膮 naszego dobra. Nie dajmy go sobie zabra膰." (S.J. Lec)

Data: 2012-01-23 09:20:04
Autor: Dominik & Co
GetInOnLine - ile na kart臋 i PIN?
W dniu 23-01-2012 09:19, Dominik & Co rzecze:

Kt贸r膮 kart臋? U mnie debet贸wka niemal "od r臋ki", kredyt贸wka (GET)
jakie艣 4 miesi膮ce od wniosku do aktywnej karty.

Aha, sama karta z pinem sz艂a OIDP ko艂o 10 dni,
z aktywacj膮 tyle zesz艂o...