Getbank - wprowadzenie opłat

Data: 2012-05-16 12:36:52
Autor: koko
Getbank - wprowadzenie opłat
Właśnie dostałem nową taryfę dla bezpłatnego konta w Getbanku, byłego
Allianza, który onegdaj dawał wisienki. Teraz sobie wymyślili, że będą
zdzierać 9,99zł za prowadzenie konta, POGIEŁO! :D
Trzeba lecieć się wypisać...

Data: 2012-05-16 18:57:47
Autor: Konfabulator
koko <incognidoo.SKASUJ@gazeta.pl> napisał(a):
[...]

A może po prostu chcą by klienci zrezygnowali z kont, skoro na stronie informują:

"Konta Osobiste w PLN oraz w walutach obcych (EUR, USD, CHF, GBP), zgodnie z
Uchwałą Zarządu Get Bank S.A., zostały wycofane ze sprzedażowej oferty Get
Banku. Produkty już uruchomione pozostają dalej aktywne."

http://getbank.pl/konta_osobiste/konto_osobiste.html

Data: 2012-05-17 08:29:10
Autor: RobertS
[...]

Getin Bank połyka GetBank i za chwilę wszyscy będą mieli to samo...

jak ktoś chce mieć konto w GNB to proponuję założyć je przez OO, prowadzone przez ten sam bank a jest bezpłatne ;-)

RobertS

Data: 2012-05-16 19:55:47
Autor: Eneuel Leszek Ciszewski
Getbank - wprowadzenie opłat

"koko" jp0713$hcr$1@inews.gazeta.pl

Właśnie dostałem nową taryfę dla bezpłatnego konta w Getbanku, byłego
Allianza, który onegdaj dawał wisienki. Teraz sobie wymyślili, że będą
zdzierać 9,99zł za prowadzenie konta, POGIEŁO! :D

Tak -- klientów GB. Podczas gdy Baśka rzuca orzechami,
Dobre konto jest coraz lepsze, GBO daje dużo, Meritum
po cichu stara się jak może -- są jeszcze desperaci,
kochający GB!!!

Trzeba lecieć się wypisać...

LOTem bliżej.

Data: 2012-05-16 20:44:30
Autor: osa
W dniu 2012-05-16 14:36, koko pisze:
[...]

Z tego co widziałem to po prostu łączą konto na start, www i optimum w jedno (te same opłaty i warunki zwolnienia). Za to nie ruszyli opłat za kartę, która zależy od pakietu :) Więc za konto wszyscy tak samo, a za kartę to już różnie kosić będą.

Ja tam będę tak długo, jak długo nie zmienią sposobu rozliczania kart. Jakoś do półbanku zaufania wciąż nie mam...

Data: 2012-05-17 21:16:49
Autor: xbartx
Dnia Wed, 16 May 2012 20:44:30 +0200, osa napisał(a):

Ja tam będę tak długo, jak długo nie zmienią sposobu rozliczania kart.
Jakoś do półbanku zaufania wciąż nie mam...

No ich karta jest najlepsza aktualnie do wypłat za granicą z bankomatów. Szkoda, że sie Allianz nie utrzymał na rynku.

--
xbartx

Data: 2012-05-17 18:37:00
Autor: Jacek Midura
Getbank - wprowadzenie opłat
Dnia 2012-05-16, o godz. 12:36:52
[...]

A gdzieś na WWW jest o tym informacja? W TOiP* nie widzę żadnych nowych
opłat za prowadzenie konta (obowiązuje od 1. stycznia 2011).

Największą zaletą GetBanku jest brak opłat za przelewy (dowolnie wiele
w ciągu miesiąca) z konta oszczędnościowego. Z ciekawości - jakie banki
jeszcze coś takiego mają?

* "Tabela opłat i prowizji produktów depozytowych dla klientów
  indywidualnych"

--
Jacek Midura

Data: 2012-05-17 21:15:37
Autor: xbartx
Dnia Thu, 17 May 2012 18:37:00 +0200, Jacek Midura napisał(a):

Największą zaletą GetBanku jest brak opłat za przelewy (dowolnie wiele w
ciągu miesiąca) z konta oszczędnościowego. Z ciekawości - jakie banki
jeszcze coś takiego mają?

BGZO i zdecydowanie lepiej oprocentowane.

--
xbartx

Data: 2012-05-18 20:51:36
Autor: Jacek Midura
Getbank - wprowadzenie opłat
Dnia 2012-05-17, o godz. 21:15:37
xbartx <bart@hashzero.net> napisał(a):

> [...]

> wiele w ciągu miesiąca) z konta oszczędnościowego. Z ciekawości -
> jakie banki jeszcze coś takiego mają?

BGZO i zdecydowanie lepiej oprocentowane.

Miałem na myśli konto oszczędnościowe i osobiste w tym samym banku,
żeby mieć dostęp do pieniędzy bez czekania na Elixir.

--
Jacek Midura

Data: 2012-05-19 12:55:05
Autor: mohonk
Jacek Midura <jacek@m.krakow.pl> napisał(a):

Miałem na myśli konto oszczędnościowe i osobiste w tym samym banku,
żeby mieć dostęp do pieniędzy bez czekania na Elixir.

W ING tak jest - do tego konta oszczednosciowe mozna otwierac i zamykac przez internet.

Pozdrawiam
mohonk

Data: 2012-05-23 21:01:30
Autor: xbartx
Dnia Fri, 18 May 2012 20:51:36 +0200, Jacek Midura napisał(a):

Miałem na myśli konto oszczędnościowe i osobiste w tym samym banku,
żeby mieć dostęp do pieniędzy bez czekania na Elixir.

Zakładasz sobie BGŻ i bonusem i masz wszystko w jednym banku.

--
xbartx

Data: 2012-05-23 23:29:03
Autor: Jacek Midura
Getbank - wprowadzenie opłat
Dnia 2012-05-23, o godz. 21:01:30
> [...]

> żeby mieć dostęp do pieniędzy bez czekania na Elixir.

Zakładasz sobie BGŻ i bonusem i masz wszystko w jednym banku.

No niby w jednym, ale przelewy jednak online nie chodzą, przynajmniej
tak tu na grupie wyczytałem.

A co do samego GetBanku - dla równowagi opowiem jakie jaja się dzieją,
jak zabraknie kasy na koncie na wykonanie przelewu z przyszłą datą. Po
pierwsze: bank przypomina SMSem, że kasy brakło, ale późnym wieczorem w
dniu, na który przelew był nastawiony (właśnie tak - wtedy, kiedy
juĹź jest po herbacie). Po drugie: taki przelew nie ma statusu
"odrzucony", a "zamknięty" - dokładnie tak samo jak przelewy, które
wykonały się poprawnie. Jak przegapisz SMSa - jesteś ugotowany, chyba
że ktoś ma zwyczaj przeglądać wszystkie zamknięte przelewy żeby
sprawdzić, czy na pewno poszły. Po trzecie - jeśli nawet znajdziesz ten
przelew w historii i nadal chcesz go wysłać (choć już jest po terminie)
- nie ma guziora "Wyślij jeszcze raz". Trzeba przelew od nowa ręcznie
wklepywać.

Czy ma ktoś pomysł, co można tu było jeszcze durniej wymyślić?

--
Jacek Midura

Getbank - wprowadzenie opłat