Grupy dyskusyjne   »   pl.biznes.banki   »   Getin Bank - bardzo dluga konserwacja

Getin Bank - bardzo dluga konserwacja

Data: 2014-11-11 00:56:27
Autor: janek z pola
Getin Bank - bardzo dluga konserwacja
Witam,

na stronie logowania do bankowosci internetowej Getin Bank wisi obecnie, tj. 2014-11-11 g. 00:55 komunikat o nastepujacej tresci:


W piątek, 7.11.2014 roku rozpocznie się proces łączenia Bankowości Internetowych Getin Noble Banku. Od godziny 22:00 nastąpi przerwa w dostępie do usług bankowych dla wszystkich Klientów Bankowości Getin Noble Banku. Udostępnienie połączonego Systemu nastąpi w poniedziałek 10.11.2014 roku o godzinie 23:59. W czasie przerwy technicznej Klienci Getin Banku będą mogli realizować transakcje za pośrednictwem kart płatniczych. Pragniemy przeprosić Państwa za wszelkie utrudnienia spowodowane planowanymi pracami. Szczegółowe informacje na temat planowanego udostępnienia łączonego Systemu Bankowości Internetowej oraz sposobu logowania znajdą Państwo tutaj.


Termin udostepnienia bankowosci elektronicznej podany w tym komunikacie, tj. 2014-11-10 g. 23:59 minal juz przed prawie godzina. Problem w tym, ze prace te w Getin Bank mialy sie planowo zakonczyc:

a) 2014-11-10 g. 07:00 - taki komunikat wisial od piatku 2014-11-07
b) 2014-11-10 g. 13:00 - taki komunikat widzialem 2014-11-10 o 09:00 (pon.)
c) 2014-11-10 g. 16:00 - taki komunikat widzialem 2014-11-10 o 12:30 (pon.)
d) 2014-11-10 g. 23:59 - taki komunikat widzialem 2014-11-10 o 17:30 (pon.)

Ja sie kulturalnie pytam, co pierdalnelo w Getin Bank, ze 18 godzin po pierwotnie planowanej dacie udostepnienia bankowosci elektronicznej, nadal nie ma mozliwosci nawet zalogowania sie do tejze. Jednoczesnie Getin Bank ciagle przesuwa planowamy moment otwarcia bankowosci elektronicznej.

Czy ktos moze byl dzisiaj - czyli 2014-11-10 (poniedzialk w srodku dlugiego weekendu) w oddzialach i byl w stanie cokolwiek zalatwic - mam na mysli jakas realna operacje a nie - przykladowo - przyjecie pisemnej dyspozycji bez mozliwosci wprowadzenia w system komputerowy?

--
Wysłane z pola.

Data: 2014-11-10 17:07:49
Autor: www2
Getin Bank - bardzo dluga konserwacja
Trzeba przyznac - niezla wpadka.
Dopiero teraz dzial reklamacji dostanie paralizu u nich ;-)

Na szczescie mnie prawie bez roznic w tych dniach bo w Getinie nie trzymam
kasy poza tej, ktora potrzebuje do obrobienia konta w promocji Tanie Zakupy.

Widac Panowie stwierdzili, ze drugiej okazji (tak dlugiego wolnego weekendu)
szybko dla nich nie bedzie, a ze nie chca Bozego Narodzenia to sie wzieli
i rozgrzebali ;-) Wcale sie im nie dziwie, ale chyba zapomnieli, ze to bank,
a nie zwykly komercyjny system dla ludzi z wewnatrz....

W sumie im nie zazdroszcze, choc scalaja swoje systemy jakkolwiek to brzmi.
Co innego mialo Pekao, ktore importowalo dane z BPH, a co innego teraz ma Getin. Przy Pekao migracje zrobili z tego co pamietam w sylwetra albo wtedy
byly jakies testy. Tak czy siak - w Pekao - pelny profesionalizm, a stopien
zlozonosci problemu wykladniczo wiekszy (bo nie podejrzewam, aby oba banki
byly na tym samym systemie - cos z nazwa 3000). Getin delikatnie dal d....

Teraz to wyglada to tak jakby wszyscy z IT w Getinie albo poszli do domu,
albo spia nad pudelkami po zjedzonej pizzy, bo nawet zapomnieli
zmienic zaslepki (komunikatu) na stronie... ;) Niezle jaja...

Widac wrzesniowa proba migracji to byl tylko przedsmak obecnego weekendu.
Wtedy tez od rana pierwszego dnia roboczego mial byc jeden system, a byl...
powrot do starych smieci.

No coz - obawiam sie, ze 12.11 o godz. 7 zobaczymy kolejna zaslepke, albo
info, ze migracja sie nie powiodla i o kolejnej (pewnie w Boze Narodzenie
czy Sylwetra) poinformuja z wyprzedzeniem ;) Ale wtedy bedzie wdrazac to juz
w duzej czesci inna kadra kierownicza w dziale IT Getina... ;) Oby nie... Teraz 2:05 i nadal aktualizacja ;-)

Data: 2014-11-11 03:07:20
Autor: janek z pola
Getin Bank - bardzo dluga konserwacja
www2 wrote:


Widac Panowie stwierdzili, ze drugiej okazji (tak dlugiego wolnego
weekendu) szybko dla nich nie bedzie, a ze nie chca Bozego Narodzenia to
sie wzieli i rozgrzebali ;-) Wcale sie im nie dziwie, ale chyba
zapomnieli, ze to bank, a nie zwykly komercyjny system dla ludzi z
wewnatrz....

Dobrą reczą jest, że planowo miały być 2 przerwy - tydzień po tygodniu.

Została zapowiedziana niedostępność 8-9 oraz 15-16 listopada. Można się tylko domyślać jakie siły będą się ścierały w Getin Bank, żeby po tym trwającym obecnie 24-godzinnym opóźnieniu podtrzymywać decycję o pracach w kolejny weekend. Tym bardziej, że de facto przerwa w bankowości jest już minimum do 12 listopada, do godziny 07:00. Przecież 11 listopada nie chodzą klasyczne przelewy ELIXIR, czyli pewnie to co stanowi w takim banku z 60% ruchu przelewów (reszta to jakieś ExpressElixiry, walutowe, wewnętrzne).

Czyli powtórka z rozrywki - ostatnio 14 do 18 sierpnia 2014 był weekend prac, gdzie sporo klientów miało wprowadzone ujemne salda dostępnych środków na systemie obsługującym płatności kartowe. To było około 84 godzin bez dostępu do środków. Ten problem dotknął między innymi mnie.

Teraz trochę lepiej się udało, bo saldo na systemie kartowym się zgadza, ale prace (zakładając że system wstanie 11 listopada o 07:00) będą trwały również 84 godziny, lecz w zasadzie trzeba liczyć do 12 listopada do 07:00 - to wychodzi 108 godzin niedostępności bankowości elektronicznej.

Sam aktualnie trwający weekend obniża im dostępność miesięczną na jakieś 85% (jak system ruszy 12 listopada) lub 88% (jeżeli uznamy że start 11 listopada jest akceptowalny). W sumie działania planowane, ale niesmak jest.


No coz - obawiam sie, ze 12.11 o godz. 7 zobaczymy kolejna zaslepke, albo
info, ze migracja sie nie powiodla i o kolejnej (pewnie w Boze Narodzenie
czy Sylwetra) poinformuja z wyprzedzeniem ;) Ale wtedy bedzie wdrazac to
juz w duzej czesci inna kadra kierownicza w dziale IT Getina... ;)


Czekam z niecierpliwością na info z 12 listopada z 09:00, że prace będą trwały do 12 listopada do 13:00.

--
Wysłane z pola.

Data: 2014-11-11 01:20:20
Autor: www2
Getin Bank - bardzo dluga konserwacja
www lezy i kwiczy, choc zaslepke juz dali uniwersalna ;-)
ale za przez mobilna aplikacje mozna sie logowac :)

Data: 2014-11-11 10:24:24
Autor: RobertS
Getin Bank - bardzo dluga konserwacja
W dniu 2014-11-11 o 10:20, www2 pisze:
www lezy i kwiczy, choc zaslepke juz dali uniwersalna ;-)
ale za przez mobilna aplikacje mozna sie logowac :)

W związku z uruchomieniem połączonej Bankowości Internetowej Getin Noble Bank S.A. dotychczasowy adres strony logowania zmienił się na nowy secure.getinbank.pl Więcej informacji o zmianie znajdziesz tutaj

i można tylko wybrać opcję wyloguj...bardzo śmieszne

--
pozdrawiam
RobertS

Data: 2014-11-11 10:25:18
Autor: osa
Getin Bank - bardzo dluga konserwacja
W dniu 2014-11-11 10:20, www2 pisze:
www lezy i kwiczy, choc zaslepke juz dali uniwersalna ;-)

Tak uniwersalna że aż spierniczona ;)

https://secure.openonline.pl/index/forbidden

widać całe zasoby białkowe poszły na integrację i nie było komu ustawić prawidłowych ścieżek do styli ;)

Data: 2014-11-11 10:39:21
Autor: janek z pola
Getin Bank - bardzo dluga konserwacja
www2 wrote:

www lezy i kwiczy, choc zaslepke juz dali uniwersalna ;-)
ale za przez mobilna aplikacje mozna sie logowac :)

10:38 - ekran logowania jest już dostępny pod adresem secure.getinbank.pl

PodejmujÄ™ probÄ™.

--
Wysłane z pola.

Data: 2014-11-11 01:40:34
Autor: www2
Getin Bank - bardzo dluga konserwacja
Juz ruszylo. nice. ladny...

Data: 2014-11-11 10:55:52
Autor: janek z pola
Getin Bank - bardzo dluga konserwacja
www2 wrote:

Juz ruszylo. nice. ladny...

Ja się niestety nie przekonam czy ładny, ponieważ okazało się że należy podpisać zupełnie nową umowę na bankowość elektroniczną. Jakby idioci z Getin Bank wspomnieli o tym wcześniej, to bym to wczoraj załatwił w oddziale.

Tymczasem przed podpisaniem umowy w formie elektronicznej wyskakuje opis:


W kolejnych krokach: zapoznasz się z regulaminem i umowami, dokonasz wyboru sposobu dostarczania wyciągów oraz wybierzesz zgody marketingowe. Powyższe kroki zaakceptujesz jednorazowym kodem autoryzacyjnym SMS.


Problem w tym, że aż do momemntu ekranu podsumowania, gdzie pojawia się info że mam podać kod przesłany SMS, nie ma dialogu na zgody marketingowe. W umowie którą akceptuję o typowych zgodach marketingowych ani słowa (umowa stanowi tylko że można mi słać SMSy autoryzacyjne i dotyczące umów produktów, czyli pewnie pod tym drugim hasłem kryje się agresywny marketing SMS).

W każdym razie miała być aktualizacja zgód marketingowych i nie ma jej.

--
Wysłane z pola.

Data: 2014-11-11 02:12:02
Autor: jj
Getin Bank - bardzo dluga konserwacja
Mnie zastanawia natomiast sens tego calego zamieszania. Najpierw tworza klony/brandy osobne systemy, wyglad itd. A potem to wszystko wrzucaja do jednego wora. Nie mogli od razu ladowac klientow do jednego getinu? openy, getinonline, gb24, openfinance, idea. Sensu w tym nie widze (ale ja jestem prosty czlowiek)

Data: 2014-11-11 11:33:02
Autor: osa
Getin Bank - bardzo dluga konserwacja
W dniu 2014-11-11 10:55, janek z pola pisze:

Problem w tym, że aż do momemntu ekranu podsumowania, gdzie pojawia się info
że mam podać kod przesłany SMS, nie ma dialogu na zgody marketingowe. W
umowie którą akceptuję o typowych zgodach marketingowych ani słowa (umowa
stanowi tylko że można mi słać SMSy autoryzacyjne i dotyczące umów
produktów, czyli pewnie pod tym drugim hasłem kryje się agresywny marketing
SMS).

W każdym razie miała być aktualizacja zgód marketingowych i nie ma jej.

Zgody marketingowe są dostępne w samej bankowości internetowej i ja mam je ustawione na NIE, czyli tak jak było przed migracją.

Za to pojawił mi się jako aktywny ROR z Getinu, którego umowę wypowiedziałem na początku roku i w starym systemie go nie widziałem. Napisałem do tych geniuszy przez system... ciekawe co odpiszą...

Data: 2014-11-11 05:11:59
Autor: www2
Getin Bank - bardzo dluga konserwacja
Ciekawostka:
ja ktory mam w getin up, oo i gol - loguje sie na getin up - jest nowe wszystko

znajomy, ktory ma tylko gol - loguje sie na gol i ma stary interfejs :-)
i info, na stronie ze on od 17.11 bedzie mial nowe...

czyli w przyszly weekend migracje beda mialy osoby, ktore teraz nie byly przenoszone

Data: 2014-11-11 14:23:45
Autor: Zbynek Ltd.
Getin Bank - bardzo dluga konserwacja
www2 napisa³(a) :
Ciekawostka:
ja ktory mam w getin up, oo i gol - loguje sie na getin up - jest nowe wszystko

znajomy, ktory ma tylko gol - loguje sie na gol i ma stary interfejs :-)
i info, na stronie ze on od 17.11 bedzie mial nowe...

czyli w przyszly weekend migracje beda mialy osoby, ktore teraz nie byly przenoszone

Oj, trzeba natychmiast wyprowadziæ z banku pieni±dze na jaki¶ czas :-)

--
Pozdrawiam
    Zbyszek
PGP key: 0x36A0E600

Data: 2014-11-11 05:42:12
Autor: www2
Getin Bank - bardzo dluga konserwacja
Kto trzyma w getinie wiecej niz 500zl na promocje Tanie Zakupy? :-)

No kto? Na pewno nie czytelnicy tej grupy ;)


PS. ING podobno polozyl autoryzacje kart i blokuje kase, ale nie realizuje transakcji :) 0 platnosci, 0 wyplat.

To ja juz wole Getin z przerwa w dostepie do www ca. 100godzin, ale karty dzialaly ;-))))

Data: 2014-11-11 18:06:59
Autor: xbartx
Getin Bank - bardzo dluga konserwacja
W dniu 11.11.2014 o 14:42, www2 pisze:
Kto trzyma w getinie wiecej niz 500zl na promocje Tanie Zakupy? :-)

Tam jest chyba zwrot 10% i maksymalnie miesięcznie 40 zł, więc chyba 400 zł.

--
xbartx - Xperimental Biomechanical Android Responsible for Thorough
Xenocide

Data: 2014-11-11 09:27:09
Autor: www2
Getin Bank - bardzo dluga konserwacja
I w sklepie liczysz co do grosza zakupy? :)

Ja robie zakupy 400-500zl i jest happy :)

Data: 2014-11-11 18:29:51
Autor: xbartx
Getin Bank - bardzo dluga konserwacja
W dniu 11.11.2014 o 18:27, www2 pisze:
I w sklepie liczysz co do grosza zakupy? :)

Ja robie zakupy 400-500zl i jest happy :)


Nie mam tego konta, stwierdzam tylko fakty a np. zatankować 2 x 200 zł to chyba nie jest jakiś duży problem ;)

--
xbartx - Xperimental Biomechanical Android Responsible for Thorough
Xenocide

Data: 2014-11-11 10:27:29
Autor: www2
Getin Bank - bardzo dluga konserwacja
Pewnie nie, ale miej rowne 400zl i zatankuj co do grosza.... ;)

Ja tam musze miec margines przy zakupach, zeby autoryzacja przeszla :)
A Tanie Zakupy polecam.

Data: 2014-11-11 19:45:25
Autor: radar
Getin Bank - bardzo dluga konserwacja
W dniu 2014-11-11 o 19:27, www2 pisze:
Pewnie nie, ale miej rowne 400zl i zatankuj co do grosza.... ;)

Kupujesz kartÄ™ BP...


--
radar

Data: 2014-11-12 18:12:03
Autor: osa
Getin Bank - bardzo dluga konserwacja
W dniu 2014-11-11 11:33, osa pisze:
Za to pojawił mi się jako aktywny ROR z Getinu, którego umowę
wypowiedziałem na początku roku i w starym systemie go nie widziałem.
Napisałem do tych geniuszy przez system... ciekawe co odpiszą...


Odpowiedź jest przerażająca:

informuję, że realizacja dyspozycji zamknięcia konta jest realizowana w przeciągu 30 dni, lecz Pana dyspozycja nie widnieje w chwili obecnej na liście realizowanych wypowiedzeń. Proszę o wskazanie, kiedy przesyłał Pan formularz wypowiedzenia, gdyż dokumenty nie dotarły jeszcze do stosownej jednostki Banku

Od 6. lutego widać jeszcze nie minęło 30 dni w GNB.

Data: 2014-11-12 19:27:31
Autor: xbartx
Getin Bank - bardzo dluga konserwacja
W dniu 12.11.2014 o 18:12, osa pisze:

Od 6. lutego widać jeszcze nie minęło 30 dni w GNB.

Nowy system nowe możliwości :)

--
xbartx - Xperimental Biomechanical Android Responsible for Thorough
Xenocide

Data: 2014-11-13 10:48:22
Autor: Pete
Getin Bank - bardzo dluga konserwacja
W dniu 2014-11-12 o 18:12, osa pisze:
W dniu 2014-11-11 11:33, osa pisze:
Za to pojawił mi się jako aktywny ROR z Getinu, którego umowę
wypowiedziałem na początku roku i w starym systemie go nie widziałem.
Napisałem do tych geniuszy przez system... ciekawe co odpiszą...


Odpowiedź jest przerażająca:

informuję, że realizacja dyspozycji zamknięcia konta jest realizowana w
przeciÄ…gu 30 dni, lecz Pana dyspozycja nie widnieje w chwili obecnej na
liście realizowanych wypowiedzeń. Proszę o wskazanie, kiedy przesyłał
Pan formularz wypowiedzenia, gdyż dokumenty nie dotarły jeszcze do
stosownej jednostki Banku

Od 6. lutego widać jeszcze nie minęło 30 dni w GNB.

Też to swego czasu przechodziłem.
Jak nie masz kwitka od poleconego, to pozostaje tylko reklamacja.
U mnie jeszcze naliczali po 10PLN/miesiąc opłaty za prowadzenie rachunku.

A dowiedziałem się, że nie zamknęli jak mnie dział windykacji zaczął ścigać za 60PLN debetu na koncie.

--
Pete

Data: 2014-11-13 18:23:00
Autor: osa
Getin Bank - bardzo dluga konserwacja
W dniu 2014-11-13 10:48, Pete pisze:

Też to swego czasu przechodziłem.
Jak nie masz kwitka od poleconego, to pozostaje tylko reklamacja.
U mnie jeszcze naliczali po 10PLN/miesiąc opłaty za prowadzenie rachunku.

A dowiedziałem się, że nie zamknęli jak mnie dział windykacji zaczął
ścigać za 60PLN debetu na koncie.


U mnie na rachunku 0 bo był zamknięty aż do migracji. Mam podpisane przez pracownika w "oddziale" pismo więc pewnie to po prostu (standardowy) burdel w GNB. To był rachunek zmigrowany ze starego Allianza więc pewnie dlatego nie widzą wypowiedzenia w systemie. Ale to GNB a tam mam przeboje permanentne więc jakoś szczególnie ta sytuacja mnie nie dziwi.

Data: 2014-11-11 20:34:26
Autor: janek z pola
Getin Bank - bardzo dluga konserwacja
janek z pola wrote:


Tymczasem przed podpisaniem umowy w formie elektronicznej wyskakuje opis:


W kolejnych krokach: zapoznasz siÄ™ z regulaminem i umowami, dokonasz
wyboru sposobu dostarczania wyciągów oraz wybierzesz zgody marketingowe.
Powyższe kroki zaakceptujesz jednorazowym kodem autoryzacyjnym SMS.



Jakby kogoś to interesowało, to nie trzeba klikać tej akceptacji. Ona wyskakuje tylko na niektórych ekranach - np. na ekranie głównym i na ekranie "konta" - ale np. na takim ekranie historii transakcji już nie.

Wyobraźcie sobie, że szwankuje mi przeglądarka internetowa i jak mi raz nie pobrała zawartości z "ogłoszenia", to mogłem kliknąć w "rachunki". Potem po iluś próbach nie pobrała mi dobrze tego "rachunki" i był aktywny przycisk "historia". Trzeba jedynie kliknąć szybko w te opcje zanim się jednak te "ogłoszenia" pobiorą do końca.

W sumie ponieważ potrzebowałem tylko historii do sprawdzenia, to na razie nie będę podpisywał tej nowej umowy bankowości elektronicznej.

--
Wysłane z pola.

Data: 2014-11-13 22:45:45
Autor: janek z pola
Getin Bank - bardzo dluga konserwacja
janek z pola wrote:

www2 wrote:

Juz ruszylo. nice. ladny...

Ja się niestety nie przekonam czy ładny, ponieważ okazało się że należy
podpisać zupełnie nową umowę na bankowość elektroniczną. Jakby idioci z
Getin Bank wspomnieli o tym wcześniej, to bym to wczoraj załatwił w
oddziale.


Byłem dzisiaj w oddziale. Ogólnie burdel to chyba za małe słowo na opis tego jak Getin Noble Bank SA podchodzi do nowej bankowosci elektronicznej dla posiadaczy rachunkow w Getin Bank (tj. rachunkow otwieranych w prawdziwych oddzialach).

Ogólnie w systemach oddziałowych nie widać w ogóle informacji o tym, że dany klient ma do podpisania nową umowę Bankowości Elektronicznej. Tzn. pracownik w oddziale nie może stwierdzić czy klient ma taką umowę podpisaną czy nie ma. Mało tego - pracownicy w oddziałach nic nie wiedzą o nowych umowach na dostęp do Bankowości Elektronicznej.

Konsekwencją tej niewiedzy jest brak możliwości podpisania umowy na bankowość elektroniczną w oddziale. Nie wiem jak oni to sobie wyobrażają jakbym był nowym klientem. Czyżby wzięli wtedy ode mnie numer telefonu oraz e-mail w oddziale i dali login i pierwsze hasło do BE i umowę do BE też bym podpisywał elektronicznie samodzielnie przez internet? Coś mi się wydaje że jednak nie. Ale oddział się upiera że właśnie tak by było.

Wychodzi zatem na to, że skoro nie można tej umowy podpisać w oddziale, a ja nie chcę podpisywać umowy elektronicznie (bo w kontaktach z Getin Noble Bank SA nie chcę mieć żadnych dokumentów podpisywanych elektronicznie) to chyba będę się musiał pożegnać z tym bankiem.

Na razie zgłosiłem reklamację na niemożność podpisania umowy w odziale.

Czy ktoś może zna kogoś kto otwierał konto w Getin Bank po 11 listopada 2014 i jak takiemu klientowi został otwarty dostęp do bankowości elektronicznej?

--
Wysłane z pola.

Data: 2014-11-11 11:12:17
Autor: osa
Getin Bank - bardzo dluga konserwacja
W dniu 2014-11-11 10:40, www2 pisze:
Juz ruszylo. nice. ladny...

Czujcie się wyróżnieni... ja nadal pod tym adresem mam "Trwają prace Konserwacyjne"

Data: 2014-11-11 11:13:53
Autor: osa
Getin Bank - bardzo dluga konserwacja
W dniu 2014-11-11 11:12, osa pisze:
W dniu 2014-11-11 10:40, www2 pisze:
Juz ruszylo. nice. ladny...

Czujcie się wyróżnieni... ja nadal pod tym adresem mam "Trwają prace
Konserwacyjne"

ruszyło po wywaleniu ciasteczek...

Data: 2014-11-11 16:18:22
Autor: RobertS
Getin Bank - bardzo dluga konserwacja

Juz ruszylo. nice. ladny...

Czujcie się wyróżnieni... ja nadal pod tym adresem mam "Trwają prace
Konserwacyjne"

jedyna opcja, z której mogę skorzystać to "wyloguj"

--
pozdrawiam
RobertS

Data: 2014-11-11 15:57:19
Autor: m7marek
Getin Bank - bardzo dluga konserwacja
No i ja też stałem się ofiarą ich konsolidacji i zmiany interfejsu.
Na koncie 500zł, chciałem wykonać przelew z konta na 400zł, system się wywalił, nie zdążyłem potwierdzić kodem SMS, nawet go nie dostałem.
Loguję się ponownie, tym razem udało się wykonac przelew na 400zł.
Po dwóch godzinach robię jeszcze przelew na 1zł i
przechodzi, ale dostępne środki nagle -301zł, jakaś blokada 400zł, choć w oczekujących potwierdznia nie ma.
I choć mam jeszcze 99zł nie mogę wykonać już przelewu, bo brak środków.
W między czasie przychodzi zaległy SMS z kodem, już nie potrzebnym.
Totalna porażka.

Data: 2014-11-11 16:11:26
Autor: Kamil Joñca
Getin Bank - bardzo dluga konserwacja
"m7marek" <m7marek@interia.pl> writes:

Czy kto¶ wie (i mu siê uda³o) jak siê zalogowaæ, je¶li by³o siê tylko
klientem OpenFinance?
KJ


--
http://sporothrix.wordpress.com/2011/01/16/usa-sie-krztusza-kto-nastepny/

Data: 2014-11-11 16:31:01
Autor: m7marek
Getin Bank - bardzo dluga konserwacja

U¿ytkownik "Kamil "Joñca"" <kjonca@poczta.onet.pl> napisa³ w wiadomo¶ci news:87sihpepr5.fsfalfa.kjonca...
Czy kto¶ wie (i mu siê uda³o) jak siê zalogowaæ, je¶li by³o siê tylko
klientem OpenFinance?
KJ
nie wiem o kim piszesz "mu", ale ja mam konta GO, ale te¿ nieu¿ywane OF i okaza³o siê teraz przy tej konsolidacji, ¿e zapomniane konto techniczne TOP z czasów gdy nie istnia³ GO ani OF. £±cznie mam 10 kont w nowym interfejsie.

Data: 2014-11-11 16:55:40
Autor: Kamil Joñca
Getin Bank - bardzo dluga konserwacja
"m7marek" <m7marek@interia.pl> writes:

U¿ytkownik "Kamil "Joñca"" <kjonca@poczta.onet.pl> napisa³ w
wiadomo¶ci news:87sihpepr5.fsfalfa.kjonca...
Czy kto¶ wie (i mu siê uda³o) jak siê zalogowaæ, je¶li by³o siê tylko
klientem OpenFinance?
KJ
nie wiem o kim piszesz "mu", ale ja mam konta GO, ale te¿ nieu¿ywane

Nie, nie, nie.
Nie mam konta GO. Jaki login mam wpisaæ? Ten z OF nie dzia³a.
KJ
--
http://sporothrix.wordpress.com/2011/01/16/usa-sie-krztusza-kto-nastepny/

Data: 2014-11-11 18:10:55
Autor: m7marek
Getin Bank - bardzo dluga konserwacja

U¿ytkownik "Kamil "Joñca"" <kjonca@poczta.onet.pl> napisa³ w wiadomo¶ci news:87oasdenpf.fsfalfa.kjonca...
Nie, nie, nie.
Nie mam konta GO. Jaki login mam wpisaæ? Ten z OF nie dzia³a.

próbowa³e¶ na
https://secure.openonline.pl/#index/index
czy na
https://secure.getinbank.pl/#index/index
?
bo chyba w twoim przypadku to pierwsze.

Data: 2014-11-11 18:15:24
Autor: Kamil Joñca
Getin Bank - bardzo dluga konserwacja
"m7marek" <m7marek@interia.pl> writes:

U¿ytkownik "Kamil "Joñca"" <kjonca@poczta.onet.pl> napisa³ w
wiadomo¶ci news:87oasdenpf.fsfalfa.kjonca...
Nie, nie, nie.
Nie mam konta GO. Jaki login mam wpisaæ? Ten z OF nie dzia³a.

próbowa³e¶ na
https://secure.openonline.pl/#index/index
czy na
https://secure.getinbank.pl/#index/index
?
bo chyba w twoim przypadku to pierwsze.

I na jednym i na drugim. Efekt: "konto zablokowane" :/
KJ

--
http://wolnelektury.pl/wesprzyj/teraz/

Data: 2014-11-11 20:29:40
Autor: m7marek
Getin Bank - bardzo dluga konserwacja

Użytkownik "m7marek" <m7marek@interia.pl> napisał w wiadomości news:m3t85u$9r0$1usenet.news.interia.pl...
No i ja też stałem się ofiarą ich konsolidacji i zmiany interfejsu.
Na koncie 500zł, chciałem wykonać przelew z konta na 400zł, system się wywalił, nie zdążyłem potwierdzić kodem SMS, nawet go nie dostałem.
Loguję się ponownie, tym razem udało się wykonac przelew na 400zł.
Po dwóch godzinach robię jeszcze przelew na 1zł i
przechodzi, ale dostępne środki nagle -301zł, jakaś blokada 400zł, choć w oczekujących potwierdznia nie ma.
I choć mam jeszcze 99zł nie mogę wykonać już przelewu, bo brak środków.
W między czasie przychodzi zaległy SMS z kodem, już nie potrzebnym.
Totalna porażka.

naprawiło się dopiero teraz, blokada zniknęła, po paru godzinach

Data: 2014-11-12 07:59:37
Autor: lolekanabolek
Getin Bank - bardzo dluga konserwacja
W dniu 2014-11-11 20:29, m7marek pisze:

Użytkownik "m7marek" <m7marek@interia.pl> napisał w wiadomości
news:m3t85u$9r0$1usenet.news.interia.pl...
No i ja też stałem się ofiarą ich konsolidacji i zmiany interfejsu.
Na koncie 500zł, chciałem wykonać przelew z konta na 400zł, system się
wywalił, nie zdążyłem potwierdzić kodem SMS, nawet go nie dostałem.
Loguję się ponownie, tym razem udało się wykonac przelew na 400zł.
Po dwóch godzinach robię jeszcze przelew na 1zł i
przechodzi, ale dostępne środki nagle -301zł, jakaś blokada 400zł,
choć w oczekujących potwierdznia nie ma.
I choć mam jeszcze 99zł nie mogę wykonać już przelewu, bo brak środków.
W między czasie przychodzi zaległy SMS z kodem, już nie potrzebnym.
Totalna porażka.

naprawiło się dopiero teraz, blokada zniknęła, po paru godzinach

a u mnie blokada jeszcze wisi, konto na minusie ciągle jest, przelew robiłem wczoraj przez apkę na telefonie.

Za to totalnie zrobili syf w zdefiniowanych odbiorcach. Wykasowali skrócony opis odbiorcy. Mam zdefiniowane tutaj swoje rachunki w innych bankach i teraz nie wiem, który jest który. Wszędzie widzę tylko "imię i nazwisko". Szukaj teraz odpowiedniego rachunku

--
Pozdrawiam
Marcin "lolekanabolek"

Data: 2014-11-12 08:25:54
Autor: radar
Getin Bank - bardzo dluga konserwacja
W dniu 2014-11-11 o 00:56, janek z pola pisze:

Ja sie kulturalnie pytam, co pierdalnelo w Getin Bank, ze 18 godzin po
pierwotnie planowanej dacie udostepnienia bankowosci elektronicznej, nadal
nie ma mozliwosci nawet zalogowania sie do tejze. Jednoczesnie Getin Bank
ciagle przesuwa planowamy moment otwarcia bankowosci elektronicznej.

Mnie się najpierw zablokowała aplikacja mobilna, teraz też dostęp internetowy padł, próba połączenia na partyline niemożliwa (rozłącza po 25min oczekiwania). Gdyby to było moje podstawowe konto... piii...

--
radar

Data: 2014-11-12 08:49:01
Autor: radar
Getin Bank - bardzo dluga konserwacja
W dniu 2014-11-12 o 08:25, radar pisze:
Mnie się najpierw zablokowała aplikacja mobilna, teraz też dostęp
internetowy padł, próba połączenia na partyline niemożliwa (rozłącza po
25min oczekiwania). Gdyby to było moje podstawowe konto... piii...

Dodzwoniłem się w końcu po pół godzinie aby się dowiedzieć, że nie odblokują mi konta bo mają awarię :)

--
radar

Data: 2014-11-12 11:52:19
Autor: J.F.
Getin Bank - bardzo dluga konserwacja
Użytkownik "janek z pola"  napisaÅ‚ w wiadomoÅ›ci
Ja sie kulturalnie pytam, co pierdalnelo w Getin Bank, ze 18 godzin po
pierwotnie planowanej dacie udostepnienia bankowosci elektronicznej, nadal
nie ma mozliwosci nawet zalogowania sie do tejze. Jednoczesnie Getin Bank
ciagle przesuwa planowamy moment otwarcia bankowosci elektronicznej.

Jak to w informatyce - zdarza sie.

Cos, co wydawalo sie prosta operacja nagle sie komplikuje i co gorsza nikt nie wie dlaczego ..

J.

Data: 2014-11-12 03:22:16
Autor: Michal 'Amra' Macierzynski
Getin Bank - bardzo dluga konserwacja
A kojarzy ktos, gdzie w nowym systemie znajde blokady dla kart (KK najlepiej?)

Data: 2014-11-12 19:29:03
Autor: xbartx
Getin Bank - bardzo dluga konserwacja
W dniu 12.11.2014 o 12:22, Michal 'Amra' Macierzynski pisze:
A kojarzy ktos, gdzie w nowym systemie znajde blokady dla kart (KK najlepiej?)


Na logikę to szukałbym gdzieś w kartach ;)

--
xbartx - Xperimental Biomechanical Android Responsible for Thorough
Xenocide

Data: 2014-11-13 13:24:18
Autor: as
Getin Bank - bardzo dluga konserwacja
Mam konto w getinonline i do tej pory przymykałem oko na drobne niedogodności, ale ten weekend przeważył szalę.
Płacę czynsz do 10-tego więc spokojnie chciałem zapłacić w poniedziałek (dzień roboczy), bo system miał działać od 7-mej rano.. Termin ten przesuwali kilka razy więc dopiero we wtorek 11-go listopada zleciłem przelew i potwierdziłem SMS-em. Jakież było moje zdziwienie gdy dziś (13-tego) logując się zauważyłem że przelew ma ciągle status niewykonany.. Dużo ludzi dzwoni w sprawie problemów z logowaniem więc trochę posiedziałem na telefonie by w końcu dowiedzieć się, że problem jest globalny i nie wiadomo czy przelew w ogóle wyjdzie i kiedy wyjdzie.. Nie polecił mi wysyłania nowego przelewu bo on też na razie nie ma szans wyjść, a gdy naprawią problem to wyjdą oba, albo żaden.

Getin Bank - bardzo dluga konserwacja

Nowy film z video.banzaj.pl wiêcej »
Redmi 9A - recenzja bud¿etowego smartfona