Data: 2015-01-27 10:33:41 | |
Autor: Robert Tomasik | |
Getin Bank - dostep do bankowosci elektronicznej | |
Użytkownik "janek z pola" <adres@email.pl> napisał w wiadomości news:ma6mfj$pgv$1speranza.aioe.org...
Teraz takie pytanko: czy ktoś z Was słyszał o czymś takim jak "akcept" Ty chcesz się kopać z koniem, czy korzystać z tej ich bankowości internetowej? Bo jak chcesz korzystać, to zaakceptuj i tyle. Oczywiście trochę kuriozalne jest, by klient akceptował umowę dwa razy, raz przez net, a drugi raz osobiście przychodząc do banku. Jak rozumiem do któregoś z tych kanałów Bank nie ma zaufania, a to w tej sytuacji jest silnie niepokojące. Bo albo podejrzewają swojego pracownika, że źle sprawdził tożsamość składajacego podpis lub wręcz ów podpis sfałszował. Albo przyznają sie, że sposób weryfikacji klienta w ichniejszej bankowości internetowej jest wątpliwy. Zapytałbym o to bank, bo jeśli to ten drugi przypadek, to zalecałbym daleko posuniętą ostrożność przy korzystaniu z niego, skoro nawet sam Bank nie wierzy w skuteczność jego zabezpieczeń. |
|
Data: 2015-01-28 11:32:40 | |
Autor: Grzexs | |
Getin Bank - dostep do bankowosci elektronicznej | |
Teraz takie pytanko: czy ktoś z Was słyszał o czymś takim jak "akcept" No tak, próbowałem to wykonać, ale kompletnie nie mam pojęcia, jak to zrobić. Grzexs |
|
Data: 2015-01-28 11:42:37 | |
Autor: Robert Tomasik | |
Getin Bank - dostep do bankowosci elektronicznej | |
Użytkownik "Grzexs" <gwtx@unun-to-go2.pl> napisał w wiadomości news:maads6$7pq$1node2.news.atman.pl...
No tak, próbowałem to wykonać, ale kompletnie nie mam pojęcia, jak to zrobić.Teraz takie pytanko: czy ktoś z Was słyszał o czymś takim jak "akcept" Co "jak wykonać"? Jak podpisać aneks do umowy? |
|
Data: 2015-01-30 10:45:27 | |
Autor: Grzexs | |
Getin Bank - dostep do bankowosci elektronicznej | |
W dniu 2015-01-28 o 11:42, Robert Tomasik pisze:
Użytkownik "Grzexs" <gwtx@unun-to-go2.pl> napisał w wiadomości Tak. Gdzieś tam podobno trzeba kliknąć, ale nie udało mi się znaleźć tego miejsca. -- Grzexs |
|
Data: 2015-01-28 15:01:58 | |
Autor: janek z pola | |
Getin Bank - dostep do bankowosci elektronicznej | |
Robert Tomasik wrote:
Użytkownik "janek z pola" <adres@email.pl> napisał w wiadomości Raczej kopać się z koniem. Jakby to było moje podstawowe konto, to bym je po prostu zlikwidował w sierpniu 2014 jak podczas konserwacji im się ustaliło na cały długi weekend ujemne saldo na moim rachunku, dzięki czemu nie mogłem wykonać żadnej operacji kartą płatniczą. trochę kuriozalne jest, by klient akceptował umowę dwa razy, raz przez Rzecz raczej w tym, że ich system informatyczny nie przewiduje możliwości wprowadzenia informacji o zaakceptowaniu tej umowy przez bankowość oddziałową. Po prostu nie mają na to pola na profilu klienta czy nie wiem jak to konkretnie w GB wygląda. Tylko że w innych firmach jest tak, że to system informatyczny służy do realizacji celów biznesowych. W GB jest najwyraźniej odwrotnie i jeżeli system nie ma formatki (widoku, ekranu, czy jakkolwiek) do zmiany tego typu danych, to GB spuszcza klienta na drzewo. Generalnie rozumiem, że nie mają w oddziałówce narzędzia w którym mogliby kliknąć, że mam tą umowę podpisaną. Właśnie po to złożyłem reklamację do centrali banku. W każdym banku, dla którego klient ma jakiekolwiek znaczenie, zostałoby to po prostu skorygowane na poziomie centali i byłoby OK. Niestety nie w GB. -- Wysłane z pola. |
|
Data: 2015-02-01 16:46:12 | |
Autor: Arek | |
Getin Bank - dostep do bankowosci elektronicznej | |
U¿ytkownik "janek z pola" <adres@email.pl> napisa³ w wiadomo¶ci news:maaq4p$4ua$1speranza.aioe.org...
Robert Tomasik wrote: Podbone siupy wystêpuj± w innych bankach. W Pekao SA w oddziale nie mog³em wy³±czyæ p³atno¶ci bezstykowych - trzeba dzwoniæ na "inforliniê" do obs³ugi kart. Arek |
|