Getin Bank i rachunki walutowe?

Data: 2010-02-27 21:30:02
Autor: Krzysztof
Getin Bank i rachunki walutowe?
Ze znanych mi bankow posiadajacych rachunki walutowe dla indywidualnych, chyba tylko Getin nie wprowadzil dostepu przez internet do takich rachunkow.
Skad wynika takie zapoznienie tego banku w tej materii?
Z opisu bankowosci internetowej dla firm, widac, ze ma on przelewy zagraniczne to i chyba obsluge rachunkow w roznych walutach przez siec.

Data: 2010-02-27 21:42:12
Autor: Valdi
Getin Bank i rachunki walutowe?
"Krzysztof" news:hmbvcc$1cgc$1news2.ipartners.pl

[...]

odpowiedz moze i glupia, ale jednoczesnie prawdziwa - bo to jest Getin Bank.
Tam czas sie zatrzymal, a szkoda bo darzylem ten bank jakis czas temu
ogromna sympatia i mialem nadzieje na jego dynamiczny rozwój.
Aby bylo weselej po polaczeniu Getin z Noble bankiem w obu podmiotach (mimo,
ze stanowia jeden organizm) wszystko sobie przysiadlo na dupci... szkoda.
Chyba czas aby góra pomyslala nad rozwodem bo obu bankom to chyba nie sluzy.

Getin Bank i rachunki walutowe?