Getin Bank, karta i gorzkie żale

Data: 2015-05-27 00:15:25
Autor: Krystek
Getin Bank, karta i gorzkie żale
Miałem na dniach (1 czerwca coraz bliżej) zastrzec kartę debetową MasterCard do Skarbonkowego w Getinie, by od 1 lipca nie zaczęli mi za nią pobierać opłat.

Karty w mieszkaniu znaleźć nie mogę (nie używałem w ogóle), w notatkach z danymi rachunków numeru karty nie wpisałem. To może interfejs WWW do rachunku? Loguję się a tam środkowe numery karty zagwiazdkowane. Normalnie geniusz to wymyślił...

K.

--
http://www.krystek.art.pl/

Data: 2015-05-27 01:28:44
Autor: ls
Getin Bank, karta i gorzkie ¿ale
W dniu ¶roda, 27 maja 2015 00:15:26 UTC+2 u¿ytkownik Krystek napisa³:
Mia³em na dniach (1 czerwca coraz bli¿ej) zastrzec kartê debetow± MasterCard do Skarbonkowego w Getinie, by od 1 lipca nie zaczêli mi za ni± pobieraæ op³at.

Karty w mieszkaniu znale¼æ nie mogê (nie u¿ywa³em w ogóle), w notatkach z danymi rachunków numeru karty nie wpisa³em. To mo¿e interfejs WWW do rachunku? Logujê siê a tam ¶rodkowe numery karty zagwiazdkowane. Normalnie geniusz to wymy¶li³...

Zadzwon na infolinie, powinni podac nr karty.
A jak chcesz zastrzec karte, to wydaje mi sie, ze robiac to przez infolinie, nie musisz podawac nr karty.

--
pozdr.
ls

Data: 2015-05-29 00:28:25
Autor: Eneuel Leszek Ciszewski
Getin Bank, karta i gorzkie ¿ale

"ls" 29e33928-5476-4d16-acb1-ade861e6cdb1@googlegroups.com

: Zadzwon na infolinie, powinni podac nr karty.
: A jak chcesz zastrzec karte, to wydaje mi sie,
: ze robiac to przez infolinie, nie musisz podawac nr karty.

Z Getinem dopiero zaczynam -- nie wiem, jak tam jest.
Natomiast w BZWBKKBSg nie mo¿na zastrzec inaczej jak w marmurze. :)

Zastrze¿enie telefoniczne nie ukatrupi karty a jedynie jej plastyczn±
koñcówkê, w miejsce której bank natychmiast po¶le kolejny plastyk...

Data: 2015-05-30 01:18:38
Autor: Eneuel Leszek Ciszewski
Getin Bank, karta i gorzkie ¿ale

"Eneuel Leszek Ciszewski" mk84s9$je4$1@node1.news.atman.pl

[...]

W marmurze opowiedziano mi inn± ,,wersjê wydarzeñ''...
I chyba jednak mo¿na ukatrupiæ bezmarmurowo, bo chyba
matki do marmuru nie ci±ga³em... A debetówka -- martwa...

Data: 2015-05-31 01:10:10
Autor: Krystek
Getin Bank, karta i gorzkie żale

"Eneuel Leszek Ciszewski" mk84s9$je4$1@node1.news.atman.pl

Z Getinem dopiero zaczynam -- nie wiem, jak tam jest.
Natomiast w BZWBKKBSg nie można zastrzec inaczej jak w marmurze. :)

Zastrzeżenie telefoniczne nie ukatrupi karty a jedynie jej plastyczną
końcówkę, w miejsce której bank natychmiast pośle kolejny plastyk...

W marmurze opowiedziano mi inną ,,wersję wydarzeń''...
I chyba jednak można ukatrupić bezmarmurowo, bo chyba
matki do marmuru nie ciągałem... A debetówka -- martwa...

No to może kiedyś się dało. Mnie kazali wypełniać formularz. Ten, o - <http://www.getinonline.pl/egetin2/doc/wypowiedzenie_umowy.pdf>

K.

--
http://www.krystek.art.pl/

Data: 2015-05-31 02:30:59
Autor: Eneuel Leszek Ciszewski
Getin Bank, karta i gorzkie ¿ale

"Krystek" mkdg0i$3e8$2@node1.news.atman.pl

[...]

No to mo¿e kiedy¶ siê da³o. Mnie kazali wype³niaæ formularz. Ten, o - <http://www.getinonline.pl/egetin2/doc/wypowiedzenie_umowy.pdf>

Pisa³em o wypowiedzeniu w BZWBKKBSg. Link prowadzi do formularz Getin.

Data: 2015-05-27 03:38:27
Autor: zenonka7
[...]

A nie ³atwiej po prostu zastrzec kartê przez stronê WWW?
Zastrze¿enie w 98% przypadków skoñczy siê definitywnym zamkniêciem karty. Problem mo¿e tylko byæ, je¶li w ci±gu miesi±ca koñczy siê termin starej karty. Tu szczegó³y:
http://zamknijkonto.pl/jak-zamknac-karte-do-konta-w-getin-online-open-online-getin-bank

Data: 2015-05-27 15:05:15
Autor: Krystek
W dniu 2015-05-27 12:38, zenonka7 <"!"> gmail.com pisze:
W dniu środa, 27 maja 2015 00:15:26 UTC+2 użytkownik Krystek napisał:

Karty w mieszkaniu znaleźć nie mogę (nie używałem w ogóle), w notatkach
z danymi rachunków numeru karty nie wpisałem. To może interfejs WWW do
rachunku? Loguję się a tam środkowe numery karty zagwiazdkowane.

A nie Å‚atwiej po prostu zastrzec kartÄ™ przez stronÄ™ WWW?
Zastrzeżenie w 98% przypadków skończy się definitywnym zamknięciem karty. Problem może tylko być, jeśli w ciągu miesiąca kończy się termin starej karty. Tu szczegóły:
http://zamknijkonto.pl/jak-zamknac-karte-do-konta-w-getin-online-open-online-getin-bank

Może i łatwiej, ale nie chcę by się odnawiała, bo po 1 lipca będą za wydaną kolejną kartę miesięczne opłaty.

K.

--
http://www.krystek.art.pl/

Data: 2015-05-27 16:50:15
Autor: Krystek
W dniu 2015-05-27 15:05, Krystek pisze:
[...]

No to gwoli informacji: telefonicznie nie da się wypowiedzieć umowy. Można jedynie kartę zastrzec (i ewentualnie poprosić, by w systemie odznaczyli opcję automatycznego wznawiania karty).

Trzeba wypełnić ten formularz:
<http://www.getinonline.pl/egetin2/doc/odstapienie_od_karty.pdf> i wysłać pocztą lub zostawić w placówce Getinu.

K.

--
http://www.krystek.art.pl/

Data: 2015-05-27 19:12:16
Autor: PP
W dniu 2015-05-27 o 16:50, Krystek pisze:
Trzeba wypełnić ten formularz:
<http://www.getinonline.pl/egetin2/doc/odstapienie_od_karty.pdf> i
wysłać pocztą lub zostawić w placówce Getinu.

K.

to jest odstąpienie, musisz wypełnić formularz wypowiedzenia!

Data: 2015-05-31 01:10:05
Autor: Krystek
W dniu 2015-05-27 16:50, Krystek pisze:
[...]

odznaczyli opcjÄ™ automatycznego wznawiania karty).

Trzeba wypełnić ten formularz:
<http://www.getinonline.pl/egetin2/doc/odstapienie_od_karty.pdf> i
wysłać pocztą lub zostawić w placówce Getinu.

I muszę naprostować swoją wcześniejszą wypowiedź: infolinka zeznała, że trzeba jednak wypełnić ten - <http://www.getinonline.pl/egetin2/doc/wypowiedzenie_umowy.pdf> - formularz: wypowiedzenie umowy, w którym można zaznaczyć tylko wypowiedzenie umowy o karty. Odstąpienie nie zadziała.

K.

--
http://www.krystek.art.pl/

Data: 2015-05-27 05:21:23
Autor: wiatrak
W dniu 2015-05-27 o 00:15, Krystek pisze:
[...]

A po co ci numer karty do zastrzeżenia?

Data: 2015-05-27 08:16:44
Autor: PP
[...]

ale po co do 1 czerwca? zastrzeżenie to nie wypowiedzenie ( z 30 dniowym okresem).

Getin Bank, karta i gorzkie żale