Getin Bank - kolejna zmiana TOiP od 1 pa藕dziernik a

Data: 2009-09-14 22:11:54
Autor: XYZ
Getin Bank - kolejna zmiana TOiP od 1 pa藕dziernik a
Kolejna zmiana w TOiP Getin Banku od 01.10.2009 (przysz艂a z wyci膮giem). Prowizja z tytu艂y nie dokonania wyp艂aty 艣rodk贸w awizowanych: 0,2% kwoty min. 50 z艂.

Data: 2009-09-14 22:14:57
Autor: MarcinF
XYZ wrote:
Kolejna zmiana w TOiP Getin Banku od 01.10.2009 (przysz艂a z wyci膮giem). Prowizja z tytu艂y nie dokonania wyp艂aty 艣rodk贸w awizowanych: 0,2% kwoty min. 50 z艂.

hehe, teraz jak ktos sie rozmysli to bedzie mu sie oplacalo podjechac
do oddzialu nawet taksowka w celu dokonania operacji wyplata/wplata :)

Data: 2009-09-14 22:35:22
Autor: Valdi.Pavlack
Getin Bank - kolejna zmiana TOiP od 1 pa藕dziernika
"MarcinF" news:h8m8re$km3$2nemesis.news.neostrada.pl

> [...]

hehe, teraz jak ktos sie rozmysli to bedzie mu sie oplacalo podjechac
do oddzialu nawet taksowka w celu dokonania operacji wyplata/wplata :)

:) Tak jak napisa艂em op艂ata raczej ma艂o szkodliwa. W ko艅cu niewiele os贸b
sk艂ada zam贸wienie na wi臋ksz膮 kas臋 w postaci got贸wkowej a nast臋pnie si臋 po
ni膮 nie zg艂asza w wyznaczonym dniu.

Data: 2009-09-14 22:34:12
Autor: Valdi.Pavlack
Getin Bank - kolejna zmiana TOiP od 1 pa藕dziernika
"XYZ" news:h8m82e$78o$1news.onet.pl

Kolejna zmiana w TOiP Getin Banku od 01.10.2009 (przysz艂a z wyci膮giem).
Prowizja z tytu艂y nie dokonania wyp艂aty 艣rodk贸w awizowanych: 0,2% kwoty
min. 50 z艂.

IMHO op艂ata nie szkodliwa. Z drugiej strony czy podobne zapisy ju偶 wcze艣niej
nie wyst臋powa艂y?
Po za tym - dostrzegasz w tej nowej TOiP jakie艣 niepokoj膮ce zmiany w
stosunku do tego co klientom zaserwowano z dniem 1 wrze艣nia br.?

Data: 2009-09-14 23:14:49
Autor: XYZ
W dniu 2009-09-14 22:34, Valdi.Pavlack pisze:
[...]

M贸g艂bym przysi膮c, 偶e by艂y, ale w tej tabeli obowi膮zuj膮cej od wrze艣nia nic takiego nie widz臋.

Po za tym - dostrzegasz w tej nowej TOiP jakie艣 niepokoj膮ce zmiany w
stosunku do tego co klientom zaserwowano z dniem 1 wrze艣nia br.?
Nie mog臋 sprawdzi膰, poniewa偶 jestem za granic膮 i dowiedzia艂em si臋 z domu tyle ile napisa艂em. Ale z tego co zrozumia艂em ten punkt jest wpisany na wyci膮gu, jako jedyny kt贸ry ma ulec dodaniu/zmianie. Nie do艂膮czyli pe艂nego wykazu op艂at.

Data: 2009-09-14 23:21:40
Autor: orcio
XYZ pisze:
Kolejna zmiana w TOiP Getin Banku od 01.10.2009 (przysz艂a z wyci膮giem). Prowizja z tytu艂y nie dokonania wyp艂aty 艣rodk贸w awizowanych: 0,2% kwoty min. 50 z艂.

Czy w bankowo艣ci jest tak jak w telefonii, 偶e gdy podnoszone s膮 op艂aty mo偶na powiedzie膰 good bye bez konsekwencji mimo ze cennik przewiduje kary umowne? Mam jeden e-getin do zlikwidowania w rodzinie ale na razie jest <12 miesi臋cy.

orcio

Data: 2009-09-15 06:10:37
Autor: xbartx
Getin Bank - kolejna zmiana TOiP od 1 pa糳ziernika
Dnia Mon, 14 Sep 2009 23:21:40 +0200, orcio napisa艂(a):

[...]

W艂a艣nie trwa u mnie jeden w膮tek niezaakceptowania nowego TOiP, na razie cisza ;)

Data: 2009-09-15 09:20:52
Autor: Lukasz W.
Getin Bank - kolejna zmiana TOiP od 1 pa藕dziernika
Kolejna zmiana w TOiP Getin Banku od 01.10.2009 (przysz艂a z wyci膮giem). Prowizja z tytu艂y nie dokonania wyp艂aty 艣rodk贸w awizowanych: 0,2% kwoty min. 50 z艂.

czy kto艣 z szanownych grupowicz贸w posiadaj膮cych e-getin dosta艂 listownie powiadomienie o zmianie warunk贸w od 1 wrze艣nia?
wiem 偶e posiadacze starych rachunk贸w dostaj膮 powiadomienia ale nie dowiedzia艂em si臋 w oddziale jak to jest w przypadku e-getin

jeszcze w sierpniu wystuka艂em zapytanie przez gb24 z pytaniem dlaczego nie dosta艂em 偶adnego powiadomienia i cisza
to samo zrobi艂em w oddziale
pracownica zapewnia艂a, 偶e da odpowiedz telefonicznie - narazie cisza
L.W.

Data: 2009-09-15 09:31:47
Autor: Valdi.Pavlack
Getin Bank - kolejna zmiana TOiP od 1 pa藕dziernika
"Lukasz W." news:h8nfd5$4ig$1atlantis.news.neostrada.pl

czy kto艣 z szanownych grupowicz贸w posiadaj膮cych e-getin dosta艂 listownie
powiadomienie o zmianie warunk贸w od 1 wrze艣nia?

Z tego co widz臋 po swoim 艣rodowisko znajomych oraz po tym czy czytam na
grupie nikt z e-getinowc贸w 偶adnej, nowej TOiP w formie papierowej
(listownie) nie otrzyma艂 i jak wszystkie znaki na niebie i ziemi wskazuj膮
nie otrzyma.

wiem 偶e posiadacze starych rachunk贸w dostaj膮 powiadomienia ale nie
dowiedzia艂em si臋 w oddziale jak to jest w przypadku e-getin

Bo to lepsza kasta jest :)

jeszcze w sierpniu wystuka艂em zapytanie przez gb24 z pytaniem dlaczego nie
dosta艂em 偶adnego powiadomienia i cisza
to samo zrobi艂em w oddziale
pracownica zapewnia艂a, 偶e da odpowiedz telefonicznie - narazie cisza

Zmartwi臋 Ci臋 - nie doczekasz si臋 e-maila ani telefonu, a je偶eli ju偶 to kilka
miesi臋cy po tym jak zamkniesz rachunek.
W Getinie inna forma komunikacji ni偶 dialog twarz - twarz le偶y i kwiczy,
chocia偶 i tutaj zdarzaj膮 si臋 wpadki. Ot co - takie maj膮 standardy, dodajmy
z艂e standardy.

Getin Bank - kolejna zmiana TOiP od 1 pa藕dziernik a