Getin Bank - księgowanie, a zwrot za paliwo

Data: 2013-06-01 08:22:11
Autor: cranou
Getin Bank - księgowanie, a zwrot za paliwo
W pn (27.05) dostałem z Getin kartę debetow± dla kierowców, od razu j± aktywowałem i  zatankowałem. Jednak do dzisiaj (01.06) kwota za paliwo jest tylko zablokowana, a nie zrealizowana.
Oczywi¶cie na zwrot za paliwo za maj się nie załapię?
Ile trwa księgowanie w tym banku?

pzdr,
Kranu

Data: 2013-06-01 18:18:19
Autor: sunwick
Getin Bank - księgowanie, a zwrot za paliwo
raczej sie nie zalapiesz, wczoraj tez chcialem tankowac ale wyczytalem
w regulaminie ze platnosc musi byc rozliczona i zaksiegowana w danym
miesiacu.

Ciekawe jednak czy jak otworzylem konto pare dni temu i aktywowalem
karte a nie wykonalem obrotu 300zl to mnie obciaza oplata 9,99zl za
maj??

Data: 2013-06-01 11:20:22
Autor: cranou
W dniu sobota, 1 czerwca 2013 18:18:19 UTC+2 użytkownik sunwick napisał:
[...]

Wła¶nie pytałem o to przy zakładaniu konta.
Konsultantka powiedziała, że w pierwszym miesi±cu się jest zwolnionym z opłaty miesięcznej.
Jakby co¶ to mam to nagrane - skoro oni mog± nagrywać rozmowy, to ja też :)

Data: 2013-06-01 19:49:11
Autor: Michał
Getin Bank - księgowanie, a zwrot za pal iwo
W dniu 2013-06-01 18:18, sunwick pisze:> raczej sie nie zalapiesz, wczoraj tez chcialem tankowac ale wyczytalem
> [...]
>
> Ciekawe jednak czy jak otworzylem konto pare dni temu i aktywowalem
> karte a nie wykonalem obrotu 300zl to mnie obciaza oplata 9,99zl za

Jestem w tej samej sytuacji i tez się nad tym zastanawiam ;) Szczególnie że jeszcze karty do konta nie otrzymałem...

--
pzdr,
michal

Getin Bank - księgowanie, a zwrot za paliwo