Getin Bank - ratunku - jak się uwolnić? (Kwartalny Profit)

Data: 2013-01-27 11:09:25
Autor: Getin
Getin Bank - ratunku - jak się uwolnić? (Kwartalny Profit)
Rok temu mało zorientowana w praktykach banków osoba z rodziny poszła do Getinu założyć krótkoterminową lokatę...

Oczywiście wróciła z Kwartalnym Profitem na 10 lat, podobno sprzedawca powiedział, że to tak samo jak lokata, ponieważ po roku można się wycofać. Rzeczywiście można się wycofać, z wpłaconych 7500 Getin wypłaci wtedy 4000.

Ostatnio znowu się trochę o tym mówiło, moje pytanie jest takie - czy rzeczywiście Getin zaczął uwzględniać reklamacje o bezkosztowne rozwiązanie umowy? Na co się powoływać?

Jeśli chodzi o zakaz samodzielnego chodzenia do Getinu, to już wprowadziłem ;)

Data: 2013-01-27 20:19:54
Autor: Ra
W dniu 2013-01-27 20:09, Getin pisze:
[...]

ztw jest jakiś pozew zbiorowy to raz bo znajomi też dali się wciągnać, i na blogu samcika było też coś o wygranej sprawie przeciwko getinowi, poszukaj

Data: 2013-01-27 21:46:33
Autor: T.F.
Getin Bank - ratunku - jak się uwolnić? (Kwartalny Profit)
"Getin" ...
poszła do Getinu

http://samcik.blox.pl/2013/01/Polisy-inwestycyjne-i-ludzkie-tragedie-Historia.html

--
T.F.

Getin Bank - ratunku - jak się uwolnić? (Kwartalny Profit)