Getin Bank wypowiedzenie pod jaki adres

Data: 2011-12-01 03:25:39
Autor: Główny Użytkownik
Getin Bank wypowiedzenie pod jaki adres
WItam!
Pod jaki adres wysłać wypowiedzenie umowy aby się nie wykręcili,
chodzi o umowę z  zwykłym getinbankiem
 zanim połączył się z Noble Bankiem.
Do oddziału po przejściach z wbk nie mam zamiaru iść.

Tak po za tym NIKOMU nie polecam zawierania umów z tymi złodziejami, a
juz na pewno nie na nabieranie się
na darmowe konta.

Tak przy okazji czy bank moze ustalac dowolna kwote za listy z
przypomnieniami o saldzie?
Sk. naliczyli 25 zł za zwykły list, i po dwóch tygodniach (zgodnie z
terminem pusciłem kase z podanym saldem)
wysłali kolejny ale polecony z wezwaniem do zapłaty tez za 30 w
rezutacie oplaty za te listy przerosły saldo. A te drugie 30 doliczyli
do salda w tym samym dniu w ktorym moja wpłata dotarła bezpośrednio
przed moją. Co za hujstwo.
A polecony przetrzymali tydzien od momentu sporzadzenia do momentu
wysłania (jest data na kopercie), zwykły pewnie podobnie trzymaja
huje.

Nie polecam wspolpracy z nimi.Jeszcze sie osmieszaja grozac
wypowiedzeniem rachunku. Kurwa gdybym brał kredyt i sie spoznil z
oplata spoko, ale huje wprowadzili oplaty strasza mnie i doliczaja
kwoty przewyzszajace kwote zobowiazania nieuczciwie postepujac .

P.

Getin Bank wypowiedzenie pod jaki adres