Getin Bank wysyła karty bez zgody klientów

Data: 2009-09-10 12:28:11
Autor: Sinus
Getin Bank wysyła karty bez zgody klientów
http://www.rp.pl/artykul/361062.html

Ktoś z Was otrzymał od nich kartę bez wnioskowania o nią?

--
Sinus

Data: 2009-09-10 05:45:07
Autor: Mariusz Tasarz
Getin Bank wysyła karty bez zgody klientów

Ktoś z Was otrzymał od nich kartę bez wnioskowania o nią?

tak, przyszła do domu, ale sam plastik, żeby ją zacząć używać trzeba
było iść do oddziału podpisać umowę

Data: 2009-09-10 15:13:50
Autor: Valdi.Pavlack
Getin Bank wysyła karty bez zgody klientów
"Mariusz Tasarz"

> Ktoś z Was otrzymał od nich kartę bez wnioskowania o nią?

tak, przyszła do domu, ale sam plastik, żeby ją zacząć używać trzeba
było iść do oddziału podpisać umowę

Kiedy ją dostałeś? Karta widoczna w systemie? Rezygnowałeś (wycieczka do
oddziału) czy olałeś sprawę?

Data: 2009-09-10 17:29:32
Autor: Arek
Valdi.Pavlack napisał(a) w wiadomości: ...
> [...]

było iść do oddziału podpisać umowę

Kiedy ją dostałeś? Karta widoczna w systemie? Rezygnowałeś (wycieczka do

Ja dostałem kiedyś (może na innych zasadach?). Nic *) nie zrobiłem bo i
po co. Niechby spróbowali pobrać jakąś opłatę. W artykule jest wzmianka
o regulaminie banku, że przyznanie oznacza umowę a nieaktywowanie nie
zwalnia z opłat. Tylko czy w regulaminie napisano, że przysłanie jakiegoś
zielonkawego plastiku oznacza przyznanie kredytówki?
*) po pół roku byłem akurat w oddziale i przy okazji oddałem - zima
 minęła, skrobaczka do szyb zbędna

Zresztą GB nie trzyma się własnych regulaminów. Gdyby się trzymał to
musiałby wiele ROR-ów czy rach. internetowych pozamykać z powodu braku
regularnych wpływów a tego nie robi (o czym pracownicy banku otwarcie
mówili).

Arek

Data: 2009-09-10 18:44:45
Autor: RobertS
[...]

A w reg. napisali, że bank zamyka czy może zamknąć taki "martwy" rachunek?

RobertS

Data: 2009-09-10 15:01:12
Autor: top
Sinus wrote:
http://www.rp.pl/artykul/361062.html

Ktoś z Was otrzymał od nich kartę bez wnioskowania o nią?

Ja tak dostałem kartę z BZWBK, a razem z kartą zaproszenie do oddziału w celu podpisania umowy. Z zaproszenia nie skorzystałem, a sama karta niestety słabo się nadaje na wycinanki, sprawdziłem ;).

Data: 2009-09-10 20:44:48
Autor: ls
Uzytkownik Sinus napisal:
http://www.rp.pl/artykul/361062.html
Ktoś z Was otrzymał od nich kartę bez wnioskowania o nią?

Tak - ja.
Najpierw miałem obiekcje, czy brać, ale pani przez telefon obiecała nie pobierać tych ok. 10zł/mies. (bezpieczny dom).
No więc wziąłem i przez te parę miesięcy zarobiła prawie 100zł :) (wtajemniczeni wiedzą, że chodzi o przelewy z karty np. do Eurobanku).
Trzeba tylko pamiętać o zakupach min. 100zł/miesiąc, żeby nie płacić kary.
Niestety, nie dostałem dotąd obiecanych 50zł w prezencie - chyba pójdę spytać o to do oddziału...
Reasumując: jak dotąd same korzyści.

--
pozdr.
ls

Data: 2009-09-10 21:44:43
Autor: corner
Getin Bank wysyła karty bez zgody klientów

Dziwny ten artykuł. Nie wierzę, żeby wysyłka karty była jednoznaczna z umową. ING też wysyłał karty, ale jeśli się jej nie aktywowało - nic się nie działo. W liście było napisane "Popatrz, to może być twoja nowa karta kredytowa". Więc pewnie nią jeszcze nie była.

Getin Bank wysyła karty bez zgody klientów