Getin Bank wysyła karty bez zgody klientów

Data: 2009-09-10 05:45:07
Autor: Mariusz Tasarz
Getin Bank wysyła karty bez zgody klientów

Ktoś z Was otrzymał od nich kartę bez wnioskowania o nią?

tak, przyszła do domu, ale sam plastik, żeby ją zacząć używać trzeba
było iść do oddziału podpisać umowę

Data: 2009-09-10 15:13:50
Autor: Valdi.Pavlack
Getin Bank wysyła karty bez zgody klientów
"Mariusz Tasarz"

> Ktoś z Was otrzymał od nich kartę bez wnioskowania o nią?

tak, przyszła do domu, ale sam plastik, żeby ją zacząć używać trzeba
było iść do oddziału podpisać umowę

Kiedy ją dostałeś? Karta widoczna w systemie? Rezygnowałeś (wycieczka do
oddziału) czy olałeś sprawę?

Data: 2009-09-10 17:29:32
Autor: Arek
Valdi.Pavlack napisał(a) w wiadomości: ...
> [...]

było iść do oddziału podpisać umowę

Kiedy ją dostałeś? Karta widoczna w systemie? Rezygnowałeś (wycieczka do

Ja dostałem kiedyś (może na innych zasadach?). Nic *) nie zrobiłem bo i
po co. Niechby spróbowali pobrać jakąś opłatę. W artykule jest wzmianka
o regulaminie banku, że przyznanie oznacza umowę a nieaktywowanie nie
zwalnia z opłat. Tylko czy w regulaminie napisano, że przysłanie jakiegoś
zielonkawego plastiku oznacza przyznanie kredytówki?
*) po pół roku byłem akurat w oddziale i przy okazji oddałem - zima
 minęła, skrobaczka do szyb zbędna

Zresztą GB nie trzyma się własnych regulaminów. Gdyby się trzymał to
musiałby wiele ROR-ów czy rach. internetowych pozamykać z powodu braku
regularnych wpływów a tego nie robi (o czym pracownicy banku otwarcie
mówili).

Arek

Data: 2009-09-10 18:44:45
Autor: RobertS
[...]

A w reg. napisali, że bank zamyka czy może zamknąć taki "martwy" rachunek?

RobertS

Getin Bank wysyła karty bez zgody klientów