Getin Bank wysyła karty bez zgody klientów

Data: 2009-09-10 20:44:48
Autor: ls
Getin Bank wysyła karty bez zgody klientów
Uzytkownik Sinus napisal:
http://www.rp.pl/artykul/361062.html
Ktoś z Was otrzymał od nich kartę bez wnioskowania o nią?

Tak - ja.
Najpierw miałem obiekcje, czy brać, ale pani przez telefon obiecała nie pobierać tych ok. 10zł/mies. (bezpieczny dom).
No więc wziąłem i przez te parę miesięcy zarobiła prawie 100zł :) (wtajemniczeni wiedzą, że chodzi o przelewy z karty np. do Eurobanku).
Trzeba tylko pamiętać o zakupach min. 100zł/miesiąc, żeby nie płacić kary.
Niestety, nie dostałem dotąd obiecanych 50zł w prezencie - chyba pójdę spytać o to do oddziału...
Reasumując: jak dotąd same korzyści.

--
pozdr.
ls

Getin Bank wysyła karty bez zgody klientów