Getin Gb24 nie dopuszcza do zalogowania si

Data: 2009-06-29 13:10:48
Autor: Bogdan
Getin Gb24 nie dopuszcza do zalogowania si
Prubuję dwie godziny zalogować się
Getin Gb24.
Totalna porażka, nie moge się zalogować
proces ci±gnie się w nieskończono¶ć.
Przed zalogowaniem strona do zalogowania się ładuje podobnie długo i nieskutecznie .
Pozdrawiam
Bogdan

Data: 2009-06-29 12:12:18
Autor: Jack
Bogdan <wermo@poczta.onet.pl> napisał(a):
[...]
Hmmm- byłem tam pół godziny temu, wszystko działało...

Data: 2009-06-29 06:39:00
Autor: Mariusz Tasarz
Getin Gb24 nie dopuszcza do zalogowania si

ostatnio tak maj±, pewnie zwiększone obci±żenie zwi±zane z
przeliczaniem lokat codziennych :)

Data: 2009-06-29 18:27:57
Autor: namikk
Getin Gb24 nie dopuszcza do zalogowania si
Mariusz Tasarz wrote:

ostatnio tak mają, pewnie zwiększone obciążenie związane z
przeliczaniem lokat codziennych :)

Czyli po wprowadzeniu tych lokat 1-dniowych system w GB będzie się coraz
bardziej mulił :-) heh widać,że sam pomysł tych lokat może jest niezły w
ich ofercie natomiast przystosowanie systemu do obsługi ich pozostawia
wiele do życzenia ;-) jak zawsze... no cóż to tylko ich wizytówka :-)
Wszystkie instytucje finansowe twierdzą,że mają doskonałe systemy
informatyczne a to po prostu totalna kaszana jest ;-) w większości
przypadkĂłw.

Pozdrawiam

Data: 2009-06-29 19:03:09
Autor: szary móżyn
namikk napisał:
Mariusz Tasarz wrote:

[...]

Wszystkie instytucje finansowe twierdz±,że maj± doskonałe systemy
informatyczne a to po prostu totalna kaszana jest ;-) w większo¶ci
przypadków.

My¶lę, że to tak tylko na pocz±tku. Ludzie musz± się nacieszyć codziennym sprawdzaniem jak im się nalicza 2,30. Potem się uspokoi ;)

Data: 2009-06-30 09:01:52
Autor: Valdi.Pavlack
Getin Gb24 nie dopuszcza do zalogowania si
"szary móżyn" news:0078ef9f$0$23902$c3e8da3news.astraweb.com

My¶lę, że to tak tylko na pocz±tku. Ludzie musz± się
nacieszyć codziennym sprawdzaniem jak im się nalicza 2,30.
Potem się uspokoi ;)

:)
Nie zaprzeczysz jednak, że to miłe jak codziennie do konta jest dopisywana
kasa, z której nic nie ma złodziejski rz±d ;) A jak kto¶ ma założone kilka
lokat to rado¶ć jest tym większa :)

Data: 2009-06-30 11:22:44
Autor: zlotowinfo
Getin Gb24 nie dopuszcza do zalogowania si
Użytkownik "Valdi.Pavlack" <Valdi.Pavlack@PSL.NOspam.pl> napisał w wiadomo¶ci news:h2ccgs$epb$1news.interia.pl...
[...]

szczególnie po 1004zł

ciekawe czy OF teraz dostarczy paczk± potwierdzenia lokat po 534zł :) - będzie ich trochę, wklejanie i cofanie w operze, znacznie przyspieszyło, ok. 20 sekund na lokatę

Data: 2009-06-30 11:36:46
Autor: xbartx
Getin Gb24 nie dopuszcza do zalogowania si
Dnia Tue, 30 Jun 2009 11:22:44 +0200, zlotowinfo napisał(a):

szczególnie po 1004zł

ciekawe czy OF teraz dostarczy paczką potwierdzenia lokat po 534zł :) -
będzie ich trochę, wklejanie i cofanie w operze, znacznie przyspieszyło,
ok. 20 sekund na lokatÄ™

Omijanie belkowizny to rozumiem, aby się nie dać golić wielokrotnie, ale zabawa w najlepsze zaokrąglenia jest warta kwot jakie się uzyskuje? Jeżeli chodzi o czas to trochę tego jest, bo przypuszczam, że idzie to w dziesiątki nie kiedy.

Data: 2009-06-30 15:29:07
Autor: zlotowinfo
Użytkownik "xbartx" <bart@hashzero.net> napisał w wiadomości news:h2ctce$a4s$1inews.gazeta.pl...
[...]

zabawa w najlepsze zaokrÄ…glenia jest warta kwot jakie siÄ™ uzyskuje?
JeĹĽeli chodzi o czas to trochÄ™ tego jest, bo przypuszczam, ĹĽe idzie to w
dziesiÄ…tki nie kiedy.

grosz do grosza i się uzbiera 367zł dodatkowo
za pół godziny pracy, chyba mało nie jest?
a jak mi zabraknie paru groszy to mniej boli przy likwidacji

troszkę mnie wkurzyli, pozakładałem sobie specjalnie lokatki xxx.01, xxx.02
a tu zaczęli faktycznie dodawać odsetki codziennie i cały plan w łeb...

Data: 2009-06-30 13:44:00
Autor: xbartx
Dnia Tue, 30 Jun 2009 15:29:07 +0200, zlotowinfo napisał(a):

grosz do grosza i się uzbiera 367zł dodatkowo za pół godziny pracy,
chyba mało nie jest? a jak mi zabraknie paru groszy to mniej boli przy
likwidacji

No dla takich to raczej się opłaca - jaki to jest okres czasowy rok/
miesiąc/dzień?

Data: 2009-07-01 00:12:36
Autor: zlotowinfo
Użytkownik "xbartx" <bart@hashzero.net> napisał w wiadomości news:h2d4qv$a4s$2inews.gazeta.pl...
[...]

wyszło jednak znacznie mniej, że wstyd gadać, 23zł różnicy
jednakowoĹĽ pociesza
- wyĹĽszy procent niĹĽ w getinie
- stałość procentu w okresie
- mniejszej bolesne podejmowanie wrazie potrzeby, podejmuję tyle ile potrzeba z wielokrotności 534zł

Data: 2009-07-01 10:18:42
Autor: xbartx
Getin Gb24 nie dopuszcza do zalogowania si
Dnia Wed, 01 Jul 2009 00:12:36 +0200, zlotowinfo napisał(a):

wyszło jednak znacznie mniej, że wstyd gadać, 23zł różnicy jednakowoż
pociesza
- wyĹĽszy procent niĹĽ w getinie
- stałość procentu w okresie
- mniejszej bolesne podejmowanie wrazie potrzeby, podejmujÄ™ tyle ile
potrzeba z wielokrotności 534zł

A to nie lepiej KO w EB założyć i mamy praktycznie to samo a wypłacić możemy dowolną kwotę? Ewentualnie ROR w A i wtedy to już w ogóle dostęp bankomat/karta/internet no ale mniejszy % zdecydowanie - coś za coś.

Data: 2009-07-01 13:09:24
Autor: zlotowinfo
Użytkownik "xbartx" <bart@hashzero.net> napisał w wiadomości news:h2fd62$d9j$3inews.gazeta.pl...
[...]

- niby procenty w dół nie lecą, ale mogą a ta kaska na razie się nie przyda
- KO w EB (wg. EB: RO) mam nie używam, uperdliwość tokena, dla podręcznej gotówki używam getinowej lokaty dziennej

Data: 2009-07-01 13:21:52
Autor: xbartx
Dnia Wed, 01 Jul 2009 13:09:24 +0200, zlotowinfo napisał(a):

- niby procenty w dół nie lecą, ale mogą a ta kaska na razie się nie
przyda - KO w EB (wg. EB: RO) mam nie używam, uperdliwość tokena, dla
podręcznej gotówki używam getinowej lokaty dziennej

Co do EB i tokena to zdefiniować przelew zaufany na konto domyślne i po sprawie, bo jak widać/czytać na grupie w GB, to więcej coś nie działa, niż działa ;)

Data: 2009-07-01 17:27:07
Autor: zlotowinfo
Użytkownik "xbartx" <bart@hashzero.net> napisał w wiadomości news:h2fntg$d9j$6inews.gazeta.pl...
[...]

z tokena można zrezygnować tylko w placówce
mam 30 km do EB, nie chce mi siÄ™ za bardzo

Data: 2009-06-30 18:15:13
Autor: Valdi.Pavlack
Getin Gb24 nie dopuszcza do zalogowania si
"zlotowinfo" news:h2clgk$la6$1inews.gazeta.pl

szczególnie po 1004zł

Raczej miałem na my¶li lokaty założone na maksymaln±, możliw± kwotę :)

Data: 2009-06-30 19:13:47
Autor: zlotowinfo
Getin Gb24 nie dopuszcza do zalogowania si
Użytkownik "Valdi.Pavlack" <Valdi.Pavlack@PSL.NOspam.pl> napisał w wiadomo¶ci news:h2dcs8$eao$1news.interia.pl...
"zlotowinfo" news:h2clgk$la6$1inews.gazeta.pl

szczególnie po 1004zł

Raczej miałem na my¶li lokaty założone na maksymaln±, możliw± kwotę :)

nie lubię takich, jak zrywać to trzeba cało¶ć, jednak widzę że opierałem się na openfinance, z ich lokatami niby jednodniowymi
z kapitalizacj± czy bez? zawsze pare groszy od razu dostępne

z kapitalizacj± 14000 , daje 14865,62
bez kapitalizacji 14000 , daje 14839,50
z kapitalizacj± 12*1004+1952=12*1066,13+2072,68=14866,24
bez kapitalizacji 12*1004+1952=12*1066,05+2068,80=14861,40

Data: 2009-06-29 13:45:02
Autor: Valdi.Pavlack
Getin Gb24 nie dopuszcza do zalogowania si
"Bogdan" news:h2a7jp$4s8$1atlantis.news.neostrada.pl

[wycięte]

U mnie podobnie.

Getin Gb24 nie dopuszcza do zalogowania si