Getin - Jak aktywować kartę TAN z poziomu aplikacji?

Data: 2013-01-01 06:30:13
Autor: eisenberg
Getin - Jak aktywować kartę TAN z poziomu aplikacji?
W dniu niedziela, 30 grudnia 2012 19:35:40 UTC+1 użytkownik Glaukon napisał:
Przysłali z Getinu nową kartę TAN, a w liście piszą, że aktywować można również samodzielnie "z poziomu aplikacji GB". Jak to się robi?

Informacje -> Wnioski -> Nowy wniosek i wybierasz z pola wyboru "Typ wniosku" - Aktywacja karty TAN - Kl. Indywidualny

Data: 2013-01-03 06:36:42
Autor: Glaukon
Getin - Jak aktywować kartę TAN z poziomu aplikacji?
Informacje -> Wnioski -> Nowy wniosek i wybierasz z pola wyboru "Typ wniosku" - Aktywacja karty TAN - Kl. Indywidualny

Dziękuję, sam bym tego nie znalazł. Na aktywację czekałem dwie-trzy godziny.

Data: 2015-08-09 10:36:15
Autor: kadaxmike
W dniu czwartek, 3 stycznia 2013 14:36:42 UTC użytkownik Glaukon napisał:
> Informacje -> Wnioski -> Nowy wniosek i wybierasz z pola wyboru "Typ wniosku" - Aktywacja karty TAN - Kl. Indywidualny

Dziękuję, sam bym tego nie znalazł. Na aktywację czekałem dwie-trzy godz

jaki typ wniosku.... nie ma nic takiego.... help !!!

Data: 2015-08-09 10:55:33
Autor: kadaxmike
Getin - Jak aktywować kartę TAN z poziomu aplikacji?
 help !!!

Data: 2015-08-09 12:13:30
Autor: kadaxmike