Getin Koniec karty dla kierowcow

Data: 2014-01-22 19:12:37
Autor: kowtow
Getin Koniec karty dla kierowcow
Zmiana regulaminu Karty dla kierowcow dla wszystkich
Warunki nie do przyjecia Karta i konto do likwidacji -- -

Data: 2014-01-22 23:21:51
Autor: Zbynek Ltd.
Getin Koniec karty dla kierowcow
Elo

kowtow napisał(a) :
Zmiana regulaminu Karty dla kierowcow dla wszystkich
Warunki nie do przyjecia Karta i konto do likwidacji

A Ľródło?

    Zbyszek
PGP key: 0x36A0E600

Data: 2014-01-23 06:07:48
Autor: Kamil Jońca
Getin Koniec karty dla kierowcow
"Zbynek Ltd." <sp2scf.spamstoper@poczta.onet.pl> writes:

Elo

kowtow napisał(a) :
Zmiana regulaminu Karty dla kierowcow dla wszystkich
Warunki nie do przyjecia Karta i konto do likwidacji

A Ľródło?
Domy¶lam się, że papierowy spam wyjęty dzi¶ ze skrzynki (też dostałem)
1. kwota bazowa zwiększa sie do 4.95
2. max 300 PLN rocznie
3. max 1 pln na litrze

Czy co¶ innego zmieniło się w regulaminie to nie wiem, jeszcze się nie
wzcytałem.

KJ
--
http://wolnelektury.pl/wesprzyj/teraz/

Data: 2014-01-23 11:17:54
Autor: lolekanabolek

kowtow napisał(a) :
Zmiana regulaminu Karty dla kierowcow dla wszystkich
Warunki nie do przyjecia Karta i konto do likwidacji

A źródło?
Domyślam się, że papierowy spam wyjęty dziś ze skrzynki (też dostałem)
1. kwota bazowa zwiększa sie do 4.95
2. max 300 PLN rocznie
3. max 1 pln na litrze

Czy coś innego zmieniło się w regulaminie to nie wiem, jeszcze się nie
wzcytałem.

KJ
-- http://wolnelektury.pl/wesprzyj/teraz/

dokładnie, ja czekam na premie za styczeń i Getin będzie miał o 2
 konta mniej
Marcin "lolekanabolek"

-- -- Android NewsGroup Reader-- --
http://www.piaohong.tk/newsgroup

Data: 2014-01-24 07:45:39
Autor: Zibo
W dniu czwartek, 23 stycznia 2014 11:17:54 UTC+1 użytkownik lolekanabolek napisał:
kjonca@poczta.onet.pl (Kamil Jońca) Wrote in message:

> [...]

> wzcytałem.

> -- > http://wolnelektury.pl/wesprzyj/teraz/

> dokładnie, ja czekam na premie za styczeń i Getin będzie miał o 2

-- pozdrawiam

Marcin "lolekanabolek"

-- -- Android NewsGroup Reader-- --

http://www.piaohong.tk/newsgroup

Punkt 3 (1pln) niewiele zmienia wobec punktu 2 (max 300).
Z tym wypowiedzeniem to ostrożnie, lepiej poczytać dokładnie TOIP.
Getin lubi ¶ci±gać haracz za wypowiedzenia poniżej 1 roku.

Data: 2014-01-23 11:31:34
Autor: S
W dniu 2014-01-23 06:07, Kamil Jońca pisze:
Domy¶lam się, że papierowy spam wyjęty dzi¶ ze skrzynki (też dostałem)
1. kwota bazowa zwiększa sie do 4.95

Już od grudnia tak jest.
--
-- -- -- -- -- -
Pozdrawiam

Data: 2014-01-23 11:45:42
Autor: Kamil Jońca
S <as@wp.pl> writes:

W dniu 2014-01-23 06:07, Kamil Jońca pisze:
Domy¶lam się, że papierowy spam wyjęty dzi¶ ze skrzynki (też dostałem)
1. kwota bazowa zwiększa sie do 4.95

Już od grudnia tak jest.

Dla "starej" karty dla kierowców też? To jako¶ mi to umknęło.
KJ

--
http://wolnelektury.pl/wesprzyj/teraz/

Data: 2014-01-23 12:15:48
Autor: lolekanabolek
Getin Koniec karty dla kierowcow
 kjonca@poczta.onet.pl (Kamil JoĹ„ca) Wrote in message:
S <as@wp.pl> writes:

JuĹĽ od grudnia tak jest.

Dla "starej" karty dla kierowców też? To jakoś mi to umknęło.
KJ

nic ci nie umknęło, dla starych wyżeraczy było 3.95 za paliwo. od
 lutego jednak siÄ™ skoĹ„czyĹ‚o

Data: 2014-01-23 11:35:03
Autor: S
W dniu 2014-01-22 19:12, kowtow pisze:
Zmiana regulaminu Karty dla kierowcow dla wszystkich
Warunki nie do przyjecia Karta i konto do likwidacji

Ostrożnie. Przy zakładaniu konta Getin proponuje lokatę 3M na 7%. Po jej zakończeniu można założyć kolejną na 3M 7%. Sęk w tym, że trzeba posiadać konto 2 lata. W przypadku jego likwidacji, bank ściąga część różnicy między oprocentowaniem 3% a 7% (promocja).

--
Pozdrawiam

Getin Koniec karty dla kierowcow