Getin - Kto ma konto i chce 50 zyla?

Data: 2012-07-30 13:21:20
Autor: Zibo Z
Getin - Kto ma konto i chce 50 zyla?
Getin ziemny daje stówę osobie, która namówiła inną na założenie
konta.
Jako że karta dla kierowców stała się bezpłatna czas rozstawać się z
Meritkiem i tankować za 4,99.
Planuję założyć konto. Ktoś chce być moim polecającym i podzielić się
równo stówą (dla większej pewności przydałaby się jakaś drobna
zaliczka)?

Data: 2012-07-31 08:26:42
Autor: Andrzej Kubiak
Dnia Mon, 30 Jul 2012 13:21:20 -0700 (PDT), Zibo Z napisał(a):

Planuję założyć konto. Ktoś chce być moim polecającym i podzielić się
równo stówą (dla większej pewności przydałaby się jakaś drobna
zaliczka)?

Jako chyba jedyny tutaj zadowolony z tej oferty - ja mogę :)

Podzielić się na pół po otrzymaniu nagrody - mogę, wcześniejszej zaliczki
nie będzie, bo, sorry, nie kojarzę nicka. Jeśli reflektujesz, odezwij się
na rutkowskis@interia.eu.

AK

Data: 2012-08-01 13:50:00
Autor: Matt
Getin - Kto ma konto i chce 50 zyla?
On Mon, 30 Jul 2012 22:21:20 +0200, Zibo Z <z.zibo.z@gmail.com> wrote:

Getin ziemny ...
Jako że karta dla kierowców stała się bezpłatna czas rozstawać się z
Meritkiem i tankować za 4,99.

Meritum jest korzystniejszy. Czytam na stronie Getinu, że u nich jest  limit 30 litrów paliwa na miesiąc, do tego bezpłatne bankomaty to tylko  Euronet. W Meritum jest zwrot 4% z limitem 30 zł, co jest bardziej  opłacalne, przynajmniej dla mnie (zużywam mniej więcej 100 l paliwa  miesięcznie). Ponadto wszystkie bankomaty są za darmo.

Matt

Data: 2012-08-01 13:10:09
Autor: Majka
Getin - Kto ma konto i chce 50 zyla?
Matt <matt@matt.ms> napisał(a):
Meritum jest korzystniejszy. W Meritum jest zwrot 4% z limitem 30 zł /.../

Pomijam w cytowaniu kwestie pozapaliwowe, proszę wyjasnij tylko to co dotyczy paliwa:

Getin obiecuje zwrot kosztów do 4,99.
Niedawno tankowałam jeszcze za 5,74 (ON na Shellu, jakiś czas temu). Więc zaoszczedzam 75groszy na litrze.
Limit litrów jest, to prawda, ale mogę wyrobić kartę na mamę, i będę mieć dzięki temu 2*30 litrów, a przepalam miesięcznie około 50~55 litrów ON (tankuję od razu cały bak, 65 litrów umniejszone o rezerwę).

Meritum ma dać zwrot 4%, więc przy podanej wyżej przykładowej cenie 0,04*5,74=23 grosze oszczędności.

W czym jest tańsze Meriutum od Getina, lub gdzie popełniam błąd?

Majka

Data: 2012-08-01 16:22:15
Autor: Matt
On Wed, 01 Aug 2012 15:10:09 +0200, Majka <majabezjaja@wytnij.gazeta.pl>  wrote:

[...]

Nie brałem pod uwagę wyrabiania karty dodatkowej w Getinie. Z kartą  dodatkową Getin da zarobić.

Getin korzysta ze średniej ceny paliwa 95 na paliwa.pl. Dzisiaj to jest  5,67 zł.
Getin na 1 kartę: 30 litrów * 0,68 zł zysku na litrze = 20,40 zł zysku  miesięcznie.
Meritum: 100 litrów * 5,67 zł * 4% = 22,68 zł zysku miesięcznie.

Przy jednej karcie Meritum daje więcej zarobić, co więcej są tam bezpłatne  wszystkie bankomaty, co jest dla mnie bardzo istotne.
Przy dwóch kartach w Getin zarobi się więcej, ale jest z tym więcej  kombinowania. Trzeba mieć dwie karty, pilnować i pamiętać, którą się ile  płaciło. Trzeba też korzystać z karty wystawionej nie dla siebie a dla  kogoś innego (np. Twojej mamy), a wg prawa: "Karta płatnicza może być  używana wyłącznie przez osobę, której dane identyfikacyjne zostały  umieszczone na karcie płatniczej." Płacąc kartą wystawioną na Twoją mamę  utrudniasz sobie (lub nawet uniemożliwiasz) jakiekolwiek procedury  reklamacyjne w banku.
Oczywiście, Twoje pieniądze - Twój wybór.

Matt

Data: 2012-08-01 16:28:57
Autor: Majka
Getin - Kto ma konto i chce 50 zyla?
Matt <matt@matt.ms> napisał(a):
Nie bralem pod uwage wyrabiania karty dodatkowej w Getinie.

Ok, zostawmy ten podwątek, to nieważne. I faktycznie może być uciążliwe.
Proszę wyjaśnij jeszcze taką rzecz:

Getin korzysta ze średniej ceny paliwa 95 na paliwa.pl. Dzisiaj to jest
5,67

Jesli zatankuję na stacji gdzie cena będzie niższa, niż na podanej stronie, i zapłacę tam kartą, to Getin zwróci różnice faktyczną między tańsza stacją a 4,99?
Czy może zwróci róznice między ceną z paliwa.pl a 4,99, i wtedy realna cena zakupionego paliwa po zwrocie wyjdzie jeszcze taniej niż 4,99?

Majka

Data: 2012-08-01 20:30:14
Autor: Andrzej Kubiak
Dnia Wed, 1 Aug 2012 16:28:57 +0000 (UTC), Majka napisał(a):

[...]

Żadne z powyższych :) Możesz wyliczyć rabat dzieląc cenę benzyny z
paliwa.pl przez 4,99. Czyli: na paliwa.pl benzyna jest po 5,5, dzielimy
więc: 5,5/5 (5 dla uproszczenia, żeby nie bawić się w ułamki) = 1,1.
Cokolwiek kupisz na stacji - benzyna, ON, LPG, gazeta, płyn do spryskiwaczy
- dostaniesz rabat w wysokości cena_towaru/1,1. Oczywiście do kwoty 5,5*30
na jedną kartę.

AK

Data: 2012-08-01 20:59:06
Autor: Andrzej Kubiak
Dnia Wed, 1 Aug 2012 20:30:14 +0200, Andrzej Kubiak napisał(a):

- dostaniesz rabat w wysokości cena_towaru/1,1.

Znaczy, tyle zapłacisz po uwzględnienieu rabatu :) Sorry, od drugiej nad
ranem jestem na nogach.

AK

Data: 2012-08-02 10:35:48
Autor: Matt
On Wed, 01 Aug 2012 20:30:14 +0200, Andrzej Kubiak <none@inv.invalid>  wrote:

[...]

Proponuję nie kombinować tylko po prostu przeczytać ze zrozumieniem  regulamin promocji
http://www.getinbank.pl/files/documents/Regulamin_promocji_-_Karta_debetowa_dla_kierowcw.pdf
Dział IV Nagroda.

Matt

Data: 2012-08-02 10:44:30
Autor: Andrzej Kubiak
Dnia Thu, 02 Aug 2012 10:35:48 +0200, Matt napisał(a):

Proponuję nie kombinować tylko po prostu przeczytać ze zrozumieniem  regulamin promocji

Dobra, od 32 godzin jestem na nogach i średnio kontaktuję, ale coś ci się
nie zgadza? Bo tak na moje, to w jednym akapicie streściłem dział, który
wskazałeś.

Chyba że ty czegoś w regulaminie nie załapałeś, co jest możliwe, biorąc pod
uwagę twój post z wczoraj, 16:22, ale wtedy musisz sobie powtarzać jak
mantrę tę frazę o czytaniu ze zrozumieniem.

AK

Data: 2012-08-04 13:29:59
Autor: Eneuel Leszek Ciszewski
Getin - Kto ma konto i chce 50 zyla?

"Majka" jvb9rg$i85$1@inews.gazeta.pl

W czym jest tańsze Meriutum od Getina, lub gdzie popełniam błąd?

IMO w niczym, ale z Getin bywają niezrozumiałe trudności a z Meritum
ich nie ma. Można tez mieć kartę Getin, na którą można brać 30 litów
i kartę Meritum, na którą można brać resztę.

Płacenie kartą mamy? Gorzej, gdy ja chcę płacić kartą mamy. :)

Data: 2012-08-01 14:25:52
Autor: Zibo Z
On 1 Sie, 13:50, Matt <m...@matt.ms> wrote:
On Mon, 30 Jul 2012 22:21:20 +0200, Zibo Z <z.zib...@gmail.com> wrote:
> Getin ziemny ...
> Jako że karta dla kierowców stała się bezpłatna czas rozstawać się z
> Meritkiem i tankować za 4,99.

Meritum jest korzystniejszy.
Rozumiem, że stwierdzasz fakt nie rozpatrując różnych sytuacji.
Dla mnie na pewno nie jest korzystniejszy bo zużywam miesięcznie mniej
niż 50l
Mogę kupić drugą kartę na żonę i ona może nią płacić na stacjach (nie
ma przepisu że płacić musi osoba tankująca :) )
Poza tym można sobie wyrobić kartę na matkę, babkę, prababkę...
zwłaszcza jeśli każde założenie to 100 zł do kieszeni
No i fakt że karta jest darmowa (kiedyś tak nie było, a teraz zmienili
stąd moje zainteresowanie tą ofertą), a Meritek wymaga 200 zł
miesięcznie co przy równoczesnym wyrabianiu BGŻ-etem 300 zł i
niektórych miesiącach bezsamochodowych w moim przypadku też było
niewygodne.
Wiadomo dochodzi też kwestia na ile Getin jest wiarygodny i jak długo
pociągnie tę promocję.
Co do Twojego przypadku to i tak Meritek nie jest najkorzystniejszą
opcją - tylko połączenie Getina i Meritka (30 l na getinie reszta na
Meritku) ale pewnie nie chce Ci się latać do marmuru, tudzież nosić w
portfelu dodatkowej karty.  Zatem jak napisałeś wcześniej Twoje
pieniądze - Twój wybór.