Getin Noble - info o windykacji dla posiadaczy lokat

Data: 2010-02-26 08:57:40
Autor: Marcin
Getin Noble - info o windykacji dla posiadaczy lokat
Witam

Jakis czas temu mialem w Noble Banku (przez Open Finance) lokaty.
Lokaty juz sie skonczyly i pieniedze wrocily z powrotem.
Wczoraj przychodzi poczta tradycyjna list od Getin Noble Bank
a w nim informacja o kosztach windykacji. W pierwszej chwili
pomyslalem, ze moze mi cos za duzo wyplacili i teraz chca
to odzyskac :) Ale okazuje sie, ze inni ktorzy mieli tez
lokaty w Noble/Open Finance dostali takie samo info.
Wydaje sie to troche dziwne zeby wysylac do osob, ktore
kiedys mialy lokaty w banku informacje o windykacji.
Tez takie info dostaliscie i co o tym sadzicie?

Pozdrawiam,
Marcin

Data: 2010-02-26 08:58:44
Autor: Valdi
Getin Noble - info o windykacji dla posiadaczy lokat
"Marcin" news:hm7utl$ep0$1inews.gazeta.pl

a co konkretnie pisze w tym liście?

Data: 2010-02-27 09:21:46
Autor: krakson
Getin Noble - info o windykacji dla posiadaczy lokat

[cytat]
Wczoraj przychodzi poczta tradycyjna list od Getin Noble Bank
a w nim informacja o kosztach windykacji.
[/cytat]

Możesz rozwinąć temat ? Wczoraj właśnie założyłem u nich lokatę via Internet.

Data: 2010-03-01 12:41:22
Autor: ikarek
Getin Noble - info o windykacji dla posiadaczy lokat
Użytkownik "krakson" <krakson@WYTNIJ_TOvp.pl> napisał w wiadomości news:hmao7a$45l$1z-news.wcss.wroc.pl...

[cytat]
Wczoraj przychodzi poczta tradycyjna list od Getin Noble Bank
a w nim informacja o kosztach windykacji.
[/cytat]

Możesz rozwinąć temat ? Wczoraj właśnie założyłem u nich lokatę via Internet.

To nic, zwykła aktualizacja tabeli opłat, którą zapewne
wysyłali hurtowo do wszystkich klientów, bez wdawania
się w analizy, czy dana osoba ma tylko lokaty, czy może
również kk albo zwykłe konto.

Data: 2010-03-09 18:06:46
Autor: Marcin

W dniu 2010-03-01 12:41, ikarek pisze:

To nic, zwykła aktualizacja tabeli opłat, którą zapewne
wysyłali hurtowo do wszystkich klientów, bez wdawania
się w analizy, czy dana osoba ma tylko lokaty, czy może
również kk albo zwykłe konto.

Szersze info:
http://prnews.pl/aktualnosci/windykator-z-getin-noble-puka-do-drzwi-wlascicieli-lokat-49498.html

Pozdrawiam,
Marcin

Getin Noble - info o windykacji dla posiadaczy lokat