Getin Noble-lokaty?

Data: 2010-01-30 01:25:14
Autor: Krzysztof
Getin Noble-lokaty?
Jaki jest sens sprzedawania 'lepszych' lokat przez Open zamiast np. w koncie internetowym w dawnym czystym Getinie?
Majac konto internetowe w Getinie nie mozna otwierac np. lokat optymalnych, ktore w pokretny sposob musza byc sprzedawane przez Open?
Jakies pomysly na wyjasnienie tej sytuacji? Bank powinien popracowac nad ujednoliceniem oferty dla indywidualnych, bo nie bardzo rozumiem dlaczego nie wykorzystuje systemu transakcyjnego do przedazy ciekawych produktow. Kupowanie lokat przez www jest zawsze mniej funkcjonalne od zalatwiania tego przez system transakcyjny.

Data: 2010-01-30 09:05:35
Autor: JanKo
Getin Noble-lokaty?
Agent Krzysztof nadaje:
Jaki jest sens sprzedawania 'lepszych' lokat przez Open

Bo sprzedawanie "gorszych" jest bez sensu.

zamiast np. w
koncie internetowym w dawnym czystym Getinie?

By ściągnąć pieniądze od tych którzy nie widzą potrzeby zakładania konta w Getinie. Od tych którzy widzą, Getin pieniądze już ściągnął.

Data: 2010-01-30 09:30:22
Autor: Valdi
Getin Noble-lokaty?
"Krzysztof" news:hjvu9b$7mb$1news2.ipartners.pl

Kupowanie lokat przez www jest zawsze mniej funkcjonalne od zalatwiania
tego
przez system transakcyjny.

nie przesadzasz?

Data: 2010-01-30 17:17:20
Autor: Krzysztof
Getin Noble-lokaty?

"Valdi" <Valdi@valdi.pl> wrote in message news:hk0pcl$8dn$1news.interia.pl...
[...]

Mozesz ustawic sobie  odnawianie lokat bez odsetek w Open?
Wiekszosc operacji, ktore moglbys zrobic sam musisz robic przez czlowieka. Nie po to banki budowaly rozbudowane systemy transakcyjne, zeby np lokaty sprzedawac jakims 'polsrodkiem' do podgladu przez net. Jest to oczywiscie sposob na dotarcie do klienta, ktory nie posiada konta, ale nie ma zadnych przeszkod, zeby podobne produkty oferowac dla klientow internetowych, ktorych bank ma.
Generalnie jak bank pozyska klienta, to chyba stara sie z tego cos wycisnac, jezeli ma konto dla danej osoby, to nie odsyla go w inne miejsce do zalozenia 'lepszych' lokat w tym samym banku. Wg mnie to bardzo pokrecona filozofia.
Podobnie, pytalem sie kiedys dysponenta dlaczego Getin nie obsluguje lokat walutowych przez system transakcyjny? Wyszlo na to, ze bezpieczniej jest w placowce, tzn. jak mam to rozumiec; ze lokaty w PLN w systemie transakcyjnym sa mniej bezpieczne? Lepiej wole klikac w systemie np. Aliora i zakldac sobie lokaty walutowe niz jezdzic kazdorazowo do Getina, zeby np. zmienic termin lokaty. Generalnie, dziwna filozofia tego banku mnie nie dziwi odnosnie lokat w Open, bo widac ten typ tak ma.

Data: 2010-01-30 17:59:58
Autor: Valdi
Getin Noble-lokaty?
"Krzysztof" news:hk1m2i$159g$1news2.ipartners.pl

Mozesz ustawic sobie  odnawianie lokat bez odsetek w Open?
Wiekszosc operacji, ktore moglbys zrobic sam musisz robic przez czlowieka.

Moge, ale tak jak napisales musze to zrobic przez jakiegos ludka a nie
samodzielnie - przynajmniej do marca :)

Data: 2010-01-31 01:14:19
Autor: Mariusz Tasarz
Getin Noble-lokaty?
http://www.depozyty.getinbank.pl/oprocentowanie.html

    *  Lokata imienna
    * Oprocentowanie stałe
    * Zawierana na okres 3, 5, 6 lub 12 miesięcy
    * Przedłużenie lokaty na okres następny nie wymaga dyspozycji i
następuje automatycznie, na warunkach standardowej lokaty o stałym
oprocentowaniu
    * Minimalna kwota lokaty wynosi 500 zł (dla lokat internetowych
zakładanych przez GB24 - 1 000 zł)

max 6% obelkowane

Data: 2010-01-31 11:50:18
Autor: Krzysztof
Getin Noble-lokaty?

"Mariusz Tasarz" <m.tasarz@gmail.com> wrote in message news:ad7d7122-c13f-4856-add1-1f651ad00d9be37g2000yqn.googlegroups.com...
[...]

Tak, ale to oferta tego 'gorszego' Getin Noble Banku, bo ten sprzedawany przez Open ma lepsze waunki. Ten typ tak ma, ten sam bank a procenty zaleza do, do ktorego oddzialu przelewasz srodki, bo teraz to bank roznych ofert a polaczenie jest tylko dla BFG i nadzoru.

Data: 2010-01-31 12:32:07
Autor: Valdi
Getin Noble-lokaty?
"Krzysztof" news:hk3n9b$259b$1news2.ipartners.pl

Ten typ tak ma, ten sam bank a procenty zaleza
do, do ktorego oddzialu przelewasz srodki, bo teraz to bank roznych ofert
polaczenie jest tylko dla BFG i nadzoru.

Coś mi w główce kołata, że to ma się zmienić. Bodajże kilka tygodni temu
oglądałem na bankier.pl wywiad z prezesem Noble/Getin Banku, który
zapowiadał że w segmencie, o którym dyskutujemy szykowane są zmiany. Co z
tego wyjdzie - zobaczymy.
Zaś co do lokat OF - w marcu szykuje się jakaś większa modyfikacja systemu.
Podobno (powtarzam - podobno) ma być w przypadku opcji przedłużania lokat
opcja wklepania kwoty jaka ma zostać przedłużona. Co do reszty - trzeba
czekać.

Data: 2010-01-31 19:52:21
Autor: Krzysztof
Getin Noble-lokaty?

"Valdi" <Valdi@valdi.pl> wrote in message news:hk3oii$b4e$4news.interia.pl...
[...]

wiesz, trudno mi zrozumiec ich strategie, ale w grupie Getin Holding potworzyli mase spolek, moze celowo.
Po co zmieniac i kombinowac nad nowym systemem, skoro maja GB24 i moga bezproblemowo sprzedawac lokaty internetowe przez ten system.
Podobnie robi czyba pocztowy, ma sklep z lokatami dla tych co konta nie maja, ale te same produkty oferuje juz klientom, ktorych ma.
Wystarczy sklep z lokatami na stronie Getina i ten caly Open nie jest nikomu do tych lokat potrzebny.

Data: 2010-01-31 19:59:09
Autor: Valdi
Getin Noble-lokaty?
"Krzysztof" news:hk4jh6$2j4p$1news2.ipartners.pl

[...]

Może tutaj znajdziesz część odpowiedzi na nutujące Ciebie kwestie.
http://bankier.tv/video/Noble-laczy-sie-z-Getinem-50310.html

Pozdrawiam.

Data: 2010-01-31 20:42:30
Autor: Krzysztof
Getin Noble-lokaty?

"Valdi" <Valdi@valdi.pl> wrote in message news:hk4ib5$eek$1news.interia.pl...
[...]

Trzeba czekac. Prezes mowi -Noble (Open) nie konkuruje na tym samym rynku z Getinem. Czym jest w takim razie sprzedaz lokat dla tej samej grupy klientow detalicznych? Banki dzialaja na tym samym IT, to nalezy w koncu oczekiwac tych samych produktow. Wyobrazmy sobie, mam konto internetowe w Getinie i zeby miec lepiej oprocentowane lokaty przelewam do innego oddzialu Getina (Noble) i jeszcze dodatkowo musze korzystac z posrednika, nikt mi nie powie, ze to jest jakies ulatwienie dla klienta i nie jest to jakas 'wewnetrzna' konkurencja.

Data: 2010-01-31 21:26:19
Autor: Valdi
Getin Noble-lokaty?
"Krzysztof" news:hk4mfb$2kj7$1news2.ipartners.pl

Trzeba czekac. Prezes mowi -Noble (Open) nie konkuruje na tym samym rynku
Getinem. Czym jest w takim razie sprzedaz lokat dla tej samej grupy
klientow
detalicznych?

To samo można powiedzieć o KK...

Banki dzialaja na tym samym IT, to nalezy w koncu oczekiwac
tych samych produktow.

No można, ale z drugiej strony czy dla Ciebie jest to aż tak wiele
utrudnienie, że zakładasz lokaty przez OF a nie bezpośrednio z poziomu
serwisu transakcyjnego w getinie? Przy założeniu, że w najbliższym czasie
dadzą możliwość ustalania kwoty na jaką planujemy przedłużyć lokatę itp. to
IMHO sama obsługa lokat nie będzie jakoś specialnie się różniła od tego jak
bym je np. zakładać z poziomu konta w getinie.
Osobiście uważam, że taka forma sprzedaży ma za zadanie przyciągnięcie do
siebie większej ilości klientów - szczególnie tych, którzy konta ww.
podmiocie nie mają, nie chcą mieć itp. Jak widać takie działanie się
sprawdza. A jak ktoś z klientów getina będzie chciał dostać lepszy procent
to zapewne zrobi przelew do "OF" i po sprawie ;)

[...]

Ułatwienie dla klienta raczej żadne a ta konkurencja... hmm jak by nie
patrzeć to wszystko zostaje w rodzinie :)

Data: 2010-01-31 22:56:28
Autor: beznick
Getin Noble-lokaty?

Użytkownik "Krzysztof" <onkris2@poczta.onet.pl> napisał w wiadomości
(Noble) i jeszcze dodatkowo musze korzystac z posrednika, nikt mi nie
powie, ze to jest jakies ulatwienie dla klienta i nie jest to jakas
'wewnetrzna'

Po coś to wymyślili, by nowym wydawało sie, że to rózne instytucje, że
siakaś konkurencja jest.
Noble,gettin,open... zysk płynie do tej samej kabzy

Data: 2010-01-30 11:57:57
Autor: kuba
Getin Noble-lokaty?
W dniu 2010-01-30 01:25, Krzysztof pisze:
[...]

Byles kiedys w placowce Getinu?
Zauwazyles kto stanowi 90 % klientow?

Data: 2010-01-30 12:47:57
Autor: Ranger
Getin Noble-lokaty?
kuba pisze:

Byles kiedys w placowce Getinu?
Zauwazyles kto stanowi 90 % klientow?

Kurde jeszcze nie by?em, kto tam przychodzi?
:)begin:vcard
fn:Ranger
n:;Ranger
email;internet:news@finaro.pl
x-mozilla-html:TRUE
version:2.1
end:vcard

Data: 2010-01-30 12:56:42
Autor: kuba
Getin Noble-lokaty?
W dniu 2010-01-30 12:47, Ranger pisze:
kuba pisze:

Byles kiedys w placowce Getinu?
Zauwazyles kto stanowi 90 % klientow?

Kurde jeszcze nie by?em, kto tam przychodzi?
:)

Wiekszosc to ludzie po 60-tce.
I jakos dziwnie sie sklada ze bedac ostatnio w dwoch placowkach nigdzie nie widac wydrukowanych tabel z oprocentowaniem lokat.
Przypadek?
Nie sadze,bo siedzac chwilke slyszalem ze co drugi klient pytal "a co mi pan/i proponuje.

Data: 2010-01-30 16:59:14
Autor: Krzysztof
Getin Noble-lokaty?

kuba pisze:

[...]

Tak, ale moje pytanie dotyczylo sprzedazy przez internet. Jezeli starsi ludzie nie uzywaja internetu, to lokaty powiedzmy 'internetowe' nie dotyczylyby placowek. Getin ma rozroznienie na lokaty sprzedawane przez net, ale sa one 'gorszego' typu niz te oferowane przez Open.

Data: 2010-01-31 12:38:53
Autor: zlotowinfo
Getin Noble-lokaty?
Uzytkownik "kuba" <kuba@ka.onet.pl> napisal w wiadomosci news:hk13bp$ob3$1news.onet.pl...
Byles kiedys w placowce Getinu?
Zauwazyles kto stanowi 90 % klientow?

u mnie to juz prawie nikt, niedouczona obsluga to sprawila
czuje ze jak teraz eurobank jest w lepszej niz oni lokalizacji
to przyjdzie im placówke zamknac

Data: 2010-01-30 12:33:34
Autor: MarcinF
Getin Noble-lokaty?
Krzysztof wrote:
Jaki jest sens sprzedawania 'lepszych' lokat przez Open zamiast np. w koncie internetowym w dawnym czystym Getinie?

byc moze gdyby "lepsze" lokaty byly w banku to "lepszy" klient nie przyszedlby do open,
a moze wlasnie o taki podzial klientow chodzi

Getin Noble-lokaty?