Getin Noble-lokaty?

Data: 2010-01-30 11:57:57
Autor: kuba
Getin Noble-lokaty?
W dniu 2010-01-30 01:25, Krzysztof pisze:
Jaki jest sens sprzedawania 'lepszych' lokat przez Open zamiast np. w
koncie internetowym w dawnym czystym Getinie?
Majac konto internetowe w Getinie nie mozna otwierac np. lokat
optymalnych, ktore w pokretny sposob musza byc sprzedawane przez Open?
Jakies pomysly na wyjasnienie tej sytuacji? Bank powinien popracowac nad
ujednoliceniem oferty dla indywidualnych, bo nie bardzo rozumiem
dlaczego nie wykorzystuje systemu transakcyjnego do przedazy ciekawych
produktow. Kupowanie lokat przez www jest zawsze mniej funkcjonalne od
zalatwiania tego przez system transakcyjny.

Byles kiedys w placowce Getinu?
Zauwazyles kto stanowi 90 % klientow?

Data: 2010-01-30 12:47:57
Autor: Ranger
Getin Noble-lokaty?
kuba pisze:

Byles kiedys w placowce Getinu?
Zauwazyles kto stanowi 90 % klientow?

Kurde jeszcze nie by?em, kto tam przychodzi?
:)begin:vcard
fn:Ranger
n:;Ranger
email;internet:news@finaro.pl
x-mozilla-html:TRUE
version:2.1
end:vcard

Data: 2010-01-30 12:56:42
Autor: kuba
Getin Noble-lokaty?
W dniu 2010-01-30 12:47, Ranger pisze:
kuba pisze:

Byles kiedys w placowce Getinu?
Zauwazyles kto stanowi 90 % klientow?

Kurde jeszcze nie by?em, kto tam przychodzi?
:)

Wiekszosc to ludzie po 60-tce.
I jakos dziwnie sie sklada ze bedac ostatnio w dwoch placowkach nigdzie nie widac wydrukowanych tabel z oprocentowaniem lokat.
Przypadek?
Nie sadze,bo siedzac chwilke slyszalem ze co drugi klient pytal "a co mi pan/i proponuje.

Data: 2010-01-30 16:59:14
Autor: Krzysztof
Getin Noble-lokaty?

kuba pisze:

[...]

Tak, ale moje pytanie dotyczylo sprzedazy przez internet. Jezeli starsi ludzie nie uzywaja internetu, to lokaty powiedzmy 'internetowe' nie dotyczylyby placowek. Getin ma rozroznienie na lokaty sprzedawane przez net, ale sa one 'gorszego' typu niz te oferowane przez Open.

Data: 2010-01-31 12:38:53
Autor: zlotowinfo
Getin Noble-lokaty?
Uzytkownik "kuba" <kuba@ka.onet.pl> napisal w wiadomosci news:hk13bp$ob3$1news.onet.pl...
Byles kiedys w placowce Getinu?
Zauwazyles kto stanowi 90 % klientow?

u mnie to juz prawie nikt, niedouczona obsluga to sprawila
czuje ze jak teraz eurobank jest w lepszej niz oni lokalizacji
to przyjdzie im placówke zamknac

Getin Noble-lokaty?