Data: 2013-03-04 14:29:21 | |
Autor: Waldek | |
Getin Online - Kpina a nie BANK | |
Od rana "bumerangi" nie wróciły na r-ki i wisza jako kwota zablokowana
w związku z czym nie ma mozliwości zadysponowania własnymi srodkami. Infolinia twierdzi ze problem jest im znany i pracuja na tym - LOL jednak aby zlecenie wyszlo dzisiaj dyspozycja musi byc zlozona do 14:30 - zostalo 10 minut ... To dopiero sa jaja robione z klientow :] Czekam niecierpliwie na "dobiegniecie" okresu wypowiedzenia .... |
|
Data: 2013-03-04 06:51:48 | |
Autor: eisenberg | |
Getin Online - Kpina a nie BANK | |
W dniu poniedziałek, 4 marca 2013 14:29:21 UTC+1 użytkownik Waldek napisał:
Od rana "bumerangi" nie wróciły na r-ki i wisza jako kwota zablokowana Ciekawe. Dziś rano odnowiłem bumerangi bez problemów. Chyba że kłopoty z systemem zaczęły się później, tzn. po 8 - 8.30 rano |
|
Data: 2013-03-04 17:32:09 | |
Autor: RobertS | |
Getin Online - Kpina a nie BANK | |
dokładnie, bumerangi dzisiejsze ruszyły zgodnie z planem -- pozdrawiam RobertS |
|
Data: 2013-03-04 19:08:28 | |
Autor: Waldek | |
Getin Online - Kpina a nie BANK | |
W dniu 2013-03-04 17:32, RobertS pisze:
Blokada zjęta i środki wróciły - tylko kij z tego jak już dziś nie wyjdą zaś próba założenia kolejnego bumeranga kończy się komunikatem (19:07) - SPRÓBUJ PONOWNIE ZA CHWILE :))) Wyrzygać się tylko na taki Bank .... |
|
Data: 2013-03-05 00:21:43 | |
Autor: wromek | |
Getin Online - Kpina a nie BANK | |
Blokada zjęta i środki wróciły - tylko kij z tego jak już dziś nie wyjdą moze chciales zalozyc zbyt duza lokate ;) -- pozdrawiam, wromek |
|
Data: 2013-03-05 10:55:16 | |
Autor: Waldek | |
Getin Online - Kpina a nie BANK | |
Użytkownik "wromek" <wromek@...gmail.com> napisał w wiadomości news:kh3a9h$eqb$1node2.news.atman.pl... Blokada zjęta i środki wróciły - tylko kij z tego jak już dziś nie wyjdą 1.74 - belka, nie warta nerwów jakie trzeba stracic obcując z tym bankiem ;) |
|
Data: 2013-03-05 07:30:35 | |
Autor: michał | |
Getin Online - Kpina a nie BANK | |
w tym banku panuje bałagan, ostatnio płaciłem przybliżeniowo za zakupy i mi trzy razy naliczyło transakcję. Napisałem info o tym w formularzu kontaktowym ( dodzwonić się nie mogłem) i dostałem po tygodniu odpowiedź, że mam wysłać formularz reklamacji pocztą. Teraz drukowanie, wycieczka na pocztę i strata 3,8 zł. Jakby nie można było tego inaczej załatwić...
|