Getin Online Lokata ¦wi±teczna

Data: 2012-01-04 22:23:05
Autor: Damian News
Getin Online Lokata ¦wi±teczna
Hej,

Czy aktualna lokata Sylwestrowa (5 miesiêcy) ma takie same warunki % jak poprzednia 5 miesiêczna Lokata ¦wi±teczna. Mam za³o¿one kilka lokat w systemie i teraz nie wiem jakie by³y warunki a karty produktu sobie nie zapisa³em.

Kto¶ pamiêta lub wie sk±d mo¿na ¶ci±gn±æ kartê produktu Lokata ¦wi±teczna.

Pozdrawiam
Damian

Data: 2012-01-10 22:13:27
Autor: Ebald
Getin Online Lokata ¦wi±teczna
W dniu 2012-01-04 22:23, Damian News pisze:
Hej,
..

Kto¶ pamiêta lub wie sk±d mo¿na ¶ci±gn±æ kartê produktu Lokata ¦wi±teczna.

Mówisz (piszesz) masz :)

http://getinonline.pl/egetin/doc/lokata_swiateczna.pdf

Pozdrawiam Ebald

Data: 2012-01-11 09:53:24
Autor: SQLwiel
Getin Online Lokata ÅšwiÄ…teczna (A w IB?)
W dniu 2012-01-10 22:13, Ebald pisze:
W dniu 2012-01-04 22:23, Damian News pisze:
Hej,
.

Ktoś pamięta lub wie skąd można ściągnąć kartę produktu Lokata
ÅšwiÄ…teczna.

Mówisz (piszesz) masz :)

http://getinonline.pl/egetin/doc/lokata_swiateczna.pdf

Pozdrawiam Ebald

.... a przypomni ktoś na jaki nominalny % była zakładana Świąteczna 4M w IB i czy ktoś sprawdził ich "przewidywaną kwotę odsetek" czy się z tym zgadza i czy uwzględnia kapitalizację?

Wniosek - zapisywać skrinszoty, karty produktu i archiwować :(, bo potem, to szukaj wiatru w polu.

--
Tnx. SQLwiel.

Getin Online Lokata ¦wi±teczna