Getin Online - Lokata Urodzinowa

Data: 2011-10-24 22:04:53
Autor: Damian News
Getin Online - Lokata Urodzinowa
Witam,

Lokate tę bedzie można zerwać bez utraty odsetek, (pod warunkiem zgłoszenia tego faktu minimum
1 miesiąc wcześniej) ale czy potrącą sobie 1 zł które doją przy założyniu lokaty ?

Damian

Data: 2011-10-25 17:57:20
Autor: maciek
"Damian News" <bezznaczenia@poczta.onet.pl> wrote in message news:j84gd6$h3i$1news.onet.pl...
Witam,

Lokate tę bedzie można zerwać bez utraty odsetek, (pod warunkiem zgłoszenia tego faktu minimum
1 miesiąc wcześniej) ale czy potrącą sobie 1 zł które doją przy założyniu lokaty ?

Na pytanie zadane przez ich stronkę przyszła odpowiedź, że tak.

Pozdrawiam serdecznie
maciek

Data: 2011-10-26 23:18:29
Autor: Zibo Z
Getin Online - Lokata Urodzinowa
On 26 Paź, 17:48, "Damian News" <bezznacze...@poczta.onet.pl> wrote:
Witam,

> Na pytanie zadane przez ich stronkę przyszła odpowiedź, że tak.

No to kicha

A mnie napisali na odwrót - że nie potrącają złotówki

Data: 2011-10-27 18:34:51
Autor: maciek
"Zibo Z" <z.zibo.z@gmail.com> wrote in message news:29c26538-5a9c-44d8-9b6d-3fd48f00a827c1g2000vbw.googlegroups.com...
A mnie napisali na odwrót - że nie potrącają złotówki

Jak widać sami nie wiedzą co i jak. Niestety nie znalazłem na stronie informacji, która by to rozstrzygała w jedną albo drugą stronę.

maciek

Getin Online - Lokata Urodzinowa