Getin Online - dane do logowania

Data: 2012-02-14 18:19:18
Autor: darkblue
Getin Online - dane do logowania
.... takie małe pytanko...
Kiedyś otwierałem "lokatę na start" w Getin Online.
W związku z tym dostałem dane do logowania (L/P).
Lokaty zapadły, ja przez jakiś czas nie używałem L/P.
Dziś chciałem założyć lokatę walentynkową.
Nie chciało mi się wypełniać wniosku o nowa lokatę swoimi danymi, pomyślałem, ze szybciej będzie założyć taką lokatę spod Getin Online.
Tymczasem nie mogę sie zalogować na uprzednio otrzymany L/P.
Sprawdzałem na 2 profilach (swoim i żony). Żaden nie wchodzi.
Czy mam rozumieć, ze po zapadnięciu lokat dane do logowania L/P zostały skasowane?
Czy to również oznacza, że nie jestem już ich "klientem" i mógłbym założyć wcześniej kolejne "lokaty na start"?
Brak mi logiki i konsekwencji w działaniu Getin Banku.

Data: 2012-02-14 22:48:42
Autor: BI
Getin Online - dane do logowania
Mój profil utworzony w GO po założeniu "lokaty na start" pozostał
czynny i kilka tygodni później zakładałem tam kolejne lokaty
korzystając z posiadanego loginu i hasła. Co więcej nie dało się
złożyć żadnego nowego zewnętrznego wniosku o lokatę na moje dane jeśli
nie odbywało się to poprzez udostępniony system transakcyjny, który
czynny jest do tej pory. Ubocznym skutkiem tego była niemożność
otwarcia kolejnych lokat na start (teraz można 10szt., kiedyś tylko
jedną) co udawało się niektórym klientom, jak czytałem na forum
mBanku. W tym przypadku jeśli dane byłyby już "wykasowane" z GO być
może dałoby się założyć nowe lokaty na start, znacznie lepiej
oprocentowane niż walentynkowa.

Data: 2012-02-14 23:15:13
Autor: BI
Getin Online - dane do logowania
Uzupełniam:
jak widać na stronie GO, "na start" też pozostała już tylko jedna, a
oproc. spadło do 6,5%.

Getin Online - dane do logowania