Getin Online dzwoni i proponuje ...

Data: 2013-02-12 15:40:14
Autor: Krystek
Getin Online dzwoni i proponuje ...
Dzisiaj się do mnie dobijali. Z ofertami: lokaty na 8% i konto oszczędnościowe na 10%. Namawiali też na wizytę u brokera. Powiedziałem, że muszę się zastanowić ;)

Konto już wylookałem na ich stronie. To jest to - <http://www.getinonline.pl/konto-z-lokata>

A lokaty na 8% nie widzę. Bo 7-procentowa Lokata na Start jest dla tych, którzy jeszcze do tej pory nie zakładali jej w Getinie.

K.

--
http://www.krystek.art.pl/

Data: 2013-02-12 21:04:36
Autor: RobertS
Getin Online dzwoni i proponuje ...

Dzisiaj siÄ™ do mnie dobijali. Z ofertami: lokaty na 8% i konto
oszczędnościowe na 10%. Namawiali też na wizytę u brokera. Powiedziałem,
że muszę się zastanowić ;)

Konto już wylookałem na ich stronie. To jest to -
<http://www.getinonline.pl/konto-z-lokata>

A lokaty na 8% nie widzÄ™. Bo 7-procentowa Lokata na Start jest dla tych,
którzy jeszcze do tej pory nie zakładali jej w Getinie.

K.

te 8% to nie lokata tylko konto oszczędnościowe, może znajdziesz w necie "family saver" ;-)

w skrĂłcie:
jak zasilisz konto określoną kwotą i wydasz ileś kartą to masz możliwość przelewu na konto X kwoty Y

wariant najniĹĽszy
wpływa na konto min. 1000 zł
obrót kartą 500 zł
na konto 8% możesz przelać 25 zł miesięcznie
oprocentowanie gwarantowane przez 5 lat

w zamyśle banku to możliwość regularnego oszczędzania BEZ opłat likwidacyjnych oraz ryzyka

zainteresowany?
mogę takie konto korespondencyjnie założyć ;-)

RobertS

Data: 2013-02-12 21:20:22
Autor: Krystek
W dniu 2013-02-12 21:04, RobertS pisze:

[...]

[ciach]

Dzięki. Poczytałem - <http://www.bankier.pl/wiadomosc/Family-Saver-czyli-jak-uwiazac-klienta-ROR-em-na-5-lat-2748117.html> i to nie dla mnie.

K.

--
http://www.krystek.art.pl/

Data: 2013-02-13 09:16:26
Autor: Waldek

Użytkownik "Krystek" <spamtrap@krystek.art.pl> napisał w wiadomości news:kfe866$m5b$1node1.news.atman.pl...

Dzięki. Poczytałem - <http://www.bankier.pl/wiadomosc/Family-Saver-czyli-jak-uwiazac-klienta-ROR-em-na-5-lat-2748117.html> i to nie dla mnie.

I słusznie (imo) - 5 lat to juz w tym wypadku recydywa ;)

Właśnie przeprowadzam żonki rozwód z GOL-em
/swobodne z prezentem / bo prezent dawno skonsumowany
okres promocji zakonczony, ale zobowiazania pozostały
choćby wydatkowania kartą - bez żadnego pozytku ;)

Gdyby im zalezalo na zatrzymaniu w sumie dobrego klienta
(historia lokat) to sami powinni zaproponowac zmiane konta
na całkowicie swobodne - no ale tak to juz jest ze chytry 2x traci ;)

Pozdrawiam

Data: 2013-02-13 00:30:42
Autor: Kris
W dniu ¶roda, 13 lutego 2013 09:16:26 UTC+1 użytkownik Waldek napisał:
Gdyby im zalezalo na zatrzymaniu w sumie dobrego klienta

(historia lokat) to sami powinni zaproponowac zmiane konta

na całkowicie swobodne - no ale tak to juz jest ze chytry 2x traci ;)

Historia lokat to żaden atut. Historia pożyczkowa to i owszem i na zatrzymaniu takich klientów bankom zalezy.
Deponenci nawet ci najbardziej zniechęceni np brakiem ciekawej oferty dzisiaj wróc± w podskokach jesli tylko jakas atrakcyjna oferta sie pojawi.
Wysta

Data: 2013-02-13 10:45:33
Autor: Waldek
Getin Online dzwoni i proponuje ...

Użytkownik "Kris" <kszysztofc@gmail.com> napisał w wiadomo¶ci news:34a7b10e-d2c3-45a1-ac39-f53272d15ae1googlegroups.com...
[...]

Napewno "pożyczkowy" klient jest dla banku ciekawszy pod k±tem wydojenia  :D
Ale i klient zdolny zdeponowac wieksza sume na lokatach
- wowczas gdy bank potrzebuje i gromadzi srodki,
oraz obracaj±cy wiekszym kapitałem,  powinien byc IMO "atrakcyjnym"

Data: 2013-02-13 02:38:36
Autor: Kris
W dniu ¶roda, 13 lutego 2013 10:45:33 UTC+1 użytkownik Waldek napisał:
pod k±tem wydojenia  :D

Ale i klient zdolny zdeponowac wieksza sume na lokatach

- wowczas gdy bank potrzebuje i gromadzi srodki,

oraz obracaj±cy wiekszym kapitałem,  powinien byc IMO "atrakcyjnym"

I jest. tylko ze deponeci sa nielojalni. Sam zapoewne po Sobie widzisz ze srodki lokujesz tam gdzie sa lepsze warunki i sentymentów żadnych nie masz.
Więc je¶li dany bank na dana chwilę nie potrzebuje depozytów to nie ma sensu aby stałym klientom płacił więcej tylko po to aby ich utrzymac. Jak będzie potrzebował depozyty to zapreoponuje "wyższ± cene" i srodki wróca.
Pamietam conajmniej dwa przypadki z tej grupy że grupowicz "obraził" się na bank bo cos tam i s"¶rodki zabrane","wypoowiedzenie poszło", "bankowi zpomachałem pa pa". Nie mineło kilka miesięcy i te same osoby informuje ze bank(któremu wczesniej pa pa zrobili)ma ciekawa oferte i przelewaja tam ¶rodki. To jest biznes tu nie ma sentymentów i obrażania się;)
Z pożyczkobiorcami jest tropchę inaczej bo w tym przypadku zmiana banku nie jest już taka banalnie prosta i nie jest łatwo porównac czy to faktycznie sie opłaca.

Data: 2013-02-13 13:10:19
Autor: Waldek
Getin Online dzwoni i proponuje ...

Użytkownik "Kris" <kszysztofc@gmail.com> napisał w wiadomo¶ci news:9dcb45db-f90c-468d-96e9-ceae4e03360egooglegroups.com...

> [...]
>ze bank(któremu wczesniej pa pa zrobili)ma ciekawa oferte i przelewaja tam ¶rodki.

Chyba nie wierzysz we wszystko co pisza na tej grupie
- zwłaszcza bez mozliwosci weryfikacji tegoz ;)

A swoja droga, czytalem sporo negatywnych komentarzy
dot. wypowiedzenia umow w GOL, wiec sam ciekawy jestem
czy będ± dodatkowe schody - wypowiedzenie zonki poszło listem poleconym

Pozdrawiam

Data: 2013-02-13 04:26:41
Autor: Kris
W dniu ¶roda, 13 lutego 2013 13:10:19 UTC+1 użytkownik Waldek napisał:
Chyba nie wierzysz we wszystko co pisza na tej grupie

- zw�aszcza bez mozliwosci weryfikacji tegoz ;)

To prawda- grupa ta w żaden sposób nie jest reprezentatywna więc żadnych kluczowych decyzji na  podstawie postów z tej grupy nie podejmuję.. Ale podyskutować można;)

> czy b�d� dodatkowe schody - wypowiedzenie zonki posz�o listem poleconym

Cierpliwie bede wypatrywał Twojego postu w którym opiszesz powrót do GOL;))

Data: 2013-02-13 13:29:58
Autor: Kamil Jońca
Kris <kszysztofc@gmail.com> writes:

W dniu ¶roda, 13 lutego 2013 13:10:19 UTC+1 użytkownik Waldek napisał:
[...]

> czy b�d� dodatkowe schody - wypowiedzenie zonki posz�o listem poleconym

Cierpliwie bede wypatrywał Twojego postu w którym opiszesz powrót do GOL;))

E tam. Ja rachunki wypowiedziałem (nie żebym się obraził, po prostu
przestało mi się chcieć pilnować tego bałaganu). A lokaty założyłem. Wróciłem czy nie?

KJ

--
http://blogdebart.pl/2012/06/24/hiena/
Newlan's Truism:

Data: 2013-02-13 14:46:12
Autor: Waldek
Getin Online dzwoni i proponuje ...

Użytkownik "Kris" <kszysztofc@gmail.com> napisał w wiadomo¶ci news:e8749035-1b6a-47f7-9e44-4a9ab873e489googlegroups.com...
> [...]

Cierpliwie bede wypatrywał Twojego postu w którym opiszesz powrót do GOL;))

A ja mam konto w GOL i w IDEA tez
z klonów LC  tylko do Openfajansa jakos sie nie przekonalem ;)

Pisałem wczesniej że rozwod bierze zona i z jakiego powodu.

Pozdrawiam

Getin Online dzwoni i proponuje ...