Getin Online - konto Tanie zakupy

Data: 2013-10-08 23:48:53
Autor: ls
Getin Online - konto Tanie zakupy
Hej,
8 X pojawila sie "oplata za obsluge karty" 3.99zl.
Nie bylo tego wczesniej.
O co tu chodzi?

--
pozdr.
ls

Data: 2013-10-09 10:44:03
Autor: boa
W dniu 09-10-2013 08:48, ls pisze:
Hej,
8 X pojawila sie "oplata za obsluge karty" 3.99zl.
Nie bylo tego wczesniej.
O co tu chodzi?

O opłatę zgodna z tabela prowizji i opłat, nie miałeś wcześniej bo widocznie dopiero założyłeś konto i nie było pełnego miesiąca

Data: 2013-10-09 22:39:53
Autor: ls
W dniu środa, 9 października 2013 10:44:03 UTC+2 użytkownik boa napisał:
> [...]

O opłatę zgodna z tabela prowizji i opłat, nie miałeś wcześniej bo widocznie dopiero założyłeś konto i nie było pełnego miesiąca

Racja - przez przedluzona karencje zdazylem zapomniec, ze taka oplata jest :|

--
pozdr.
ls

Data: 2013-10-10 08:46:14
Autor: lolekanabolek
Getin Online - konto Tanie zakupy
a propo:
wpłynęła już ci może premia?? Pytam się, bo dzisiaj powinienem dostać pierwszy zwrot, a za paliwo już dali z samego rana

Marcin

Data: 2013-10-10 02:14:21
Autor: ls
W dniu czwartek, 10 października 2013 08:46:14 UTC+2 użytkownik lolekanabolek napisał:
a propo:
wpłynęła już ci może premia?? Pytam się, bo dzisiaj powinienem dostać pierwszy zwrot, a za paliwo już dali z samego rana

Tak, zarowno w GUP, jak i GO premia juz jest :)

--
pozdr.
ls

Data: 2013-10-10 12:19:55
Autor: lolekanabolek
W dniu 2013-10-10 11:14, ls pisze:
[...]

U mnie też już jest, w tanich zakupach niestety tylko 42 zeta i za nic na świecie nie mogę się doliczyć, które sklepy mają inny koc MCC

Marcin

Data: 2013-10-10 06:26:15
Autor: ls
W dniu czwartek, 10 października 2013 12:19:55 UTC+2 użytkownik lolekanabolek napisał:

U mnie też już jest, w tanich zakupach niestety tylko 42 zeta i za nic na świecie nie mogę się doliczyć, które sklepy mają inny koc MCC

Jest troche loteria: teoretycznie honoruja cukiernie, a za pewna cukiernie mi nie zwrocili.
Dlatego teraz karta GO place tylko w sprawdzonych w poprzednich miesiacach miejscach

--
pozdr.
ls

Data: 2013-10-11 07:44:40
Autor: lolekanabolek
W dniu 2013-10-10 15:26, ls pisze:
[...]

Jest troche loteria:
w końcu to koń ze stajni Leszka, więc nie powinno dziwić

teoretycznie honoruja cukiernie, a za pewna cukiernie mi nie zwrocili.
Dlatego teraz karta GO place tylko w sprawdzonych w poprzednich miesiacach miejscach
też myślałem, że wrzucę sobie operację do excela i metodą eliminacji wyłonie niehonorowane sklepy. Niestety, nie mogę znaleźć takiej kombinacji ;-(( Nie wiem jak oni to policzyli

Marcin

Getin Online - konto Tanie zakupy