Getin Online - r e e e e e f l e e e e k s ż ó ó ó ó ł w i a a a a

Data: 2014-09-08 08:32:11
Autor: Grzexs
Getin Online - r e e e e e f l e e e e k s ż ó ó ó ó ł w i a a a a
oszukańczy produkt. Ale pani mówi, że dzwoniłem na infolinię i obiecali
oddzwonić. No to przypomniałem sobie - dzwoniłem do nich jakieś dwa
tygodnie temu. Obiecali oddzwonić. A że to bardzo słowny bank, to i
oddzwonili. Ale już nie pamiętałem o co mi chodziło w momencie
dzwonienia :-D Toż to całe 14 dni, całe 20160 minut. Zaiste refleks
godny wyścigowego żółwia.

U mnie IdeaBank tak zrobił. Też po dobrych 2 tygodniach dzwonili. Widać cały klan pana C. tak ma.

--
Grzexs

Getin Online - r e e e e e f l e e e e k s ż ó ó ó ó ł w i a a a a