Data: 2012-05-08 11:41:13 | |
Autor: Q | |
Getin Online wyjasnia dziwne stany kont :) | |
Dostalem odpowiedz-wyjasnienie dlaczego na kontach GetinOnline
czasami wystepuja dziwne stany srodkow dostepnych: (niestety w moim przypadku zawsze na moja niekorzysc :) Witam W odpowiedzi na Pana wiadomość o treści "Wczoraj na koncie mialem 2010zl, nastepnie wykonalem przelew na 1000zl a dzis zamiast miec w srodkach dostepnych 1010zl mam jedynie 10. Taka sytuacja zdarzyla sie juz ktorys/ktorysnasty raz. Poprawcie to szybko, bo znowu nie mam dostepu do wlasnych pieniedzy.". Pragnę poinformować, że jest to problem natury technicznej i dotyczy wszystkich klientów banku. Bardzo przepraszamy za zaistniałe niedogodności oraz zapewniamy, że trwają pracę mające na celu naprawienie usterki. W celu uzyskania szczegółowych informacji proszę o kontakt z infolinią pod numerem 801 777 111 lub +48 22 262 00 02 czynną w dni powszednie w godzinach 8-22. Z wyrazami szacunku, Patryk S********** Młodszy Specjalista Ds. Obsługi Klienta |
|
Data: 2012-05-08 10:03:23 | |
Autor: Konfabulator | |
Getin Online wyjasnia dziwne stany kont :) | |
Q <no@spam.org> napisał(a):
Dostalem odpowiedz-wyjasnienie dlaczego na kontach GetinOnline To wyjaśnienie, że to awaria i że już natychmiast naprawiają wysyłają od kiedy postały klony i oni z pewnością NIC z tym nie robią. Dopóki nie pójdą tysiące zgłoszeń do KNF i UOKiKu to nikt z tym nic nie będzie robił, a jak widać każdy klika w zakładki, aż się odświeży i piszemy do banku, zamiast dobrać się im do tyłka raz a dobrze. -- |
|
Data: 2012-05-08 21:01:14 | |
Autor: Darek | |
Getin Online wyjasnia dziwne stany kont :) | |
To wyjaśnienie, że to awaria i że już natychmiast naprawiają wysyłają od kiedy Ja już przekierowałem wpływy do innego banku. Darek |
|