Getin Online - zamknięcie konta

Data: 2015-05-22 02:26:12
Autor: Akarm
Getin Online - zamknięcie konta
W dniu 2015-04-23 o 10:49, Forall pisze:
Witam,

Jak szybko i bezbole¶nie zamkn±ć konto w GetinOnline? W BGZ Optima
wysłałem im info przez pocztę wewnętrzn± i przeszło. Trzeba pisać
wnioski czy można online to zrobić w przypadku GetinOnline?

Ja teraz też wysłałem poczt± wewnętrzn± sprzeciw wobec nowej tabeli opłat i jednocze¶nie napisałem, że w zwi±zku z tym wypowiadam umowy ramowe wszystkich kont. Następnego dnia dostałem odpowiedĽ:
"Informuję, że zgłoszony przez Pana sprzeciw został przekazany do odpowiedniego Deparatmentu celem zamknięcia Pana rachunków.  Konta zostan± zamknięte w przeddzień wej¶cia w życie nowych regulaminów."

--
           Akarm
http://www.bykomstop.avx.pl

Data: 2015-05-23 01:35:05
Autor: Krystek
W dniu 2015-05-22 02:26, Akarm pisze:
W dniu 2015-04-23 o 10:49, Forall pisze:
Witam,

Jak szybko i bezboleśnie zamknąć konto w GetinOnline? W BGZ Optima
wysłałem im info przez pocztę wewnętrzną i przeszło. Trzeba pisać
wnioski czy można online to zrobić w przypadku GetinOnline?

Ja teraz też wysłałem pocztą wewnętrzną sprzeciw wobec nowej tabeli
opłat i jednocześnie napisałem, że w związku z tym wypowiadam umowy
ramowe wszystkich kont. Następnego dnia dostałem odpowiedź:
"Informuję, że zgłoszony przez Pana sprzeciw został przekazany do
odpowiedniego Deparatmentu celem zamknięcia Pana rachunków. Konta
zostaną zamknięte w przeddzień wejścia w życie nowych regulaminów."

„No i fajnie...”

K.

--
http://www.krystek.art.pl/

Data: 2015-07-04 10:59:20
Autor: Akarm
W dniu 2015-05-23 o 01:35, Krystek pisze:
W dniu 2015-05-22 02:26, Akarm pisze:
Konta
zostaną zamknięte w przeddzień wejścia w życie nowych regulaminów."

„No i fajnie...”

Przedwczoraj jeszcze mogłem się zalogować i sprawdzić konta. Pocztą wewnętrzną poprosiłem o wyjaśnienie. Dzisiaj już widnieje informacja "Konto zablokowane, skontaktuj się z Centrum Obsługi Klienta".
Wcześniej e-mailem zamknąłem konto w IdeaBanku. Z tzw. klonami już nic mnie nie łączy. :)
--
           Akarm
http://www.bykomstop.avx.pl

Getin Online - zamknięcie konta