Getin Online zły numer do zwrotu środków

Data: 2011-09-29 22:31:53
Autor: Damian News
Getin Online zły numer do zwrotu środków
Witam,

Założyłem wczoraj przez konsultanta kilka lokat w Getin Online i dzisiaj
patrzę że wpisali mi na wszystkich lokatach jakiś dziwny numer rachunku do
zwrotu środków: 94 1460 1181 2002 1006 6234 0217

Nie jest to żaden z moich rachunków które u nich posiadam ani takiego nie
podawałem podejrzewam więc że albo ktoś się rypnął i wpisał numer innego
klienta albo jakiś wałek. Jutro oczywiście zaraz tam dzwonię i ich opieprzę
ale coś takiego nie ma prawa się zdarzyć, system powinien mieć jakieś
zabezpieczenia aby nie dało się od tak wpisać dowolnego numeru tylko wybrać
konto które się posiada w Getinie.

Może to numer kogoś z grupy :)

Damian

Data: 2011-09-29 23:39:46
Autor: Waldek

Użytkownik "Damian News" <bezznaczenia@poczta.onet.pl> napisał w wiadomości news:j62kk0$pje$1news.onet.pl...

Nie jest to żaden z moich rachunków które u nich posiadam ani takiego nie
podawałem podejrzewam więc że albo ktoś się rypnął i wpisał numer innego
klienta albo jakiś wałek.

Edycje lokat sam sobie mozesz zrobic i wpisac numer konta taki jaki masz.
Ale zeby bank przypisal konto innego klienta to sie poprostu w pale nie miesci
wiec musi byc IMO inne wytlumaczenie tegoz "zjawiska" .... LOL

Data: 2011-09-30 00:02:12
Autor: Pet
Getin Online zły numer do zwrotu środków

Lokaty zakladane przez konsultanta sa lokatami odnawialnymi. W zwiazku
z tym nr rachunku do zwrotu srodkow jest numerem rachunku odnowionej
lokaty. Jezeli jest ten sam na wszystkich lokatach to pewnie jakies
konto techniczne.
Fakt, lepiej sie upewnic a swoja droga w edycji lokaty pozmieniac co
trzeba.

Piotr

Data: 2011-09-30 08:03:43
Autor: Damian Niusy

Użytkownik "Pet" <krzy111@polbox.com> napisał w wiadomości news:4eq98712ohapsfateooad7iadc8rpcmlnt4ax.com...

Lokaty zakladane przez konsultanta sa lokatami odnawialnymi. W zwiazku

Nie pierwszy raz zakładm lokaty przez konsultanta (lepszy %) i mam je jako nieodnawialne, bo i tak potem musieli by je zmieniać na nieodnawialne :)
Zawsze pytaja się na jakie konto ma wrócić kasa i do tej pory nie było z tym problemu. Dopiero teraz.

z tym nr rachunku do zwrotu srodkow jest numerem rachunku odnowionej
lokaty. Jezeli jest ten sam na wszystkich lokatach to pewnie jakies
konto techniczne.

Będę dzisiaj tam dzwonil  to się okaże.

Damian

Data: 2011-09-30 17:32:39
Autor: sunwick
Getin Online zły numer do zwrotu środków
Moze to poprostu nr konta konsultanta :-)))

Data: 2011-09-30 20:05:36
Autor: Damian News
Getin Online zły numer do zwrotu środków
Z informacji od innego konsultanta to ponoc konto techniczne ale dlaczego zostalo tam wpisane to nie wiadomo. Kazali pisac reklamacje.

Uzytkownik "sunwick" <sunwoj@WYMAZTO.op.pl> napisal w wiadomosci news:78ob87dlu6d8bu0e3e1at7bltar5586iv14ax.com...
Moze to poprostu nr konta konsultanta :-)))

Data: 2011-10-01 15:20:16
Autor: trimowWP
[...]

Oni tak mają. System dziura na dziurze.
Pisz z konta i zapowiada się wiszenie na telefonie.

Data: 2011-10-06 21:14:19
Autor: Soloviev
Getin Online zły numer do zwrotu środków
Miałem kiedyś coś takiego przy przedłużaniu w banku Idea. Tak naprawdę, to nic
groźnego (rachunek techniczny), ale przyznam że miałem spore obawy - mało
profesjonalnie to wyglądało.

--

Getin Online zły numer do zwrotu środków