Getin Online zły numer do zwrotu środków

Data: 2011-10-01 15:20:16
Autor: trimowWP
Getin Online zły numer do zwrotu środków
Użytkownik "Damian News" <bezznaczenia@poczta.onet.pl> napisał w wiadomości
Witam,
Założyłem wczoraj przez konsultanta kilka lokat w Getin Online i dzisiaj
patrzę że wpisali mi na wszystkich lokatach jakiś dziwny numer rachunku do
zwrotu środków: 94 1460 1181 2002 1006 6234 0217
Nie jest to żaden z moich rachunków które u nich posiadam ani takiego nie
podawałem podejrzewam więc że albo ktoś się rypnął i wpisał numer innego
klienta albo jakiś wałek. Jutro oczywiście zaraz tam dzwonię i ich
opieprzę ale coś takiego nie ma prawa się zdarzyć, system powinien mieć
jakieś zabezpieczenia aby nie dało się od tak wpisać dowolnego numeru
tylko wybrać konto które się posiada w Getinie.
Może to numer kogoś z grupy :)
Damian

Oni tak mają. System dziura na dziurze.
Pisz z konta i zapowiada się wiszenie na telefonie.

Getin Online zły numer do zwrotu środków