Getin - Skarbonkowe czy Swobodne?

Data: 2012-08-28 08:09:57
Autor: zlotowinfo
Getin - Skarbonkowe czy Swobodne?
Użytkownik "Krystek" <spamtrap@krystek.art.pl> napisał w wiadomości news:k1h1dr$k7k$1node1.news.atman.pl...
Już miałem się kłaść, ale na mailu znalazłem od Getinu zachętę do założenia "Lokaty na wyścigi" <http://getinonline.pl/lokata_na_wyscigi/> Miałem już kiedyś w Getinie lokatkę, stąd posiadam login i hasło dostępowe do panelu klienta. Poprzednio lokatę zakładałem wpłacając na "rachunek techniczny". Teraz założyłbym sobie taki normalny, żeby móc w razie potrzeby z niego zakładać lokaty. Które konto - waszym zdaniem - lepiej założyć: Skarbonkowe czy Swobodne? Mam na myśli te darmowe, a nie promocyjne z drukarkami (obecnie) i innymi cuda wiankami. Jak jest z kartą do konta? Nadal jest to karta-widmo, czy ktoś ją z powodzeniem użytkuje?

raczej tylko do lokat
ze względu na brak możliwości zapamiętania danych logowania w przeglądarce

http://glosuj.zasms.pl/?glosowania/voip/najgorszy_operator/

Getin - Skarbonkowe czy Swobodne?