Getin - Skarbonkowe czy Swobodne?

Data: 2012-08-30 00:53:06
Autor: eisenberg
Getin - Skarbonkowe czy Swobodne?
Po złożeniu wniosku o otwarcie np. konta skarbonkowego i nie mając wcześniej żadnych produktów w GOL powinniśmy na maila otrzymać login a na komórkę jednorazowe hasło do logowania. Czy dobrze rozumiem?

Data: 2012-08-30 15:00:26
Autor: Krystek
W dniu 2012-08-30 09:53, eisenberg pisze:
Po złożeniu wniosku o otwarcie np. konta skarbonkowego i nie mając wcześniej
żadnychproduktów w GOL powinniśmy na maila otrzymać login a na komórkę jednorazowe
hasłodo logowania. Czy dobrze rozumiem?

Tak. Ale akurat już miałem lokatę i dostęp do GetinOnline przydzielony przez bank. Mogłem się logować. Tylko, że w przypadku kont trzeba jeszcze czekać na wizytę kuriera z dokumentami i przygotować kopię skanu dowodu osobistego, by ją przekazać kurierowi.

K.

--
http://www.krystek.art.pl/

Data: 2012-09-06 23:15:24
Autor: Krystek
W dniu 2012-08-30 15:00, Krystek pisze:
[...]

Dzisiaj ze skrzynki wyjąłem kartę MasterCard Debit do konta w Getin Online. Dodam, że z nadrukowanymi na niej polskimi znakami w imieniu/nazwisku, co się nie zawsze zdarza w polskich bankach. No i z rana przyszedł SMS (a potem mail), że mam jeszcze tylko czekać na kuriera z dokumentami, które już zostały wysłane. Mam nadzieję, że będzie rychliwy i pojawi się szybko.

K.

--
http://www.krystek.art.pl/

Getin - Skarbonkowe czy Swobodne?